اسیدهای لوله بازکنی را دور بریزید !

ما یک بار در مقاله ای مواد ممنوع در لوله بازکنی را برای شما عزیزان نام برده ایم . برای خواندن این مقاله روی لینک رو به رو کلیک کنید:  مواد ممنوع برای لوله بازکنی

محلول های لوله بازکنی به منظور حل کردن مواد موجود درون لوله ی فاضلاب ساخته شده اند از این رو دارای مواد شیمیای  قوی، مضر و خطرناکی هستند که در صورت تماس با چشم یا تنفس خطرات جدی را به وجود می آورند. این مواد در موارد شدیدتر ممکن است سبب نابینایی شوند.

اگر عمر زیادی از ساختمان شما میگذرد و سیستم لوله کشی آن را تعویض نکرده اید به احتمال زیاد لوله ساختمان از جنس چدن میباشد.
استفاده از محلول های اسیدی قوی آسیب زیادی به لوله های فاضلاب میرساند و باعث پوسیدگی لوله و ترکیدگی و ایجاد نشتی خواهد شد.

بهترین روش باز کردن لوله استفاده از فنر لوله بازکنی توسط افراد با تجربه می باشد 

شرکت معتبر و متخصص در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه هیچ وقت دست به چنین کاری نمیزند و تمام اقدامات خود را با دقت و تجربه کاری انجام میدهد و هنگام کار نیز خسارتی به مشتری وارد نمیکند. همچنین دستمزد لوله بازکنی توسط شرکت های معتبر طبق تعرفه اتحادیه بوده و هیچ هزینه اضافی از مشتری توسط این شرکت های و نبرو های آن ها طلب نمیشود. شرکت های معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه تمام فعالیت های خود را تحت نظر اتحادیه انجام میدهند و هدف آنها علاوه بر انجام کار رضایت مشتری نیز میباشد. همچنین این شرکت های طبق تعرفه اتحادیه لوله بازکنی تعین قیمت میکنند. اما شیادان که با لباس لوله بازکن وارد منازل میشود فقط به دنبال کلاهبرداری هستند و میخواهند جیب مشتری را خالی کنند.

معین سرویس ۲۴ ساعته و در هر نقاطی از تهران و کرج که باشید آماده همکاری با شماست.

Comments 0

Leave a Comment