با  معین سرویس دیگه هیچ راهی بسته نمیمونه !!!

زمانی که لوله با مواد اضافی اشغال می شود ، گرفتگی لوله رخ می دهد و هر چقدر هم آب بریزید آب یا پایین نمیرود یا با سرعت بسیار کمی پایین می رود.

برای همین شما به فکر درست کردن آن میفتید اما نمیدانید که چه کاری باید انجام دهید چند راه حل را به شما پیشنهاد می کنم :

مشکل اکثر این گرفتگی  های لوله را میتوانید با استفاده از یک محلول تمیزکننده  خانگی که از آب داغ، جوش شیرین و سرکه تشکیل شده، حل نمائید. در گرفتگی  های عمیقتر روش های متفاوت دیگری وجود دارد.

مایع لوله بازکنی :

در بسیاری از مواقع برای گرفتگی کم لوله از مایع لوله باز کن، پودری که بیش تر به نام چنته معروف است، اسید و مانند آن استفاده میشود.

باید گفت شاید این مواد در کوتاه مدت بتواند مشکل شما را حل کند، ولی اگر شی بزرگ و سفتی درون لوله  های آب و یا فاضلاب گیر کرده باشد، چاره ای جز تخلیه و لوله بازکنی تخصصی نیست. در مورد مواد لوله بازکنی باید زمان استفاده نکردن از آب درون لوله را با توجه به دستورالعمل هر کارخانه مدنظر قرار دهید.

اسید لوله بازکنی :

این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از اسید لوله باز کن برای باز کردن لوله، به دلیل قدرت بالایی که در خوردن اشیا دارد، ممکن است مواد زاید گیر کرده درون لوله و شیرآلات را از بین ببرید، ولی میتواند باعث از بین رفتن و خورده شدن لوله  های نیز بشود.

قطعا آسیب جدی اسید برای بدن و پوست نیز بر شما پوشیده نیست.

شما میتوانید از همه ی این روش ها استفاده کنید ، اما چرا راحت ترین روش را انتخاب نمی کنید ، آسان ترین راه این است که تلفن را بردارید و با شماره تماس های معین سرویس تماس بگیرید بهترین راه حل !!

فقط کافیست با معین سرویس در ارتباط باشید.

Comments 0

Leave a Comment