دلیل ضروریت تخلیه چاه چیست؟

دلیل ضرورت تخلیه چاه این است که هر ساختمانی نیاز به محلی برای دفع آب و فاضلاب دارد و اگر گرفتگی در این قسمت وچود داشته باشد باعث خطرات بسیار جبران ناپذیری خواهد شد. که در متن زیر برای شما ذکر می شود.

گرفتگی چاه ساختمان به دلیل وجود جامدات همانند مو، دستمال کاغذی و … بر روی بستر مایعات چاه، لایه‌ای محکم ایجاد شده و سبب عدم نفوذ مایعات به انتهای چاه شود. علایمی چون بالازدگی زودهنگام چاه فاضلاب، پیچیدن شدید بوی بد در سرویس‌های بهداشتی، حمام و سایر قسمت‌های منزل، ازدیاد جانوران موزی همانند سوسک‌ها و پشه‌ها و همچنین بالا آمدن فاضلاب از سوراخ توالت و حمام می‌ توانند نشانه پیدایش مشکل گرفتگی چاه و نیاز به تخلیه چاه باشند.

استفاده از امکانات به روز برای تخلیه چاه

استفاده از ماشین تخلیه چاه یا همان تانکر مکنده بسیار مفید است و این کار اساسی انجام می شود. اگر از ماشین های تخلیه چاه استفاده شود باعث بالارفتن سرعت تخلیه چاه میگردد. نتیجه استفاده از تانکر مکنده اجرای تخلیه چاه فوری می‌ باشد. شرکت فنی معین سرویس با استفاده از ماشین های تخلیه چاه ، نانکرهای مکنده ، و نیروی ها حرفه ای آماده خدمت رسانی فوری به شما عزیزان می باشد.اگر درخواست تخلیه چاه و لوله بازکنی دارید می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و از خدمات حرفه ای ما بهره مند شوید.

تخلیه چاه یک کار کاملا تخصصی است و باید فردی که مسئولیت این کار برعهده می‌ گیرد بسیار باتجربه و در کار خود متخصص باشد. اکنون شرکت معین سرویس به صورت تخصصی در تمام طول هفته ، به صورت شبانه روزی به شما خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه را به صورت تخصصی ارائه می کند. این شرکت با دارا بودن نیروی متخصص و تجهیزات مخصوص در امر تخلیه چاه و لوله بازکنی به راحتی گرفتگی لوله و چاه را رفع می کند.

مطالب پربازدید : 

تخلیه چاه با پمپ ساکشن

روشهای لوله بازکنی و علت گرفتگی آن

راه های متداول تخلیه چاه

دلیل ضرورت تخلیه چاه چیست؟

تخلیه چاه به موقع برابر با صرفه جویی در هزینه 

دلیل ضرورت تخلیه چاه ، صرفه جویی در هزینه ها و جلوگیری از خطرات جانی و مالی است کافیست در ادامه مطلب فواید تخلیه چاه به موقع را بخوانید آنگاه متوجه می شوید که دلیل ضرورت تخلیه چاه چیست و چرا باید به موقع این کار را انجام داد.

تخلیه به موقع چاه فواید بسیاری دارد که شامل موارد زیر می شود :

👈 افزایش طول عمر چاه
👈 جلوگیری از ریزش چاه
👈 جلوگیری از سرریز شدن چاه
👈 کاهش هزینه‎ ساختمان
👈 پیشگیری از وقوع حوادث چاه
👈 جلوگیری از تخریب ساختمان

افزایش طول عمر چاه با تخلیه چاه به موقع

تخلیه چاه به موقع باعث افزایش عمر چاه می ‎شود. چاه فاضلابی که مملو از فاضلاب است، باگذر زمان دیواره‎ های آن سست شده و ریزش خواهد کرد. این عمل آنقدر ادامه خواهد داشت که دیواره چاه به طور کلی سست شده و چاه تبدیل به گودالی قطور خواهد شد.

جلوگیری از ریزش چاه

اگر تخلیه چاه به موقع صورت نگیرد امکان ریزش چاه وجود خواهد داشت. فاضلاب موجود درون چاه دیواره‎ های چاه را شسته و تخریب می‎کند و پس از مدتی چاه از بین خواهد رفت.

