لایروبی و تخلیه چاه

لایروبی و تخلیه چاه جزء خدماتی است که توسط شرکت معین سرویس و شرکت هایی که در زمینه های تخلیه چاه فعالیت می کنند ارائه می شود. ولی این دو کار باید به صورت تخصصی انجام شود تا خطرات جبران ناپذیری را به بار نیاورد. بعضی از متخصصین اگر لایروبی احتیاج باشد برای شما انجام می دهند و اگر نیاز نباشد به شما اطلاع میدهند ، اگر تخلیه چاه انجام دادید بهتر است لایروبی چاه را هم انجام دهید ولی به این نکته دقت کنید که باید این کار را به متخصصش بسپارید. در ادامه مطلب شما را بیشتر با موضوع لایروبی چاه و اینکه باید انجام دهید یا خیر آشنا میکنیم پس با ما همراه باشید.

لایروبی چه کمکی به تخلیه چاه می کند؟

دفع فاضلاب شهری دارای سیستم نامناسبی است که دردسر های زیادی را برای افراد مختلف به همراه داشته ، در کشور ما برای دفع فاضلاب از چاه مخزنی استفاده می شود و همانطور که اسم این چاه ها پیداست امکان پر شدن آنها بعد از چند سال وجود دارد. اما بعضی وقتها شاهد این هستیم که پس از تخلیه چاه در مدت زمان کوتاهی دوباره چاه پر می شود. اینجاست که لایروبی چاه می تواند کمک بزرگی کند که شما زود به زود احتیاج به تخلیه چاه نداشته باشید.

دلایل عمده احتیاج به تخلیه چاه چیست؟ 

از دلایل دیگری که چاه پر می شود و نیازیه تخلیه چاه پیدا می کنید ، این است که وقتی مواد زائد به داخل جاه می ریزد چاه تجمعی از فاضلاب می شود و همچنین مواد مختلف به دیواره ها و کف چاه نفوذ می کند به همین علت پس از سال ها استفاده از چاه دیگر آن نفوذ پذیری از بین می رود و کارایی قبل را نداشته و نیاز به ترمیم و بازسازی خواهد داشت. به همین دلیل است که پس از تخلیه چاه شما باید لایروبی را انجام دهید تا نفوذ پذیری چاه افزایش پیدا کند و دیگر مشکلی در این زمینه نداشته باشید.

مطالب پیشنهادی : 

تخلیه چاه با مدرن ترین تجهیزات

تخلیه آب کثیف لوله کشی

لایروبی و تخلیه چاه-معین سرویس

چرا در مدت زمان کوتاهی نیاز به تخلیه چاه پیدا میکنیم؟

این سوال بسیاری از مشتریان است که پس از تخلیه چاه اولی که انجام میدهند پس از مدت زمان کوتاهی دوباره نیاز به تخلیه چاه پیدا می کنند اولین عامل پر شدن چاه می تواند خاک و زمین منطقه باشد.

مثلا در مناطق کوهستانی کشش فاضلاب کمتر از مناطق دیگر است. یکی دیگر از دلایل عمده پر شدن چاه پس از مدت کوتاهی این است که مواد زائد به کف و دیواره های چاه می چسبند که همین موضوع باعث عدم جذب آب توسط زمین می شود. مواد زائدی که به داخل چاه وارد می شود یا در دیواره های چاه و یا کف آن رسوب می کند و مثل یک لایه ی بسیار قوی و نفوذ ناپذیر تشکیل می شود. اگر این اتفاق بیافتد اول باید تخلیه چاه انجام دهید و آب و تمام مواد زائد را بیرون بکشید و برای از بین بردن آن مواد ته نشین شده باید لایروبی چاه را انجام دهید.

شرکت تخلیه چاه در تهران عملیات لایروبی را به صورت تخصصی انجام می دهد که همین امر موجب می شود که دیگر درگیر انجام تخلیه چاه دوباره نباشید.

