زمان پر شدن چاه چقدر است ؟

زمان انجام تخلیه چاه بستگی به زمان پر شدن چاه دارد ، هر وقت که چاه پر شد می توان گفت که زمان تخلیه چاه رسیده است ، اگر به موقع هم انجام شود به راحتی می توانید از ریزش چاه و خطرات احتمالی جانی و مالی دوری کنید. بهتر است عواملی که نشان دهنده ی پر شدن چاه است را بدانید تا به موقع اقدام به تخلیه چاه کنید. برای انجام این کار هم بهتر است با شرکتی تماس بگیرید که در این زمینه اطلاعات کافی و تجربه ی زیادی دارد و بتواند در عرض چند دقیقه این کار را برای شما بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

دلایل اصلی پر شدن چاه چیست؟

از جمله عواملی که بر پر شدن چاه تاثیر می گذارد به عمق چاه ، جنس خاک بستگی دارد ، این دو عامل رایج ترین عواملی است که بر پر شدن چاه تاثیر می گذارد ولی مواد زائدی که در طولانی مدت می تواند روی پر شدن چاه تاثیرگذار باشد. پر شدن چاه فاضلاب از جمله مواردی است که حتما باید به آن توجه کرد و از نشانه های متعددی که به شما می گوید نیاز به تخلیه چاه در تهران دارید این است که آب ظرفشویی و یا دستشویی بالا می آید.

با شناختن دلایل پر شدن چاه می توانید از پر شدن آن جلوگیری کنید که این کار باعث می شود طول عمر چاه شما افزایش یابد ، حرکت آب در داخل لوله های فاضلاب سریعتر شود. در خانه های قدیمی این مشکلات همیشه وجود دارد و بهترین راه پیشگیری از تخلیه چاه مداوم این است که لوله ها را عویض کنید و بهتر است برای لوله بازکنی از اسید ها استفاده نکنید چون به لوله ها آسیب جدی وارد می کنید.

اگر هم استفاده می کنید این کار باعث جلوگیری از پر شدن چاه نمی شود مثل این می ماند که شما صورت مسئله را پاک کنید جای اینکه خود مسئله را حل کنید. پس برای اینکه چاه دیگر پر نشود یک بار برای همیشه تخلیه چاه را انجام دهید این کار را هم به شرکتی بسپارید که بتوانند بهترین خدمات را خدمت شما عزیزان عرضه نمایند و از پر شدن چاه جلوگیری نمایند.

مطالب پیشنهادی : 

دلایل پر شدن چاه فاضلاب چیست؟

قیمت تخلیه چاه

روش های تخلیه چاه

جنس زمین ، حجم چاه ، مواد زائد نشانه های احتیاج به تخلیه چاه

جنس زمین زمان انجام تخلیه چاه را مشخص می کند! 

جنس زمین از عواملی است که بر پر شدن چاه تاثیر مستقیم دارد ، جنس زمین هایی که برای چاه ها استفاده می شود معمولاً جذبی هستند ، جذبی بودن چاه باعث می شود که مواد زائد را راحت تر جذب کند. قبل از اینکه حفرچاه صورت گیرد باید محل دقیق آن را مورد بررسی قرار دهید تا مشکلی از نظر جذب نداشته باشد و اینکه اگر چاه جذبی نباشد زود به زود پر خواهد شد و شما نیاز به تخلیه چاه پیدا می کنید. خاک های اطراف چاه عموماً از جنس های شنی و غیر شنی بوده و این نوع خاک ها برا جذب محتویات داخل چاه بسیار مناسب است.

حجم چاه به شما می گوید که تخلیه چاه چه زمانی باید انجام شود !

از دلایل یگر پر شدن چاه می توان به حجم چاه اشاره کرد ، منظور از حجم چاه ، ارتفاع و قطر چاه است که چقدر باشد ، اگر قطر و ارتفاع آن اندازه باشد امکان پر شدن زود به زود چاه کاهش پیدا می کند. حجم چاه باید متناسب با نیاز ساختمان باشد و همانطور که میدانید آپارتمان هایی که تعداد طبقات بیشتری دارند نیاز به چاه بزرگتری هم خواهند داشت. در صورت که حفر چاه را به افراد بی تجربه بسپارید نتیجه ای جز پر شدن زود به زود چاه برای شما نخواهد داشت. پس برای اینکه حفر چاه به صورت اصولی انجام گیرد بهتر است با شرکتی که تجربه ی کافی در این زمینه دارد در ارتباط باشید.