جلوگیری از سرریز شدن چاه

اگر چاه تخلیه نشود امکان دارد پس از مدتی پر شود. چاهی که مملو از فاضلاب است فاضلاب‎های اضافی را از لوله‎های ورودی پس می ‎زند. در این صورت فاضلاب از داخل لوله‎های ساختمان بیرون خواهد ریخت.

کاهش هزینه‎ ساختمان

با صرف مقداری هزینه جهت تخلیه چاه می ‎توان از هزینه‎ های اضافی جلوگیری کرد. چاهی که پر شود با رطوبت و فاضلاب خود ساختمان را تخریب خواهد کرد و مالک را ملزم به صرف هزینه‎ های اضافی و چند برابر هزینه تخلیه چاه خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی : 

تخلیه چاه منطقه شوش

رفع گرفتگی لوله های حمام و آشپزخانه

دلیل استفاده از تانکر مکنده تخلیه چاه

دلیل ضرورت تخلیه چاه -معین سرویس

قیمت تخلیه چاه چگونه تعیین می گردد؟

هر سال قیمت تخلیه چاه فاضلاب را اتحادیه تخلیه چاه اعلام می‌ کند و قیمت تخلیه چاه پس از بازدید رایگان به مشتری اعلام می‌ شود چون عوامل مختلفی بر هزینه تخلیه چاه موثر هست.

برخی از عوامل موثر بر قیمت تخلیه چاه عبارتند از:

میزان خدمات تخلیه چاه : چاههایی که عمر زیادی از آن ها گذشته ممکن است به آبکشی و یا به لجن کشی نیز نیاز داشته باشد. اما چاه های جدید که بیشتر از چند سال از عمر آنها نگذشته است، به کف تراشی نیاز ندارد.

تعداد ماشین تخلیه چاه: همچنین تعداد سرویس لازم با ماشین تخلیه چاه فاضلاب. جهت تخلیه کامل چاه عامل اثر گذار دیگر بر قیمت تخلیه چاه است .

حجم کار تخلیه چاه: ممکن است به دلیل عمیق بودن چاه فاضلاب ساعات زیادی برای تخلیه چاه صرف شود که در این صورت هزینه این سرویس با هزینه تخلیه چاه کم عمق تفاوت دارد.

 

تخلیه چاه را عقب نیندازید و با ما تماس بگیرید!

بهترین کار این است که تخلیه چاه سر موقعش انجام دهید تا از خطرات احتمالی که ممکن است در اثر عقب انداختن تخلیه چاه به وجود بیاید جلوگیری کنید و ساختمان را ایمن کنید تنها راهی که می توانید از پر شدن چاه جلوگیری کنید تخلیه چاه است شرکت تخلیه چاه ما همیشه آماده خدمت به صورت شبانه روزی در تمام نقاط تهران است. کافیست با ما در ارتباط باشید تا سریعا خود را به محل برسانیم و تخلیه چاه را با دستگاه های به روز و با استفاده از تانکر ها و مکنده ها انجام دهیم تا دیگر شما دچار مشکل گرفتگی چاه نشوید.

شرکت ما تخلیه چاه ونک ، تخلیه چاه پاسداران ، تخلیه چاه آجودانیه ، تخلیه چاه تجریش ، تخلیه چاه نیاوران و… سایر محله های تهران را انجام می دهد. علاوه بر تخلیه چاه خدمات لوله بازکنی، حفر چاه و … را هم خدمت شما ارائه می کنیم.

برای اینکه با ما تماس بگیرید کافیست روی دکمه های زیر کلیک کنید.

Comments 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ziba

    2020-02-12 | پاسخ

    همسایه ی ما تخلیه چاه به موقع انجام نداد بلای بدی سرشون اومد ما دیگه از ترسمون هر وقت به مشکل خوردیم با شرکت تخلیه چاه تماس گرفتیم

    • بی پروا

      2020-02-16 | پاسخ

      سلام بله همینطور هست ممنون نظر شما

  • Leave a Comment