لایروبی چاه چه مزیتی دارد؟

بعد از تخلیه چاه برای بازسازی چاه و به اصطلاح تبدیل کردن چاه مرده به زنده باید مواد چسبیده شده به دیواره های چاه را از بین ببریم. در واقع لایروبی برای سلامت نگه داشتن چاه بسیار موثر است ، با لایروبی مطمئن خواهید شد که تخلیه چاه اصولی انجام شده است. با انجام پاکسازی و لایروبی چاه نفوذ پذیری چاه افزایش پیدا خواهد کرد و چاه مثل روز اولش می شود و دیگر نیازی به حفر چاه نخواهید داشت.

لایروبی چاه چگونه انجام می شود؟

لایروبی چاه پس از تخلهی چاه انجام می شود و به این گونه است که فردی وارد چاه می شود و رسوب ها دیواره چاه و کف آن را می تراشد و از داخل چاه خارج می کند. پس از لایروبی چاه تمام سنگریزه های که در زمان حفر چاه در ته چاه ریخته شده بود هم کامل از بنی می رود و چاه فاضلاب کلا تخلیه می شود و مثل روز اولش می شود. لایروبی چاه و یا کف تراشی کار هر کسی نیست باید به کسی این کار را بسپارید که متخصص باشد و تجربه ی بالایی در این زمینه داشته باشد.

ایمنی در هر کاری حرف اول را می زند پس فرقی نمی کند که تخلیه چاه باشد یا لایروبی افراد متخصص در این زمینه با تجربه ی بالایی که دارند با ایمنی کامل لایروبی چاه را انجام می دهند و چاه را مثل روز اول تحویلتان می دهند. پس هر کاری را به کاردانش بسپارید تا به هدفتان برسید.

در این رابطه بخوانید : 

پر شدن چاه

لوله بازکنی خانگی بسازید

راه های متداول تخلیه چاه

لایروبی و تخلیه چاه-معین سرویس

چرا تخلیه چاه به امری مهم تبدیل شده است؟

نیاز اساسی هر ساختمان این است که محلی برای دفع آب و فاضلاب داشته باشد. شبکه فاضلاب مکانی برای دفع آسان و بدون خطر فاضلاب کل ساختمان است. اما بعضی وقتها به دلیل وجود مواد زائد جامداتی مثل مو ، دستمال کاغذی و … بر روی بستر مایعات چاه ، لایه ای بسیار محکم ایجاد خواهد شد و همین موضوع سبب عدم نفوذ مایعات به انتهای چاه می شود. علائمی مثل :

بالا زدگی بسیار سریع چاه

پیچیدن بوی بسیار بد در سرویس بهداشتی ، حمام

ازدیاد جانوران موذی مثل سوسک ، پشه و …

بالا زدگی آب از سرویس بهداشتی و حمام

تمام موارد بالا نشان دهنده پر شدن چاه است که به شما خبر می دهد که هر چه سریعتر به فکر تخلیه چاه اصولی باشید که مشکل شدید تری مثل ریزش چاه که باعث ایجاد خطرات جانی و مالی می شود پیش نیاید.

لایروبی و تخلیه چاه را به شرکت متخصص بسپارید!

تخلیه چاه و لایروبی چاه یک کار کاملا تخصصی است که باید به کسی این کار را بسپرید که با تجربه و متخصص باشد. شرکت معین سرویس برای تخلیه چاه در تهران و تمام محله های آن در کل روز هفته بدون تعطیلی اقدام به تخلیه چاه می کند. این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و تجهیزات به روز در زمینه ی تخلیه چاه و لوله بازکنی فعالیت می کند. اگر نیاز به تخلیه چاه تهران ، تخلیه چاه در شمیرانات ، تخلیه چاه در افسریه ، تخلیه چاه در شوش و تمام محله هایی که در تهران وجود دارند می توانید با شرکت “معین سرویس” تماس بگیرید.

لایروبی چاه و کف تراشی هم جزء خدمات ما به حساب می آید که یکی از پرطرفدارترین سرویس ها در بین مشتریان است. در هر زمینه ای که خواستید کافیست با ما در ارتباط باشید. با کلیک بر روی دکمه های زیر میتوانید با ما در ارتباط باشید.

Comments 0

Leave a Comment