انواع تخلیه چاه و روش های تشخیص آن : 

 

تخلیه چاه به چند صورت است که معروفترین روش های تخلیه چاه به صورت مکانیز و نیمه مکانیزه است که در این مطلب به انواع تخلیه چاه و روش های تشخیص آن اشاره می کنم :

تخلیه چاه به روش مکانیزه :

تخلیه چاه در شرکت های گوناگون به روش مکانیزه و نیمه مکانیزه انجام می گیرد.

در تخلیه چاه مکانیزه هیچ دخالت دست انسان وجود ندارد و همه ی کارهای تخلیه چاه به صورت مکانیکی انجام می شود.

شرکت ها گوناگون از تانکر ها ی مکنده که دارای پمپ ها ساکشن  و مکنده ، کارگران ماهر و حرفه ای و ابزارهای تخصصی که هر شرکتی به روش خود استفاده می کند و تخلیه چاه را انجام می دهد.

تجهیزات مورد نیاز برای روش مکانیزه :

۱- تانکر تخلیه چاه ۱۰ تا ۲۰ هزار لیتری

۲-پمپ مکنده و ساکشن تخلیه چاه

۳-پمپ لجن کش

۴-انواع ابزارهای تخصصی تخلیه چاه 

۵-کارگران ماهر و با تجربه

هر یک از این ابزارها نقش مهمی در تخلیه چاه به روش مکانیزه دارند که هر یک از این ها نباشند کار لنگ می ماند پس باید همه ی این وسایل ها به کار رود و تخلیه چاه به راحتی انجام گیرد.

روش تشخیص تخلیه چاه به روش مکانیزه و نیمه مکانیزه

اگر شرکتی که شما انتخاب کرده و برای تخلیه چاه با آن ها تماس گرفته اید ، توجه کنید ببینید که از همه ی ابزارهای تخلیه چاه استفاده کرده اند یا نه.

اگر همه ی ابزارهایی که ذکر کرده ام استفاده کنند و تخلیه چاه را به سرعت و با کمترین اتلاف وقت و به آسانی انجام داده باشند کاملا به روش مکانیزه آن تخلیه چاه انجام گرفته است و اگر غیر از این بود میتوان گفت که روشی که استفاده کرده اند نیمه مکانیزه بوده است.

برای تخلیه چاه میتوانید با معین سرویس در تماس باشید تا بهترین خدمات تخلیه چاه را انجام دهد. به خدمات معین سرویس اطمینان کنید چون در این زمینه چند سال سابقه ی کاری دارد و تجربه های زیادی کسب کرده است. برای بهره بردن از خدمات معین سرویس کافیست با راه های ارتباطی در ارتباط باشید.

 

 

Comments 0

Leave a Comment