تخلیه چاه اصولی و بهداشتی

تخلیه چاه اصولی و بهداشتی ،  علاوه بر جلب رضایت مشتریان به چاه فاضلاب هم آسیبی وارد نمی کند. تخلیه چاه زمانی انجام می شود که چاه توالت و فاضلاب پر شده باشد. دلایل مختلفی برای پر شدن چاه توالت و فاضلاب وجود دارد.

از مهم ترین دلایل آن می تواند چربی، پلاستیک، مو … باشد. به هر حال این مسئله ممکن است برای هر خانه و ساختمانی رخ بدهد و توجه به چنین مسائلی بسیار مهم است.

البته هر چه خانه و ساختمان قدیمی تر باشد این مسئله بیشتر اتفاق می افتد. پرشدن چاه فاضلاب هم یکی دیگر از دلایل برای انجام عملیات تخلیه چاه است. البته گرفتگی لوله با گرفتگی و پر شدن چاه متفاوت است و برای گرفتگی لوله باید از لوله بازکنی استفاده کرد. قیمت و نوع عملیات تخلیه چاه و باز کردن لوله در شهر های مختلف متفاوت است.

مطلب بیشتر : تخلیه چاه با روش پمپ زدن 

تخلیه چاه اصولی و بهداشتی مکانیزه - معین سرویس

دلایل پر شدن چاه و نیاز به تخلیه چاه 

بعضی از مواقع چاه فاضلاب پر می شود و برای این کار باید چاه را تخلیه کنیم تا مشکل ایجاد شده برطرف شود. یکی از فرآیند های تخلیه چاه لایروبی چاه است. لایروبی چاه زمانی انجام می شود که خاک، سنگ و یا اجسام سنگین در چاه گیر کرده و باعث گرفتن آن شده باشد.

با لایروبی چاه می توان مشکل گرفتگی آن را برطرف کرد. البته عمل لایروبی چاه باید توسط افراد متخصص و مجرب که دارای وسایل و تجهیزات تخصصی در این زمینه هستند؛ انجام شود.

افرادی که در شرکت های تخصصی و مهندسی در زمینه تخلیه چاه فعالیت می کنند. این شرکت ها دارای وسایل و تجهیزات تخصصی در این زمینه هستند و کار تخلیه چاه را به بهترین نحو انجام می دهند تا مشتریان رضایت کامل از مراجعه به آن ها جلب کنند. در ادامه علائم و نشانه های پر شدن چاه ذکر خواهد شد.

نشانه های پر شدن چاه که خبر از تخلیه چاه می دهد : 

• بوی گند و زنندهی فاضلاب
• باز نشدن و بالا آمدن آب توالت
• وجود حشرات موذی مانند سوسک
• نداشتن کشش آب در خاک

مطلب پر بازدید : تخلیه چاه و عوامل پر شدن چاه 

تخلیه چاه اصولی و بهداشتی

چگونگی انجا تخلیه چاه اصولی

پر شدن چاه فاضلاب، مشکلات زیادی را برای خانه ها و ساختمان ها ایجاد خواهد کرد. گرفتن راه آب، ایجاد بو های زننده و بد و ورود حشرات موذیای چون سوسک می تواند از جمله این مشکلات برای ساکنان این خانه ها و ساختمان ها باشد. برای رفع این مشکلات و این مسائل آن ها باید برای تخلیه چاه اقدام کنند. اما تخلیه چاه کاری است حساس و خطرناک که اگر به روش های اصولی و درست انجام نشود، می تواند مشکل ساز شود.

شرکت های مهندسی دارای تجهیزات و وسایل تخصصی و افرادی کارآزموده و آموزش دیده هستند که می توانند این کار را اصولی و درست انجام دهند. با مراجعه به این شرکت ها می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

استفاده از دستگاه هایی چون تانکر های مکنده، پمپ های مکنده و ساکشن مخصوص می توان عمل تخلیه چاه را بصورت فوری و در اسرع وقت با کم ترین قیمت و هزینه انجام داد و رضایت مشتریان را جلب کرد.

