لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی در تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی ،  گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی از آن دست مشکلاتی است که برای هر شخصی اتفاق افتاده است.

قطعا برای شما هم این مشکل پیش آمده است که لوله فاضلاب ظرفشویی شما مسدود شده باشد و آب در سینک ظرفشویی جمع شده و تخلیه نمیشود.

در مورد گرفتگی و مشکلات لوله فاضلاب همه ما علائم اخطار را میدانیم، راه آب سینک ظرفشویی و یا به چرخش و پایین رفتن آب از ساق پایتان در حمام توجه کنید و بوها ، بوهای تند و ناخوشایند اینها همه نشانه آن است که احتمالا بزودی با گرفتگی لوله مواجه خواهید شد و یک روز می بینید راه آب کاملا بسته شده است پس لازم است که سریعا وارد عمل شوید .

حالا میریم سراغ چگونگی تخلیه چاه و لوله بازکنی ظرفشویی :

لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی-معین سرویس

چگونگی لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی

چربی ها در آب سرد، اطراف لوله ها و متعلقات آن ها نشست می کنند که می توان با استفاده از آب جوش و پس از آن پمپ زدن مداوم لوله ها، گرفتگی را برطرف نمود.البته توصیه ما این است که از خدمت تخلیه چاه یک شرکت خدماتی معتبر برای رفع گرفتکی دستشویی و ظرفشویی استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم و بدانیم : 

لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر تهران

 

نکاتی که حتما در هنگام لوله بازکنی و تخلیه چاه باید دقت کنید !!

توجه داشته باشید که عمل پمپ زدن با فشار انجام می شود پس دستشویی باید کلاف و زیرسازی مقاومی داشته باشد تا تکان نخورد.

در صورت لزوم می توان در هنگام پمپ زدن برای باز کردن گرفتگی دستشویی و ظرفشویی ، با استفاده از شمع چوبی یا ابزار کمکی دیگری، از حرکت دستشویی و ظرفشویی جلوگیری کرد.
اگر با وسایلی که ذکر شد لوله باز نشود، می توان برای باز کردن آن از اسید بسیار رقیق استفاده کرد که این اسید چربی ها را از اطراف لوله دور می کند.

برای اطمینان از بازشدگی، آزمایش کشش آب را انجام می دهیم.
چنانچه باز هم لوله باز نشد، از مواد شیمیایی و یا محلول های دیگری استفاده می کنیم و آن ها را پشت شترگلوی لوله می ریزیم و با آب جوش، لوله مسدود را باز می کنیم. پس از اطمینان از کشش آب، شتر گلو و متعلقات آن را می بندیم.

بیشتر بدانیم : 

گرفتگی و مسمومیت در تخلیه چاه 

لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی-شرکت معین سرویس

اولین راه حل ساده برای تخلیه چاه ظرفشویی

*رفع گرفتگی لوله با باز کردن سیفون ظرفشویی

مرحله بعدی بازکردن سیفون ظرفشویی می باشد که راه حل تضمینی و قطعی برای حل مشکل است. در اکثر مواقع گرفتگی ها در داخل سیفون ایجاد می شود و شما با باز کردن سیفون ظرفشویی می توانید به راحتی مشکل خود را حل کنید و گرفتگی لوله را باز کنید. در حقیقت شما با این کار مشکل خود را بصورت ریشه ای حل خواهید کرد.

اگر با باز کردن سیفون هم مشکل حل نشد لازم است با یکی از شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرد تا آنها مشکل شما را حل کنند. شرکت های خدمات فنی معین سرویس با استفاده از نیروهای مجرب و تجهیزات لازم به راحتی مشکل را تشخیص داده و آن را در کمترین زمان رفع می کنند.

بیشتر بدانیم : 

لوله بازکنی تخلیه چاه شبانه روزی

ساعت از نیمه شب گذشته لوله ی ظرفشویی گرفته ، نمیدونی چیکار کنی؟

کاری نداره معین سرویس همیشه آماده به خدمته هر ساعت خواستی زنگ برن هرجا هستی ، هر جای نشستی ، هر ساعتی که دچار مشکل شدی بدو سراغ معین سرویس ، معین سرویس همه ی خدماتش بیست و چهار ساعته اس فقط یک خدمات یا دوتا نیست خدماتش هم در ادامه بهتون میگم ، یک مطلب مهم که برای همه ی ما اهمیت دارد هزینه ای که میپردازیم است ، هزینه ای که شما در قبال کاری که کارکنان معین سرویس برای شما انجام میدهد به همان مقدار است نه کمتر نه بیشتر از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.

خدمات معین سرویس شامل موارد زیر می شود :

✔️حفرچاه

✔️تخلیه چاه

✔️لوله بازکنی

✔️رفع نم

✔️تشخیص ترکیدگی لوله

Comments 0

Leave a Comment