مواد زائد را جدی بگیرید تا چاه زود به زود پر نشود!

یکی از مهمترین دلایل پر شدن چاه می توان به مواد زائدی اشاره نمود که در داخل چاه ممکن است وجود داشته باشد. از جمله مهمترین مواد زائد داخل چاه می توان به: فضولات، مو، چربی و صابون اشاره نمود که پس از رسوب گذاری سبب پر شدن چاه خواهد شد.

زمان انجام تخلیه چاه-معین سرویس

انجام تخلیه چاه به موقع = جلوگیری از سر ریز شدن چاه

اگر چاه فاضلا پر شد و به آن توجه نکردید باید منتظر این باشید که مواد زائد چاه از کف شوی و چاه توالت بیرون زده و سر ریز خواهد شد. ریزش چاه وقتی اتفاق می افتد که چاه دیگر گنجایش نداشته باشد ، همانطور که میدانید می توانید به علائمی نظیر بوی بد فاضلاب ، ورود سوسک های ریز و حشرات موذی به داخل ساختمان ، از جمله دلایل پر شدن چاه است . اگر تخلیه چاه را در زمان معینی سر موقع انجام دهید می توان گفت که دیگر سر ریز شدن چاهی وجود نخواهد داشت.

همانطور که در بخش حوادث روزنامه ها و اخبار میبینید بعضی از ساختمان ها بر اثر ریزش چاه فرو ریخته و جان افراد در خطر افتاده و یا مرگ و میر رخ داده است پس بهتر است تخلیه چاه را به موقع انجام دهید تا از سر ریز شدن چاه جلوگیری نمایید. پس با در ارتباط بودن با شرکت مورد نظر که تجربه ی کافی در این زمینه دارد تخلیه چاه را سر موعدش انجام دهید تا بتوانید از خطرات احتمالی دوری کنید.

مطالب پر بازدید : 

لوله بازکنی با واترجت

مواد ممنوع لوله بازکنی

لوله بازکنی سیفون حمام و توالت

زمان انجام تخلیه چاه-معین سرویس

تخلیه چاه تخصصی در تهران 

تخلیه چاه در تمام محله های تهران از جمله ، تخلیه چاه در الهیه ، تخلیه چاه در شوش ، تخلیه چاه در تجریش ، تخلیه چاه در ولنجک و … توسط تیم حرفه ای معین سرویس انجام می گیرد ، کافیست با ما به صورت ۲۴ ساعته و در تمام طول هفته حتی روز های تعطیل در ارتباط باشید.

شرکت با ما در نظر گرفتن بهترین دستگاه های به روز می تواند تخلیه چاه را به صورت دقیق و در مدت زمان کوتاهی انجام دهد همچنین برای لایروبی چاه هم می توانید روی ما حساب کنید ، لایروبی چاه بهترین گزینه برای جلوگیری از پر شدن زود به زود چاه است پس بهتر است بعد از تخلیه چاه ، لایروبی چاه را انجام دهید.

تخصص شرکت معین سرویس در زمینه های دیگری از جمله حفر چاه ، لوله بازکنی ، تشخیص ترکیدگی و .. هم می باشد ، با ما در هر محدوده ای از تهران که هستید تماس بگیرید تا در زمان کوتاهی نیروهای متخصصمان را به محل مورد نظر شما برسانیم ، پس معطل چی هستید ؟ همین حالا با ما تماس بگیرید ، اگر زمان تماس شما خیلی دیر است نگران نباشید ما همیشه بیداریم و منتظر تماس شما هستیم.

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • آنید

    2020-02-02 | پاسخ

    تخلیه چاه اصولی واقعا مهمه اگر واقعا درست انجام نشه باعث ریزش چاه میشه

  • Leave a Comment