رفع گرفتگی وان حمام با معین سرویس

آیا لوله های منزل شما نیز دچار گرفتگی شده ، ممکن است لوله های آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، وان ، لوله حمام و… دچار گرفتگی شود ، و مانع از ورود آب به داخل لوله ها شود ، صد رد صد این موضوع اعصاب خورد کن است ، در این بازه زمانی برای رفع مشکل سعی کنید برای لوله بازکنی از اسید استفاده نکنید ، چرا که نه تنها با اسید ، مشکل رفع نمیشود بلکه ممکن است به لوله ها آسیب بزنید و خرج های بیشتری برای خود بتراشید.

گرفتگی آب گرم ناشی از رسوبات، یکی از علل عمده کاهش فشار آب گرم در هنگام استفاده از شیرآلات منازل، ادارات، شرکت ها و سایر ساختمان ها و آپارتمان ها است. به صورت کلی خرابی، وجود جرم، رسوب و … در آبگرمکن و لوله های آب گرم، باعث افت فشار می شود.

وقتی موادی مثل سولفات منیزیم، کربنات کلسیم و سولفات کلسیم بر روی جداره داخلی لوله ها می چسبد، رسوب تشکیل می شود. به عبارت دیگر، تجمع مواد معدنی که از طريق آب لوله کشی وارد منازل و تأسیسات می شود، رسوب را تشکیل می دهد.

وقتی آب گرم شده يا مقداری از آن بخار گردد، لايه هايی از رسوب در جداره ی لوله ها، شیر آلات و مخازن بوجود می آید و علاوه بر گرفتگی لوله ها، اثرات خطرناکی بر سلامتی نیز می گذارد. شوره سفيد رنگی که در دهانه ی شیرها، ظرفشویی ها، زیر دوشی ها، روشویی ها و وان های حمام مشاهده می شود، نشانگر وجود رسوبات کربنات کلسيم و منيزیم است.

رفع گرفتگی وان حمام (1)

پیشگیری از گذفتگی لوله های فاضلاب

یک روش ساده اما بسیار کاربردی برای تمیز نگه داشتن لوله فاضلاب و جلوگیری از گرفتگی آن شست و شوی پیوسته دریچه فاضلاب است. این مورد بخصوص در مورد وان و حمام دوش اهمیت دارد و مستلزم پاک کردن مو ها و شست و شوی دریچه ها با صابون بعد از اتمام حمام است. اگر این عوامل گرفتگی لوله های فاضلاب به حال خود رها شوند به تدریج راه خودشان را به سمت لوله فاضلاب شما پیدا میکنند. این عمل تمیز کاری ساده چند دقیقه بیشتر طول نمیکشد ولی برای مدت زمان طولانی از گرفتگی لوله های فاضلاب شما و نیاز به تخلیه چاه و لوله بازکنی جلوگیری میکند.

رفع گرفتگی وان حمام (1)

دو روش برای باز کردن لوله های گرفته حمام و وان

لوله بازکنی با سرکه ، نمک ، جوش شیرین

این محلول ترکیب سده و کاربردی است. با ترکیب مواد زیر می توانید قوی ترین محلول لوله بازکن خانگی را بسازید و از آن استفاده کنید

نصف فنجان جوش شیرین
نصف فنجان سرکه
نصف فنجان نمک
آب به مقدار کافی

این ترکیب یک محلول بسیار قوی برای لوله بازکنی تضمینی حمام و آشپزخانه و توالت است. محلول را بسازید و آن را داخل لوله بریزید و سپس ۱ ساعت به آن وقت دهید. بعد از این زمان باید مقدار زیاد آب داغ را با فشار وارد لوله کنید. برای این کار می توانید سینک ظرف‌شویی یا وان حمام را پر از آب داغ کنید سپس درپوش را یک‌باره بردارید تا آب با فشار زیادی وارد لوله بگردد.

باز کردن لوله فاضلاب با آب جوش!

در میان همه روش ها ، این کار ساده ترین راهی است که می توانید بدون هیچ هزینه ای آن را انجام دهید و از شر گرفتگی لوله خلاص شوید. برای این کار کتری یا قابلمه ای را کاملا پر از آب کنید و بگذارید بجوشد و حسابی داغ شود . سپس همه آب را به یک باره داخل لوله سرازیر کنید. چندبار این عمل را تکرار کنید تا لوله ها به خوبی باز شود. اب گرم جرم های گیر کرده در لوله ها را نرم کرده و از سر راه لوله ها برمیدارد.

برای بهتر عمل کردن این روش، می توانید به آب ریکا یا کمی تاید هم اضافه کنید و با استفاده از قاشق بزرگی یا ملاقه آن را خوب بهم بزنید تا کف کند. فقط مراقب دست هایتان باشید که نسوزد و مشکلی برایتان پیش نیاید.

 

رفع گرفتگی وان حمام (1)

تماس با معین سرویس برای تخلیه چاه و لوله بازکنی

بودن در وانی که آب در آن به کندی تخلیه می شود و یا صحنه وان حمام درهم و برهم که دچار گرفتگی لوله شده بسیار بد است به ویژه اگر در حمام مانده باشید. با تمیز کردن سوراخ چاه وان حمام به روش زیر می توانید فعلا مشکل خود را برطرف نماید اما اگر مشکل با این روش هم برطرف نشد باید با فنی کار متخصص لوله بازکنی تماس بگیرید.

معین سرویس از شرکت های ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه اینجاست تا به شما کمک کند سریع و فوری گرفتگی لوله ها را رفع و فاضلاب های گرفته را با ابزارهای جدید تخلیه چاه تخلیه کند.

ما سرویسکاران ماهر و مورد اعتمادی را در این شرکت استخدام کرده ایم تا شما از خدمات ما کمال رضایت را داشته باشید . همچنین فراموش نکنید که ما شبانه روزی و ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی هستیم و خود را به شما در هر جایی از شهر تهران و حومه باشید می رسانیم.

در ضمن نگران قیمت، کیفیت و ضمانت کار نباشید، چرا که شرکت لوله بازکنی معین سرویس زیر نظر اتحادیه فعالیت می کند و کاملا قانونی و تضمنیی خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می دهد.

Comments 0

Leave a Comment