لوله بازکنی تک

لوله بازکنی تک به وجود آمدن خرابی و مشکلات در لوله کشی آب و فاضلاب هر ساختمانی اجتناب ناپذیر بوده و نیاز هست که هر چند سال حداقل یک بار بررسی فنی دقیق از ساختمان مسکونی یا اداری خود به عمل آورید تا از افزایش آثار مخرب مشکلات احتمالی تا حد زیادی کاسته شود . بنابراین محل زندگی و یا کار شما با توجه به وقوع خطراتی مثل ریزش چاه و پر شدن آن، نیازمند مراقبت و نگهداری است  در ابتدا لازم است از نوع سیستم ( فاضلاب شهری یا چاه فاضلاب ) ساختمان خود اطلاع یابید

 خدمات لوله بازکنی ما عبارتند از :

لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله و چاه

در صورتی که لوله کشی منزل و یا محل کار شما به هر دلیلی دچار گرفتگی شده باشد، با استفاده از جدیدترین دستگاه های قابل استفاده در این خصوص ( دستگاه ژنراتور، پمپ هوا و انواع فنرهای فولادی ) این مشکل در کمترین زمان و حداقل آسیب رسانی وخرابی بر طرف خواهد شد.

تعمیر و تخلیه چاه فاضلاب

اگر لوله کشی فاضلاب ساختمان دچار نشتی و یا ترکیدگی شده باشد، تشخیص به موقع می تواند از بروز خرابی های بیشتر جلوگیری نماید. پس از تماس شما با دفتر خدماتی شهر آرا یکی از پرسنل فنی مجرب ما جهت تعمیر نشتی و ترکیدگی لوله کشی فاضلاب به محل شما فرستادهه خواهد شد. در صورت نیاز به لوله باز کنی  این کار به صورت کاملا مکانیزه و از طریق پمپ صورت خواهد گرفت.  

رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی، سینک ظرفشویی، چاه حمام یا توالت به وسیله پمپ یا فنر

  لوله بازکنی وگرفتگی لوله های فاضلاب امکان دارد در هر ساختمانی به وجود بیاید و در هر قسمت از سیستم لوله کشی ممکن است بروز کند. در ابتدا بیشتر افراد سعی دارند که با استفاده از انواع اسید و ابزارهای خانگی این مشکل را بر طرف کنندواز راههای لوله بازکنی  استفاده کند اگر یک شی خارجی در لوله گیر کرده باشد، قطعا برای رفع اینن گرفتگی باید از دستگاه تراکم هوا استفاده شود.

رفع بوی بد فاضلاب توالت، حمام و آشپزخانه(لوله بازکنی تک)

گرفتگی لوله های فاضلاب می تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه ی منزل شما شود. اگر با چنین مشکلی مواجه شده اید و بوی زننده ای در این قسمت ها وجود دارد،  دقت داشته باشید که این بوی آزار دهنده می تواند تهدیدی جدی برای سلامت شما و البته کودکان خردسال باشد؛ زیرا معمولا این بو ناشی از به وجود آمدن گازهای مضر و سمی از فاضلاب می باشد و می تواند اثرات مخربی بر رویی سیستم تنفسی داشته باشد و همچنین باعث بروز سر درد، آلرژی و مسمویت شود. عواملی مثل بارندگی می تواند این موضوع را تشدید کند به گونهه ای در اکثر موارد روش های معمول مثل (استفاده از شمع های معطر، اسپری های خوشبو کننده، مواد شیمیایی و پاک کننده ها، آمونیاک و جوش شیرین و …. ) برای برطرف سازی این بوی آزاردهنده موثر واقع نمی شود. برای لوله بازکنی و بر طرف سازی بوی بدساختمان، فقط کافی از افراد خبره کمک بگیرید(لوله بازکنی تک)

خدمات لوله بازکنی

– لوله بازکنی و مشاوره رایگان پس از بازرسی محل

– لوله بازکنی و سرویس دهی در کمترین زمان ممکن توسط کادر فنی مجرب

– لوله بازکنی و قیمت معقول و به صرفه برای متقاضیان

– لوله بازکنی تضمینی، بدون گرفتگی مجدد در نقاط اجرا شده

 –  لوله بازکنی و  امکان بهره مندی از خدمات به صورت شبانه روزی

تشخیص ترکیدگی لوله(لوله بازکنی تک)

تشخیص دقیق و نقطه ای محل ترکیدگی و نشت لوله آب بوسیله دستگاه پیشرفته نشت یابی توسط شرکت خدماتی شهرآرا بصورت ۱۰۰% تضمینی

خدمات دیگر لوله بازکنی عبارت است از:

 ۱-لوله بازکنی تشخیص ترکیدگی و نشتی در لوله های فاضلاب و شوفاژ

۲- لوله بازکنی وتشخیص محل ترکیدگی با دستگاه نشت یاب پیشرفته

۳- لوله بازکنی وتشخیص ترکیدگی و نشتی در لوله های آب گرم و سرد

۴- لوله بازکنی ورفع نم و رطوبت از محل ترکیدگی در دیوار، سقف، کف، کاسه توالت، موتورخانه، پشت بام و …(لوله بازکنی تک)

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment