تخلیه چاه اصولی

جدیدترین روش های تخلیه چاه را بشناسید تا بتوانید تخلیه چاه اصولی را انجام دهید. برای شما هم پیش آمده است که چاه فاضلابتان پر شود و شما نیاز به تخلیه چاه پیدا کنید. تخلیه چاه یکی از کار های تخصصی برای چاه فاضلاب می باشد و اگر می خواهید تخلیه چاه اصولی انجام شود باید از نیروهای متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در گذشته تخلیه چاه توسط یک طناب انجام می شد، طناب را به داخل چاه می انداختند و تخلیه چاه را انجام می دادند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی تخلیه چاه به وسیله ی دستگاه های مختلف در این زمینه انجام می شود. هر چقدر از عمر چاه بگذرد شما یک قدم به تخلیه چاه نزدیک تر می شوید. ما در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین روش های تخلیه چاه آشنا کنیم تا بتوانید اصولی ترین راه برای تخلیه چاه را انجام دهید.

تخلیه چاه با حفر چاه کمکی

در قدیم از این روش برای تخلیه چاه استفاده می شد، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و آمدن تجهیزات پیشرفته به بازار این روش از میان برداشته شد اما ما در مقاله به این روش اشاره می کنیم تا شما با جدیدترین روش های تخلیه چاه آشنا شوید. شما بعد از بررسی عمر چاه، عمق آن و جذب پذیری آن توسط یک متخصص می توانید تخلیه چاه را به انجام دهید، در این روش کنار چاه فاضلاب یک چاه کمکی کنده می شود و بعد کندن چاه کمکی یک لوله از چاه اصلی به چاه کمکی وصل کنید تا مایعات چاه شما وارد چاه کمکی شود. این روش نیاز به زمان زیادی برای انجام تخلیه چاه دارد به همین دلیل دیگر از این روش استفاده نمی شود.

از این روش زمانی استفاده می شود که چاه اصلی شما همچنان ظرفیت پر شدن را دارد اما شما می خواهید تخلیه چاه را قبل از سر ریز شدن مواد انجام دهید. در چاه کمکی هیچ لوله فاضلابی وارد نمی شود و فقط در صورتی این اتفاق پیش می آید که چاه اصلی سر ریز کند و مایعات آن به داخل چاه کمکی ریخته شود اما باید بدانید که فقط مایعات به درون چاه کمکی ریخته می شود و فضولات و مواد حل نشدنی همچنان در چاه اصلی دفن می شود. در این روش تخلیه چاه نیازی به استفاده از دستگاه مکنده ندارید. با جدیدترین روش های تخلیه چاه آشنا شوید تا بتوانید برای  تخلیه چاه فاضلاب خود از بهترین راه ها استفاده کنید.

جدیدترین روش های تخلیه چاه - تخلیه چاه - معین سرویس

تخلیه چاه به وسیله ی تلمبه

اگر مقاله های قبلی ما را مطالعه کرده باشید شما را با دلایل گرفتگی لوله فاضلاب آشنا کرده ایم اما در این مقاله قصد داریم شما را با جدیدترین روش های تخلیه چاه آشنا کنیم. از روش هایی که می توان برای تخلیه چاه استفاده کرد تلمبه دستی، قیفی، فنجانی می باشد. باید بدانید که باید قبل از انجام تخلیه چاه تلمبه را مقداری گرم کنید. استفاده از تلمبه های خشک می تواند به شما در انجام تخلیه چاه به خوبی کمک نکند.تلمبه را برای تخلیه چاه بر روی کاسه توالت خود قرار داده به طوری که کل سوراخ آن به وسیله تلمبه پوشیده شود. تملبه را پایین ببرید و بالا بکشید این کار را چندین بار تکرار کنید تا تخلیه چاه به کلی انجام شود.

مطالب پیشنهادی:
زمان پر شدن چاه چقدر است؟
ارائه خدمات لوله بازکنی باتوسط کارکنان معین سرویس

تخلیه چاه به کمک دیلم

از جدیدترین روش های تخلیه چاه استفاده از دیلم می باشد. دیلم را باید به صورت مارپیچی به داخل هدایت کنید. دسته آن را تا جایی که جای دارد باید به داخل بچرخانید هر جا دیگر نتوانستید آن را دیگر بچرخانید بدانید که گرفتگی چاه فاضلاب شما همان جا می باشد. دیلم را بیرون کشیده و به سر آن نگاه کنید حتما در انتهای آن چیزی را مشاهده خواهید کرد. اگر احساس کردید که چیزی همچنان وجود دارد می توانید با زدن چند بار تلمبه این مشکل را نیز حا کنید تا تخلیه چاه شما به اصولی انجام شود.

تخلیه چاه به وسیله ی پمپ

از دیگر جدیدترین روش های تخلیه چاه که می توان به آن اشاره کرد استفاده از پمپ می باشد. این روش تخلیه چاه از روش هایی است که نیروهای متخصص معمولا برای تخلیه چاه از آن استفاده می کنند. در این روش آب را به درون چاه فضلاب خود ریخته و شروع به زدن پمپ کنید. فشار آب شدیدی که به سیفون شما وارد می کند باعث می شود تا چاه فاضلاب شما باز شود. پمپ زدن را تا جایی که چاه فاضلاب باز شود ادامه می دهیم.

جدیدترین روش های تخلیه چاه - تخلیه چاه - لوله بازکنی

تخلیه چاه با فنر چاه بازکن

از روش های دیگر تخلیه چاه می توان به  فنر چاه بازکن اشاره کرد. اگر زمانی در چاه فاضلاب شما شی گیر کرده باشد از فنر برای باز کردن چاه استفاده می کنیم. فنر چاه بازکن انواع چربی، مواد زائد، مو را از دیواره های چاه فاضلاب پاک می کند. در روش تخلیه چاه شما نیاز به نیروی متخصص ندارید خودتان می توانید انجام دهید اما بهتر است بازهم با شرکت ما تماس بگیرید تا آسیبی به چاه خود وارد نکنید. تخلیه چاه امری مهم برای تخلیه چاه می باشد پس بهتر است قبل از سر زیر شدن چاه فضالب آن را انجام دهیم.

در همین رابطه بخوانید:
بهنرین پمپ برای تخلیه چاه
لوله بازکنی سیفون حمام و توالت

تخلیه چاه به کمک نیروهای متخصص شرکت معین سرویس

در این مقاله با انواع جدیدترین روش های تخلیه چاه آشنا شدید، اما برای تخلیه چاه اصولی می توانید با شرکت معین سرویس در این زمینه کمک بگیرید. شرکت ما با سال ها تجربه در زمینه ی تخلیه چاه، مشکلات چاه فاضلاب شما را به کمک نیروهای متخصص انجام می دهد و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که خواستید با ما در تماس باشید تا با هم برای بهتر شدن وضع چاه فاضلاب شما تلاش کنیم.

معین سرویس در تمام نقاط تهران فعالیت دارد همین حالا با ما تماس بگیرید تا با ابزارهای پیشرفته ی خود تخلیه چاه فاضلاب شما را انجام دهیم.

Comments 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • شیما

    2020-02-04 | پاسخ

    خیلی خوبه که این اطلاعات را به ما میدین تخلیه چاه کار تخصصی هست

  • الهام

    2020-03-01 | پاسخ

    تخلیه چاه اصولی واقعا مهمه ادم نمیتونه به هر جایی اعتماد کنه

  • Leave a Comment