بررسی علت گرفتگی چاه فاضلاب و احتیاج به تخلیه چاه 

تخلیه چاه و دلایل گرفتگی چاه ،  حتما شما هم با صحنه وحشتناک گرفتگی چاه فاضلاب ، گرفتگی چاه توالت ، گرفتن سیفون ظرفشویی و پایین نرفتن آب سینک ظرفشویی آشپزخانه و همچنین بسته شدن چاه فاضلاب حمام مواجه شده اید. این موارد از عمده مسائلی است که باعث بالا زدن آب و ایجاد بوی نامطبوع در ساختمان می شود. مثلاً مشغول شستن ظرف ها هستید و بوی فاضلاب در آشپزخانه میپیچد در این حالت به احتمال زیاد چاه فاضلاب آشپزخانه تان چربی گرفته و به زودی بسته می شود. اینجاست که باید اقدام مناسب جهت تخلیه چاه انجام دهید.

در صورت گرفتگی لوله و تخلیه چاه بهتر است از اقدامات خودسرانه جلوگیری کرده و کار را به یک متخصص بسپارید. کارشناسان ما در شرکت معین سرویس کمک در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

مطلب پربازدید : چطور بفهمیم چاه فاضلاب پر شده است 

دلایل احتیاج به تخلیه چاه 

در ساختمان ها پس از گذشت زمان با مشکلاتی از قبیل: بوی بد فاضلاب، مسدود شدن چاه ، پر شدن چاه فاضلاب، مجرا های فاضلاب و … مواجه می شویم که بهتر است برای رفع آن ها با شرکت تخلیه چاه معین سرویس تماس بگیرید . در ادامه به بررسی چند دلیل گرفتگی چاه فاضلاب و احتیاج به تخلیه چاه اشاره می کنیم.

مطلب پیشنهادی : لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی

بررسی علت گرفتگی چاه فاضلاب-معین سرویس

تخلیه چاه سینک ظرفشویی

گرفتن  چاه فاضلاب با ریختن چربی و روغن پخت و پز شاید مهم‌ ترین دلیل بسته شدن چاه فاضلاب، روغن باشد. خیلی ازافراد تصور می کنند که روغن مایع چون مایع است به همراه آب وارد چاه فاضلاب می شود و آن را به راحتی ما به خیال اینکه روغن هم مانند آب مایع است روغن را وارد سینک می‌کنیم. این کار در گرفتگی چاه فاضلاب آشپزخانه به شدت موثر است و برای اینکه این اتفاق نیفتد، به هیچ عنوان روغن را در داخل سینک ظرفشویی نریزید. به خصوص روغن های جامد که با از دست دادن حرارت خود سفت می شود و به مرور زمان آب به سختی خارج می شود و شما را دچار مشکل می کند اگر از موارد بالا جلوگیری نکنید چاه دچار گرفتگی می شود و احتیاج به تخلیه چاه پیدا میکنید.

گرفتگی چاه فاضلاب با ریختن باقیمانده غذا

سینک آشپزخانه مملو از پسمانده غذا، روغن سرخ‌کردنی، دانه‌های برنج، تکه‌های نان و … است. هنگام شستشوی ظروف در فرایند شستشو این مواد ممکن است حتی از صافی‌ خروجی آب نیز عبور کند و موجب گرفتگی چاه فاضلاب می‌شود. پس از مسدود شدن چاه فاضلاب پیشگیری کنید و باقی مانده غذای خود را از ظروف جدا کنید. بهتر است حتما در کنار سینک یک سطل آشغال قرار دهید تا حتی کوچکترین زباله ها را نیز در آن بیاندازید.

گرفتن چاه فاضلاب توسط برگ چای، پودر قهوه و …

چای و قهوه از نوشیدنی‌های پر استفاده در هر خانه ای است.پس ماندهای به جا مانده از این نوشیدنی ها ممکن است از صافی سینک عبور کنند و به داخل چاه فاضلاب بروند و با چسبیدن به چربی های چسبیده به دیواره چاه ها مانع عبور آب شده و باعث گرفتن چاه های فاضلاب شوند. پس مراقب باشید.

تخلیه چاه فاضلاب - معین سرویس

دلایل گرفتگی چاه حمام 

گرفتن چاه فاضلاب حمام به دلیل تجمع مو

ریزش موها در حمام میتواند دردسرساز شود. به هر حال موقع استحمام مقداری مو وارد چاه فاضلاب شما میشود. برای اینکه تا حدی از گرفتن چاه فاضلاب جلوگیری کرده باشیم بهتر است که روی کفپوش حمام را توسط یک توری بپوشانیم.

جمع شدن ذرات صابون هم باعث گرفتگی چاه ها می شود

استفاده از صابون در حمام اجتناب ناپذیر است و مواره مقادیر زیادی کف صابون به چاه حمام وارد می شود که پس از مدتی تجمع این ذرات صابونی باعث بسته شدن راه فاضلاب می شود.

 

مطلب بیشتر : لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر تهران 

تخلیه چاه فاضلاب حمام - معین سرویس

دلایل گرفتگی چاه دستشویی و احتیاج به تخلیه چاه

گرفتگی توالت بوسیله اشیا خارجی

هرگز اشیاء جامد و سخت را درون چاه دسستشویی نیدازید زیرا این اشیا راه توالت را بند می آورد و باعث گرفتگی آن می شود.این اشیاء می تواند شامل هر چیزی شود که در آب حل نمی شود و یا با قرار گرفتن در آب سخت شده و راه آب را مسدود می کند.مثلا کلید تکه های چوب و انواع کاغذ، نایلون، پارچه، فندک و بسیاری موارد دیگر

درصورت رخ دادن این اتفاق هرچه زودتر با تخلیه چاه معین سرویس تماس بگیرید رفع گرفتگی توالت آسانتر خواهد بود.

گرفتن چاه فاضلاب توالت توسط دستمال کاغذی یا دستمال توالت

انداختن دستمال کاغذی در توالت می تواند منجر به گرفتگی چاه فاضلاب شود و شما را دچار دردسر کند زیرا به سرعت در آب حل و تجزیه نمی شوند پس مراقب آن ها باشید.

گرفتگی چاه دستشویی با مو

شاید فکر کنید که تارهای مو چون باریک هستند به راحتی در چاه جریان می یابند. تارهای مو تجزیه نمی شوند و پس از مدتی به هم گره خورده و به سایر ضایعات می چسبند و تشکیل موانع بزرگی را می دهند.

گرفتن چاه فاضلاب توسط آدامس

آدامس در آب حل نمی‌شود و به هرچیزی که درتوالت انداخته ‌شود می‌چسبد و با تولید یک مانع بزرگ باعث گرفتن چاه فاضلاب می شود بنابر این هرگز آن ها را در توالت نریزید.

تخلیه چاه فاضلاب دستشویی- ۲۲۸۹۱۳۹۲

در صورت احتیاج به تخلیه چاه با کدام شرکت تماس بگیریم؟

اگر به تخلیه چاه احتیاج پیدا کردید و نمیدانستید با کدام شرکت تماس بگیرید میتوانید با بهترین شرکت خدماتی معین سرویس تماس بگیرید ، معین سرویس در زمینه ی تخلیه چاه ، لوله بازکنی در تمام مناطق تهران به صورت شبانه روزی تماس بگیرید در هر جای تهران ، تخلیه چاه شمال تهران ، تخلیه چاه جنوب تهران ، تخلیه چاه غرب تهران ، تخلیه چاه شرق تهران ، تخلیه چاه مرکز تهران و کرج که باشید میتوانید خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

برای ارتباط با معین سرویس کافیست روی لینک زیر کلیک کنید تا بتوانید در کمترین زمان با آن ها ارتباط برقرار کنید.

Comments 0

Leave a Comment