مطلب پر بازدید : بررسی علت گرفتگی چاه 

تخلیه چاه اصولی و بهداشتی-معین سرویس

دلیل گرفتگی چاه های قدیمی و احتیاج به تخلیه چاه

یکی از دلایل دیگر گرفتگی چاه فاضلاب و پر شدن آن کهنه و فرسوده شدن چاه فاضلاب است. دلایل مختلفی برای کهنه و فرسوده شدن چاه فاضلاب وجود دارد. به هر حال رسیدگی و مراقبت از چاه فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است. رسیدگی و مراقبتی که باید بصورت دوره ای و منظم انجام شود.

هرچه زمان بیشتری از زدن چاه بگذرد؛ آن چاه فاضلاب به مراقبت و رسیدگی بیشتری نیاز دارد تا دچار گرفتگی و پر شدن نشود و مشکلات و دردسر برای ساکنین ایجاد نکند. اگر تخلیه چاه اصولی و درست و در اسرع وقت انجام نشود، چاه فاضلاب بیشتر در خطر تخریب و نابودی قرار خواهد گرفت.

 

تخلیه چاه مکانیزه 

شرکت های تخلیه چاه معمولا به دو صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه این کار را انجام می دهند. شرکت هایی که این کار را بصورت مکانیزه انجام می دهند، سریعتر، بهتر، اصولی تر و با قیمت بیشتری آن را انجام می دهند.

آن ها از تجهیزات پیشرفته و سیستم های نوین تخلیه چاه استفاده می کنند. البته شما باید مراقب این باشید تا گول و فریب شرکت های مختلف را نخورید. شرکت هایی هستند که به دروغ تبلیغ شرکت تخلیه چاه مکانیزه را می کنند اما از وسایل و تجهیزات کهنه و فرسوده استفاده می کنند و علاوه بر آسیب زدن به چاه فاضلاب ساختمان و خانهی شما دستمزد بیشتر و بالاتری می گیرند.

شرکت هایی می توانند این کار را بصورت حرف های و اصولی و کاملا مکانیزه انجام دهند که دارای سابقه ای درخشان باشند و از تجهیزات و وسایل مدرن و پیشرفته و نیروی انسانی متخصص و مجربی استفاده می کنند. در ادامه به تجهیزاتی که برای تخلیه چاه بصورت مکانیزه انجام می شود؛ اشاره خواهد شد.

تجهیزات مورد نیاز برای تخلیه چاه مکانیزه عبارتند از:

• تانکر ده هزار لیتری
• پمپ مکنده و پمپ ساکشن
• پمپ لجن کش
• انواع ابزار ها و لوازم مخصوص این کار
• کارگران و نیروی انسانی مجرب و کارآزموده

مطلب پیشنهادی : چه طور بفهمیم چاه فاضلاب پر شده است 

تخلیه چاه اصولی و بهداشتی- شرکت معین سرویس

تخلیه چاه اصولی و بهداشتی را از ما بخواهید ! 

برای تخلیه چاه اصولی و بهداشتی میتوانید با بهترین شرکت خدماتی در تهران در ارتباط باشید ، شرکت معین سرویس به عنوان بهترین شرکت تخلیه چاه به صورت مکانیزه با دستگاه های به نوین ، بدون صدمه رسیدن به چاه انجام خواهد داد.

همچنین معین سرویس به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلی به شما عزیزان خدمات تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر چاه را ارائه میدهد تا شما بتوانید بدون نگرانی از ساعت گرفتگی لوله ، چاه با آنها تماس بگیرید چون آنها شبانه روزی در انتظار تماس شما عزیزان هستند.

پس برای تخلیه چاه به صورت مکانیزه با دستگاه های به روز ، بدون کثیف کاری و صدمه دیدن به چاه با معین سرویس تماس بگیرید برای برقراری تماس کافیست روی دکمه های زیر کلیک کنید.

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ساناز

    2019-10-02 | پاسخ

    کارتون خیلی حرفه ای بود. من چاه فاضلاب خونه که بالا زد، هیچ ایده ای نداشتم که باید واسه تخلیه چاه چیکار کنم. وای خیلی دوران بدی بود ولی خداروشکر تونستین مشکلمو حل کنبن. مرسی ازتون

  • Leave a Comment