ابزارهای مورد نیاز برای لوله بازکنی

دستگاه های لوله بازکنی انواع مختلفی دارد ولی در ابتدا بهتر است با انواع روش های صنعتی باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا شویم :

اولین روش استفاده از دستگاه تراکم هوا است . تراکم هوا دستگاهی است که توسط باد متراکم و شلیک آن به داخل لوله مسدود شده باعث باز شدن لوله مسدود شده می شود .

دومین روش استفاده از دستگاه های فنر لوله بازکنی است که در این روش و توسط یک دستگاه الکتروموتور و فنر مخصوص لوله بازکنی امکان بازکردن لوله مسدود شده فاضلاب با فرستادن فنر به داخل لوله و چرخاندن آن به چپ یا راست و عقب جلو کردن آن امکان بازکردن لوله مسدود شده وجود دارد .

سومین روش استفاده از دستگاه های فشار آب برای بازکردن لوله های فاضلابی کاربرد دارد که توسط شیلنگ مخصوص فشار قوی و نازل های مخصوص امکان باز کردن مسیر مسدود شده را دارد ، گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان امری اجتناب ناپذیر است و برای اکثر مردم اتفاق می افتد.

روش های مختلفی هم برای رفع این گرفتگی و لوله بازکنی وجود دارد که از آن جمله میتوان به دستگاه های لوله بازکن اشاره کرد وسیله‌ای که با فنر برقی که داخل لوله یا توالت زده می شود که سبب رفع گرفتگی شود.

مزایای استفاده از دستگاه فنر لوله بازکنی :

این دستگاه ها دارای فنر بسیار بلندی می باشد که درون محفظه مخصوص آن قرار گرفته و به مقداری که نیاز است

این فنر به درون مجرایی که دارای گرفتگی است فرستاده شده و سپس با روشن کردن دستگاه فنر شروع به گردش میکند و هر نوع گرفتگی را از درون لوله بیرون می آورد.

برخلاف روش بازکردن لوله با فنر و دریل ایمنی کار با این دستگاه بسیار بالا است ، چرا که دست انسان با فنر تماس ندارد و چرخش فنر به دست اسیب نمی رساند.

برا رفع گرفتگی لوله میتوانید با معین سرویس در ارتباط باشید تا خدمات لوله بازکنی را به سریعترین شکل ممکن و با هزینه ی بسیار ارزان دریافت کنید.

کافیست با راه های ارتباطی معین سرویس در ارتباط باشید.

Comments 0

Leave a Comment