لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر تهران

 

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی معین سرویس  با سالها سابقه در زمینه ارائه انواع خدمات ، مثل لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفاری چاه ، لایروبی ، تشخیص ترکیدگی لوله ، تعمیرات تخصصی توالت فرنگی و … بصورت تمام وقت و بدون تعطیلی باز هم در خدمت همشهریان محترم در تهران میباشد.

تیم پشتیبانی و سرویسکاران لوله بازکنی ما بصورت شبانه روزی در حال سرویس دهی به همشهریان میباشند.
تشخیص دقیق محل ترکیدگی لوله آب توسط دستگاه تشخیص آلمانی , نم حمام , رفع نم  , تعمیر ترکیدگی لوله , رفع بوی نامطبوع فاضلاب از منازل , تعمیرات لوله کشی , تشخیص محل گرفتگی لوله فاضلاب و رفع گرفتگی لوله در این مجموعه انجام می گیرد.

صنف تخلیه چاه و لوله بازکنی یکی از صنوف بسیار حساس و پیچیده میباشد که حتی اگر عالی ترین تجهیزات و ماشین آلات نیز موجود باشد ولی سرویس کارها و مقنیها تجربه و ماهر لازم را نداشته باشند نمیتوانند وظایف خود را صحیح و سریع به درستی ایفا کنند. ما یک شرکت با تجهیزات مدرن و نیرو های ماهر و مجرب هستیم که آماده ارائه خدماتی سریع ، با کیفیت و قیمتی مناسب در سراسر تهران و کرج میباشیم.

لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر تهران-معین سرویس

لوله بازکنی ارزان

لوله بازکنی ازجمله خدمات فنی موردنیاز در شهر ها می‌ باشد. معمولا گرفتگی لوله فاضلاب در هرلحظه از شبانه‌ روز امکان دارد رخ بدهد. در این مواقع شرکت های تاسیساتی به داد شما می‌ رسد. گرفتگی لوله فاضلاب ازجمله گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی آسایش ساکنین خانه را برهم می زند.

امروزه لوله بازکنی در تهران بدلیل بالا رفتن سن ساختمان ها و لوله کشی نامنظم فاضلاب ها به یکی از بزرگ ترین معضلات تبدیل شده است.بعضی از عزیزان بوسیله تلمبه زدن یا با استفاده از محلول شیمیایی شانس خود را امتحان می کنند گاهی موفق می شوند و بیشتر وقت هم لوله باز نمی شود چون در اثر لوله کشی بد لوله ها رسوب کرده اند. در همین راستا معین سرویس ماهر ترین سرویسکاران را گرد هم آورده تا در سرع ترین زمان برای رفع گرفتگی لوله ها به محل موردنیاز اعزام کند.

سرویس کاران معین سرویس بوسیله دستگاه های تمام اتوماتیک ژنراتور ، دستگاه پمپ تراکم ، واترجت ، فنر های فولادی و صنعتی کار لوله بازکنی ۱۰۰% تضمینی را انجام میدهند.

خدمات لوله بازکنی معین سرویس

لوله بازکنی توالت فرنگی با دستگاه بدون کثیف کاری
رفع گرفتگی لوله های سخت و سیمانی با دستگاه ژنراتور برقی بدون خرابی.
رفع گرفتگی لوله آشپزخانه و حمام با فنر های فولادی.
رفع گرفتگی لوله توالت و فاضلاب اصلی.
رفع گرفتگی لوله پارکینگ،لوله پشت بام،لوله تراس

لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر تهران-معین سرویس

تخلیه چاه ارزان

اگر شما نیاز بهرگونه خدمات اعم از حفر چاه ،طوقه چینی ، لایروبی چاه ، تخلیه چاه و … دارید ما این خدمات را برای شما در کم ترین زمان ممکن و با قیمتی پایینتر از قیمتهای همکاران در شهر تهران ارائه خواهیم داد و این پایین بودن قیمتها بهیچ وجه به معنی کیفیت پایین کار یا کم کاری در کار نمیباشد و ما تمام سعی خود را داریم تا خدماتی با کیفتیت با کم ترین هزینه را ارائه دهیم . برای هماهنگی یا دریافت مشاوره یا خدمات در هر کجای تهران هستید با یکی از شماره های ما تماس بگیرید . ما یه صورت ۲۴ ساعته در طول هفته آماده پاسخگویی به همشهریان تهرانی هستیم.

