عوامل تاثیر گذار در هزینه تخلیه چاه

عوامل تاثیر گذار در هزینه تخلیه چاه متنوع است. میزان ساعت مورد نیاز برای انجام دادن کار بر قیمت نهایی اثر می‌ گذارد و بر این اساس می‌ توان گفت که محل و مقدار گرفتگی، جدید یا قدیمی بودن تاسیسات فاضلاب و میزان گرفتگی فاکتورهایی هستند که ساعت کار را تعیین می‌کنند.

در حال حاضر بسیاری از مناطقی شهری شهرهای بزرگ دارای سیستم فاضلاب شهری هستند. اما تعداد بسیار زیادی از شهرها هنوز به این نوسازی دست نیافته‌اند. چاه های تخلیه فاضلاب به دلیل گرفتگی های زیاد در سیستم لوله کشی فاضلاب و یا قدیمی بودن چاه و ریزش تمام یا بخشی از آن، که نیاز به لایروبی چاه پیدامی‌شود- دچار گرفتگی شده و سیستم تخلیه فاضلاب ساختمان را مختل می‌کنند. در این صورت است که خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با پمپ های ساکشن چاه را تخلیه کرده و با تانکرهای خود انتقال می‌دهند.

بیشترین تبلیغاتی که در عمرمان دیده‌ایم در مورد تخلیه چاه بوده که بر در و دیوار هر نقطه شهر‌ها چسبانده شده اما در ادامه این مطلب به مواردی می‌پردازیم که بر هزینه تخلیه چاه اثر می گذارند.

مطالب پیشنهادی : 

هزینه لوله بازکنی در تهران

تخلیه چاه را جدی بگیرید

نوع گرفتگی فاضلاب چگونه است ؟

اما همه گرفتگی‌ های لوله های آب و فاضلاب نیاز به تخلیه چاه ندارند تا حل شوند. معمولا با فنرزنی این مساله به آسانی حل می‌شود. اما در مواردی که چاه فاضلاب نیاز به تخلیه دارد می‌توان با دانستن موارد زیر از هزینه های بیشتر و بدتر شدن اوضاع جلوگیری کرد. اگر مدتی است که در ساختمان شما بوی فاضلاب به مشام می‌ رسد یا اخیرا متوجه شدید که پشه و مگس و سایر حشرات موذی زیاد شده‌ اند، باید اقدام به تخلیه چاه کنید.

عوامل تاثیر گذار در هزینه تخلیه چاه-معین سرویس

نوع چاه به چه صورت است؟

معمولا ساختمان‌ های چند طبقه همگی به یک سیستم فاضلاب هستند. بنابراین در ساختمان‌ های پر جمعیت به دلیل بالا بودن تنوع و تعداد افراد زباله و فاضلاب بیشتری هم تولید می‌شود. در ساختمان‌ های قدیمی هم خطر دیگری تاسیسات فاضلاب را تهدید می‌ کند و آن تغییرات سفره‌ های زیر زمینی و راه پیداکردن چاه های فاضلاب ساختمان ها به منابع آن است. در این صورت چاه فاضلاب فورا لایروبی شده و پر می‌شود.

مطالب پر بازدید : 

استانداردهای تخلیه چاه فاضلاب

چه طور بفهمیم فاضلاب پر شده است

تخلیه چاه با روش پمپ زدن

بهترین اقدام پیشگیری از گرفتگی چاه 

اقدامات پیشگیرانه مهمترین و موثرترین راه برای جلوگیری از گرفتگی چاه ها و سیستم فاضلاب است. بسیاری از افراد نمی‌دانند که سیستم های فاضلاب توانایی دفع همه موارد و زباله ها را ندارند. مورد دیگری را که شرکت های خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه توصیه میکنند، در ارتباط با عدم استفاده از مواد شیمیایی قوی مثل انواع لوله بازکن های صنعتی است. این مواد اغلب منجر به آسیب‌ دیدگی لوله ها می‌شوند و این موضوع در حالی است که با استفاده از راه حل های ارگانیک و خانگی می‌توان جلوی میزان زیادی از انواع خسارت‌ ها را گرفت.

هزینه تخلیه چاه - معین سرویس

تخلیه چاه تخصصی برابر با صرفه جویی در هزینه ها 

برای تخلیه چاه فاضلاب ابتدا باید مطمئن بود که فاضلاب پر شده است ، اگر خودتان نمیتوانید تشخیص دهید میتوانید با متخصصین ما تماس بگیرید تا آنها به محل آمده و به شما بگویند که چاه پر شده است یا خیر چون بعضی شرکتها برای گرفتن هزینه ی گزافی از شما تخلیه چاه را بدون اینکه چاه دچار گرفتگی شده باشد انجام میدهند پس بهتر است برای انجام تخلیه چاه با یک شرکت متخصص تماس بگیرید.

تخلیه چاه فاضلاب و توالت معمولا به وسیله ماشین های مکنده قدرتمند انجام می شود. این ماشین ها در انتهای تانکر خود لوله ای بلند دارند، که باید آن لوله در چاه فاضلاب قرار گیرد تا کار مکش آغاز شود.

این کار به دلیل نیازمند بودن به تخصص کافی باید توسط افراد با سابقه صورت گیرد. چرا که ابتدا با فنر زنی مشخص می شود دهانه ورودی چاه کجاست و سپس لوله مکنده را وارد آن می کنند و عمل تخلیه چاه انجام می شود. ماشین های ساکشن تمام فضولات، چربی ها و مواد اضافی را از چاه خارج می کنند.

بهتر است بعد از تخلیه چاه هم لایروبی انجام شود ، لایروبی چاه باعث می شود که سنگریزه ها و خاک هایی که در ته چاه جمع شده اند کاملا خالی شود. این کار سبب طولانی کردن عمر چاه و دیر پر شدن چاه می شود پس بهتر است از شرکت منتخبتان بخواهید که لایروبی چاه هم انجام دهد.

برای پیدا کردن محل دقیق چاه متخصصان با دستگاه یا بدون دستگاه این کار را انجام میدهند که در هر دو روش این کار با بهترین کیفیت و رعایت اصول ایمنی توسط کارشناسان ما در معین سرویس به بهترین شکل ممکن انجام میگیرد.

هزینه تخلیه چاه - معین سرویس

تخلیه چاه در تمام سطح شهر تهران 

یعضی شرکت های غیر معتبر تخلیه چاه ، لوله بازکنی هستند که این امر را به صورت اصولی با رعایت قواعد اصلی آن انجام نمیدهند و ممکن است مشکل کوچک را به مشکل بزرگ تبدیل کنند و باعث پر شدن مکرر آن می شوند.

برای آسودگی خاطر شما مشتریان معین سرویس خدماتی که خدمت شما عزیزان ارائه می دهد با روش اصولی و کیفیت عالی انجام خواهد داد . تخلیه چاه فوری در کنار تضمینی بودن کار ما یکی از مهمترین خدمات ما می باشد.

خدمات تخلیه چاه شرکت فنی ما به صورت شبانه روزی ، بدون تعطیلی در سراسر تهران به شما عزیزان ارائه می شود ، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Comments 0

Leave a Comment