تخلیه چاه شبانه روزی تهران

تخلیه چاه شبانه روزی تهران بسیار زیاد شده است که میتوانید تراکت ها و پوسترهایی که به دیوار میچسبانند را مشاهده نمایید و تخلیه چاه نیز شغلی شبانه روزی است و در هر زمان از روز یا شب که نیاز به لوله بازکنی و تخلیه چاه داشته باشید می‎توانید از خدمات شرکت های فنی مختلف که به صورت شبانه روزی کار می کنند،  استفاده کنید. اما چه لزومی دارد که لوله بازکنی و تخلیه چاه نیز شبانه روزی باشد؟ در ادامه به پاسخ این سوال خواهیم پرداخت.

مطالب پر بازدید : 

عوامل تاثیرگذار در قیمت تخلیه چاه

لوله بازکنی را به ما بسپارید

تخلیه چاه شبانه روزی تهران-معین سرویس

ضرورت شبانه روزی بودن شرکت های تخلیه چاه چیست؟

بگذارید در ابتدا کمی در مورد چاه فاضلاب و تخلیه چاه توضیح دهیم. چاه فاضلاب مکانی برای دفع آسان فاضلاب است که در صورت نبود شبکه فاضلاب باید از آن استفاده کرد و مشکلات تخلیه چاه را به جان خرید. مبنای کار چاه فاضلاب به این صورت است که فاضلاب پس از ورود به چاه درون آن انبار شده و پس از مدتی به آرامی جذب زمین می‎شود. اما اگر این روند دچار مشکل شود چاه سر ریز شده و باید با تماس با یکی از شرکت‎های تخلیه چاه اقدام به تخلیه چاه نمود.

به هر دلیلی ممکن است این روند دفع فاضلاب با مشکل روبرو شود. دلایلی مثل گرفتگی لوله فاضلاب، پرشدن چاه فاضلاب، تولید بیش از اندازه فاضلاب، محدودیت حجم چاه، جنس نامناسب خاک و دیگر دلایل که ممکن است روند دفع فاضلاب را مختل کرده و نیاز به تخلیه چاه را به وجود بیاورند.

در هر صورت اگر به هر دلیلی چاه فاضلاب پر یا سرریز شد و نیاز به تخلیه چاه به وجود آمد باید چه کار کرد؟ اگر این اتفاق در شب رخ دهد و در نیمه شب به تخلیه نیاز داشته باشیم چه؟ آن وقت باید چاه ساختمان سرریز شده و تمام فاضلاب‎ها از داخل چاه خارج شوند و ما نتوانیم اقدام به تخلیه چاه کنیم چون شرکت‎ در شب تخلیه چاه انجام نمیدهند؟

پس ضرورت شبانه روزی بودن بیشتر شرکت های تخلیه چاه را فهمیدید . چون ما نمیدانیم که چه زمان ممکن است چاه سر ریز شود پس باید یک شرکت تخلیه چاه باشد که به صورت شبانه روزی خدمات ارائه دهد که ما بتوانیم به آنها در هر ساعتی که بود زنگ بزنیم و از خطرات جانی و مالی که بر اثر ریزش چاه ممکن است رخ دهد دوری کنیم.

مطالب پیشنهادی :

تخلیه چاه را جدی بگیرید

تخلیه چاه فوری در تهران

تخلیه چاه شبانه روزی تهران فوری - معین سرویس

چه مشکلاتی بر اثر اقدام به موقع تخلیه چاه صورت میگیرد؟

اگر چاه فاضلاب پر یا سرریز شود فاضلاب‎های اضافی از داخل لوله‎های فاضلاب خارج و وارد ساختمان می‎شوند. اگر به موقع اقدام به تخلیه چاه نکنید فاضلاب تمام خانه و زندگی شما را از بین می برد و وسایل منزل شما را کثیف می کند ، به درون ساختمان نفوذ می کند. اگر به صورت فوری اقدام به جمع آوری فاضلاب و تخلیه چاه نشود فاضلاب خسارات سنگینی به ساختمان وارد می ‎کند.

اما این خسارات فقط برای ساختمان است. خود چاه که مرکز این فاضلاب است خسارات بیشتری از آن می ‎بیند. چاهی که از فاضلاب پر شده است دیواره‎های آن از بین می ‎رود. این عمل آنقدر انجام می‎شود که دیگر دیواره‎ ای برای چاه باقی نماند و چاه کاملا تخریب خواهد شد.

حال با توجه به این که مضرات ناشی از پر شدن چاه را می ‎دانیم  بازهم باید تحلیه چاه را تعویق انداخت؟ قطعا باید تخلیه چاه فوری انجام شود تا خسارات وارده بر ساختمان کاهش یابد. هرچه سریع‎ تر تخلیه چاه صورت گیرد خسارات وارده کم ‎تر خواهد شد. اگر در نیمه شب چاه پر شود و بخواهیم چاه را تخلیه کنیم باید یک شرکت تخلیه چاه وجود داشته باشد تا بتوان چاه را تخلیه کرد در اینجا شرکت های تخلیه چاه شبانه روزی بسیار مفید واقع خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه : تخلیه چاه در سراسر تهران

تخلیه چاه شبانه روزی تهران

تخلیه چاه شبانه روزی در تهران

شرکت های تخلیه چاه به خاطر دلایلی که در بالا ذکر شد به صورت شبانه روزی اقدام به تخلیه چاه می نمایند. اگر در نیمه شب چاه فاضلاب شما پر شد میتوانید با شرکت های تخلیه چاه شبانه روزی یا تخلیه چاه فوری تماس بگیرید و از آنها بخواهید که تخلیه چاه را هرچه سریعتر انجام دهند تا مشکل جدی تری پیش نیاید.

شرکت معین سرویس از آن دسته شرکتهایی است که به صورت شبانه روزی خدمت شما عزیزان خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی را ارائه می کند فرقی نمیکند در چه ساعتی از شبانه روز گرفتگی لوله یا چاه برای شما پیش بیاید کافیست با ما تماس بگیرید تا با استفاده از ابزار ها و وسایل تخلیه چاه به صورت تخصصی و حرفه ای این کار را برای شما انجام دهیم.

شرکت تخلیه چاه معین سرویس در سراسر شهر تهران علاوه بر تخلیه چاه در زمینه های لوله بازکنی ، حفر چاه ، رفع نم و … به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد در هر ساعت از شبانه روز ، حتی روز های تعطیل میتوانید با ما تماس بگیرید. برای سهولت در امر ارتباط شما عزیزان با شرکت فنی معین سرویس میتوانید روی دکمه های زیر کلیک نمایید.

از این بعد شب ها با خیال راحت بخوابید و دیگر نگران تخلیه چاه در نیمه شب نباشید ، معین سرویس همیشه بیدار و آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان است.

Comments 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مینا

    2019-12-02 | پاسخ

    تخلیع چاه همینجوری وسط روزشم کلی بدبختی داره چه برسه نصفه شب و تو غافلگیری!! خدا پدر اونی که اولین بار تخلیه چاه رو شبانه روزی کرد بیامرزه :))

  • مینا

    2020-02-24 | پاسخ

    بنظرم تخلیه چاه شبانه روزی بیشتر به درد رستوران ها میخوره

  • Leave a Comment