تخلیه چاه فوری در تهران

تخلیه چاه فوری در تهران به صورت شبانه روزی به مشتریان عزیز ارائه می شود. این شرکت با دارا بودن نیروی متخصص و تجهیزات مخصوص به راحتی چاه های فاضلاب را تخلیه می کند. امروزه یکی از نیاز های اصلی هر ساختمان محلی برای دفع آب و فاضلاب آن است.

باید تخلیه چاه بعد از پر شدن انجام شود . بی شک شبکه فاضلاب مکانی مناسب برای دفع آسان و بدون خطر فاضلاب های ساختمان است. اما در مناطقی که شبکه فاضلاب وجود ندارد به ناچار باید از چاه فاضلاب برای دفع فاضلاب استفاده کرد. در حال حاضر اکثر ساختمان ها و منازل به خصوص ساختمان های قدیمی فاقد شبکه فاضلاب هستند و از چاه فاضلاب استفاده می کنند. استفاده از چاه فاضلاب به معنی درگیر شدن با مشکلات حفر چاه، تخلیه چاه، لایروبی چاه و کف تراشی چاه می باشد.

مطلب بیشتر : تخلیه چاه در سراسر تهران 

حادثه های تخلیه چاه با نیروی غیر حرفه ای 

اکثر حوادث چاه ها بر اثر بی توجهی و عدم رعایت نکات ایمنی چاه ها اتفاق می افتد. شرکت فنی اسنپ لوله تمام تلاش خود را بر این دارد که حوادث تخلیه چاه و ریزش چاه به حداقل برسد. بسیاری از این اتفاقات در زمان تخلیه چاه فوری در تهران ، لایروبی چاه و کف تراشی چاه رخ می دهد. برای جلوگیری از بروز این حوادث باید با رعایت نکات ایمنی و استفاده از افراد متخصص این کار، به وضعیت چاه ها رسیدگی کرد و در صورت لزوم بایستی آن را تخلیه، لایروبی و کف تراشی کرد.

چندین سال استفاده مداوم از چاه باعث پرشدن آن میشود. اگر به موقع تخلیه چاه انجام نشود به مرور زمان آب، دیواره های آن را می شوید و دیواره های چاه ریزش میکند. همین امر باعث افزایش قطر چاه میشود به طوری که بعد از گذشت چندین سال زیر ساختمان به طور کلی خالی خواهد شد و هر لحظه امکان ریزش ساختمان وجود خواهد داشت.

مطلب پر بازدید:  تخلیه چاه اصولی و بهداشتی 

تخلیه چاه فوری در تهران - معین سرویس

اصول تخلیه چاه فاضلاب 

تخلیه چاه فاضلاب نیاز به نفرات فنی واستادکار با وسایل بروز نیاز دارد، برای انجام تخلیه نیاز به بازکردن درب چاه و در مواقعی شکستن یا برداشتن گلدانی چاه و در صورت تنگ بودن طوقه آجری چاه باید طوقه سر چاه با چکش برقی و ابزار آلات مخصوص گشاد شود.

برای تخلیه چاه فاضلاب از پمپ لجن کش و لجن خوردکن مختص چاه فاضلاب استفاده میشود. بدین صورت که بعد از باز کردن درب چاه پمپ به وسیله طناب به ته چاه هدایت می شود. و شلنگ برزنتی پمپ به تانکر تخلیه وصل می شود و کار تخلیه انجام می شود.

در رستوران ها و اماکن عمومی که غلظت لجن بالا می باشد. برای تخلیه چاه بهتر از پمپ مکنده و ساکشن استفاده میشود. پمپ مکنده بر اساس خلاء تانکر کار می کند. کارایی بهتری در لجن صفت دارد.

مطلب پیشنهادی : تخلیه چاه با روش پمپ زدن

تانکر های مخصوص تخلیه چاه 

تانکر تخلیه چاه با گنجایش مخزن ۶ هزار لیتری ، ۸ هزار لیتری و ۱۲ هزار لیتری در شرکت های خدماتی چاه و فاضلاب خدمات ارائه می دهند. ایران لوله به صورت شبانه روزی آماده اعزام نیروی فنی و تانکر تخلیه چاه فاضلاب به کلیه نقاط تهران می باشد.