در بیشتر مواقع وقتی که از پر شدن چاه فاضلاب اطلاع پیدا میکنیم که کار از کار گذشته و چاه کاملا پرشده که همین باعث زحمت فراوان و دردسر های زیادی برای ساکنان منزل میشود.
با دیدن و مشاهده بعضی از علائم میتوانیم از پرشدن چاه (قبل از پر شدن کامل) با خبر شویم و اقدام به تخلیه چاه کنیم.
پرشدن چاه فاضلاب مشکلات و خطرات زیادی را بهمراه دارد. بوجود آمدن بوی نامطبوع، ریزش ناگهانی چاه فاضلاب، ازدیاد حشرات و جانواران موذی، گرفتگی های لوله های دفع فاضلاب، انباشته شدن آب و ایجاد لایه های چربی و جرم به دیواره چاه فاضلاب از مهم ترین مشکلاتی هستند که پرشدن چاه فاضلاب میتواند بهمراه داشته باشد.

خدمات تخلیه چاه معنی سرویس

تخلیه چاه در تهران با تانکر کوچک و بزرگ
تخلیه چاه در تهران با پمپ لجن کش و کفکش
تشخیص مکان دقیق درب چاه و تبدیل چاه فرسوده به چاه جدید تهران
باز کردن رسوب و جرم لوله آشپزخانه و حمام و لوله بازکنی تهران
ترمیم تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و لوله بازکنی توالت فرنگی
خارج کردن طلا و اشیای گران قیمت از داخل کاسه دستشویی
تخلیه چاه سربع و کمتر از نیم ساعته در محل کار
باز کردن لوله آشپزخانه توالت حمام و ناودان و …

ارتباط با لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر تهران

ما در راستای کسب رضایت مشتریان خود و ارائه خدمات باکیفیت، همواره خدمات لوله بازکنی ارزان ارائه می‌ کنیم. ما با کاهش هزینه‌ های اجرایی (هزینه‌ های تبلیغاتی) و استقرار نیرو های خود در همه مناطق تهران بزرگ، خدمات ارزان سریع را جهت رفاه حال مشتریان خود تحقق بخشیده‌ ایم.

قیمت لوله بازکنی و تخلیه چاه معین سرویس  بر اساس نرخ اتحادیه در تهران میباشد و با توجه متراژ فنر و نوع خدمات متفاوت است و از ۸۰ هزار تومان شروع میشود و در بد ترین شرایط تا ۲۰۰ هزار تومان افزایش میابد. هر چقدر طول لوله ای که دچار گرفتگی شده بیشتر باشد قیمت هم افزایش پیدا میکند.

برطرف سازی گرفتگی لوله ها و فاضلاب با استفاده از روش های مختلف با کم ترین هزینه. راه های گوناگونی برای رفع گرفتگی لوله ، سینک و فاضلاب وجود دارد که نیروهای ما پس از بررسی، عالی ترین و آسان ترین روش را انتخاب میکنند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود و کار با کم ترین میزان خرابی انجام گردد .

برای دریافت خدمات ارزان سریع (لوله بازکني فوری بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکن ها ) ، با شماره لوله بازکني (۰۹۱۰۸۴۶۲۱۲۱) تماس بگیرید. نیروهای پشتیبانی ما در اسرع وقت سرویس‌کار لوله باز کن را جهت رفع مشکل لوله به منزل شما اعزام می‌ کنند.

Comments 0

Leave a Comment