تخلیه چاه ارزان معین سرویس در سراسر تهران و کرج

بالا زدن آب توالت می تواند مشکلات زیادی را برای خانواده ها به وجود آورد. که دلیل آن می تواند پرشدن چاه و یا گرفتگی آن باشد. روش های متعددی برای از بین بردن مشکل وجود دارد که یکی از این روش ها تخلیه چاه ارزان قیمت می باشد.

ابتدا قبل از هرچیز دلیل بالا زدن آب چاه را پیدا کنید. ممکن است پر شدن چاه توالت به علت گرفتگی باشد که در این صورت با استفاده از ابزار مناسب می توان مشکل را برطرف کرد.گرفتگی توالت ممکن به علت افتادن یک شی خارجی به دورن چاه و یا ریختن مصالح در حین ساخت و ساز باشد.

اگر به دنبال تخلیه چاه ارزان و رفع مشکل بدون صرف هزینه هستید خودتان دست به کار شده و مشکل را برطرف نمایید. شما می توانید با استفاده از مواد زیر گرفتگی توالت را برطرف نمایید.

تخلیه چاه ارزان توسط خود شما

-تلمبه ی دستی

-دیلم

-فنر لوله بازکنی

– ظرف آب جوش

ابتدا به کمک تلمبه ی دستی آب بالا زده را به درون چاه هدایت  کنید و آنقدر تلمبه بزنید تا تمام آب اضافی به درون چاه برگردد. سپس ظرف آب جوش را به درون چاه بریزید تا سبب باز شدن راه فاضلاب شود. رفع گرفتگی توالت به کمک وسایلی مثل دیلم و فنر لوله بازکنی نیز انجام می گیرد. می توانید با استفاده از فنر برقی و یا فنر دستی شی خارجی را از راه فاضلاب خارج نمایید.

اگر با استفاده از روش های بالا چاه شما بازنشد چاه شما با شی خارجی گرفته نشده و نیاز یه تخلیه چاه دارد.

 

خدمات تخلیه چاه معین سرویس بصورت شبانه روزی در شمال , شرق , غرب و جنوب تهران با مجرب ترین کارشناسان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام میشود که باعث شده مشتریان ما رضایت کامل از مجموعه ما را داشته باشند.

 

راه های ارتباط و شماره های تماس با ما در قسمت آخر سایت درج شده است

 

Comments 0

Leave a Comment