قیمت ماشین تخلیه چاه فاضلاب بر اساس ظرفیت تانکر متراژ شکنگ خوری و پمپ مورد استفاده تعیین می شود. البته نا گفته نماند که محله های شلوغ و پر تردد تهران نیز بر روی هزینه تاثیر گذار می باشد.

چنانچه چاه فاضلاب در طبقات منفی باشد. که دسترسی به محدوده چاه توسط تانکر امکان پذیر نباشد. تخلیه با نیسان توسط بشکه انجام می شود. ظرفیت بارگیری نیسان کمتر از تانکر می باشد.

تخلیه چاه فوری در تهران

علت زود پر شدن چاه و جلوگیری از آن 

یکی از علل ساده و اولیه زود پر شدن چاه فاضلاب مصرف زیاد آب در ساختمان است. همواره پیشگیری بهتراست که می توانید با صرفه جویی در مصرف آب از هزینه های تخلیه چاه جلوگیری کنید. مخصوصا به کودکان آموزش ها و توصیه های لازم درباره مصرف درست و کمتر را بدهید. چون معمولاً کودکان اگر نظارتی بر آنها نباشد، در مصرف آب زیاده روی می کنند.

بعضی از مهمترین عوامل زودتر پر شدن چاه و احتیاج به تخلیه چاه به شرح زیر هست :

در هنگام شستشو موادی مانند انواع شوینده ها و چربی وارد چاه فاضلاب می شود. این مواد در کف و روی دیواره چاه فاضلاب رسوب می کنند. در بلند مدت این رسوبات مانع از جذب آب فاضلاب می شود.

ریختن باقی مانده و چربی و روغن غذا به داخل سینک ظرفشویی

زیاده روی در مصرف آب

خراب بودن شیرآلات ساختمان و چکه کردن دائمی شیر آب

در زمین های غیر ماسه ای جذب آب در خاک کمتر است. به همین علت، چاه زودتر پر می شود.

چاه انباره نداشته باشد. و یا عمق چاه کم باشد.

مطلب پر اهمیت : تخلیه چاه و عوامل پر شدن چاه 

تخلیه چاه فوری - معین سرویس

تخلیه چاه در تهران را به تیم ما بسپارید ! 

در زمان حاضر ابزار های مناسب این کار، تخلیه چاه ها را آسان کرده است. اما این سهولت دلیلی برای انجام کار توسط هر شخصی نیست و این کار فقط باید توسط افراد مجرب و متخصص با رعایت نکات ایمنی انجام شود تا احتمال وقوع حادثه را به حداقل برساند. شرکت معین سرویس با متخصصین خود با رعایت تمام نکات ایمنی کار تخلیه چاه را انجام می دهد. نیروهای زبده شرکت هنگام تخلیه چاه رعایت نکات فنی و ایمنی را لازمه کار خود می دانند.

اگر چاه های شما هم نیازمند رسیدگی است، نیرو های ما با حضور در محل و بازدید و مشاوره رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد. متخصصین شرکت فنی معین سرویس با بررسی وضعیت چاه اقدام متقابل را انجام خواهند داد.

همچنین معین سرویس به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلی به شما عزیزان خدمات تخلیه چاه فوری در تهران ، لوله بازکنی ، حفر چاه را ارائه میدهد تا شما بتوانید بدون نگرانی از ساعت گرفتگی لوله ، چاه با آنها تماس بگیرید چون آنها شبانه روزی در انتظار تماس شما عزیزان هستند در تمام مناطق تهران ، شمال تهران ، شرق تهران ، جنوب تهران ، غرب تهران ، مرکز تهران تخلیه چاه انجام خواهد شد.

پس برای تخلیه چاه به صورت مکانیزه با دستگاه های به روز ، بدون کثیف کاری و صدمه دیدن به چاه با معین سرویس تماس بگیرید برای برقراری تماس کافیست روی دکمه های زیر کلیک کنید.

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مهسا سربندی

    2019-10-17 | پاسخ

    هزینه ی تخلیه چاه واسه منطقه جنت آباد حدودا چقدر در میاد؟

  • Leave a Comment