تخلیه چاه با روش پمپ زدن

تخلیه چاه با روش پمپ زدن ، این روش نیز از روش های معمول تخلیه چاه می باشد. در این روش می توانید آب را داخل چاه ریخته و شروع به پمپ زدن نمایید. فشار آب شدیدی که به سیفون وارد می آید باعث می شود که چاه باز شود. در ادامه با نحوه ی کار این روش تخلیه چاه آشنا خواهیم شد پس با ما همراه باشید.

مطلب بیشتر : لوله بازکنی تهران و تخلیه چاه

تخلیه چاه با پمپ چگونه انجام می شود ؟

یکی از پمپ های مخصوص تخلیه چاه پمپ لجن کش است که از آن برای تخلیه چاه فاضلاب غلیظ، لجن فاضلاب و فضولات درون چاه استفاده میشود.

روش کار پمپ لجن کش به این صورت است که دهانه مکنده درون فاضلاب قرار داده میشود تا لجن و فضولات چاه را به بیرون از چاه هدایت کند.

پمپ لجن کش وسیله ای مناسب برای تخلیه چاه های فاضلاب خانگی است که به سرعت فضولات و لجن درون چاه را تخلیه میکند. شرکت های تخلیه چاه از پمپ لجن کش استفاده میکنند.

چاه های کوچک و خانگی را میتوان پس از پر شدن چاه فاضلاب مورد نطر به آسانی و با کم ترین خرابی بدون نیاز به تانکر های مکنده فاضلاب، به وسیله پمپ لجن کش تخلیه کرد. استفاده از پمپ های لجن کش توسط شرکت های تخلیه چاه برای تخلیه چاه های خانگی و کوچک در کوچه ها، آسانتر بوده و مزاحمت کمتری برای همسایه ها و ساکنین به دنبال خواهد داشت.

مطلب پر بازدید : تخلیه چاه با نیروی کاربلد

تخلیه چاه با روش پمپ زدن-شرکت معین سرویس

فواید تخلیه چاه با پمپ 

پمپ لجن کش وسیله ی مناسبی برای تخلیه چاه های فاضلاب خانگی میباشد که با سرعت تمام و به راحتی فضولات و لجن درون چاه را تخلیه میکند. استفاده از پمپ لجن کش توسط شرکت های تخلیه چاه به شدت رواج دارد بطوری که یکی از ابزار های مهم آن ها پمپ لجن کش است. پمپ لجن کش توانایی تخلیه لجن، فضولات و فاضلاب غلیظ را دارد که این ویژگی باعث تمایل شرکت های تخلیه چاه برای استفاده از آن میشود.

استفاده از پمپ لجن کش بسیار آسان است و به راحتی میتوان با آن لجن و فاضلاب را تخلیه کرد. چاه های خانگی و چاه های کوچک فاضلاب مناسب ترین چاه برای تخلیه شدن توسط پمپ  لجن کش میباشد.

چاه های کوچک و خانگی را میتوان به آسانی و با کم ترین خرابی توسط پمپ لجن کش تخلیه کرد بدون این که نیازی به حضور تانکر های مکنده فاضلاب وجود داشته باشد. شرکت های تخلیه چاه برای تخلیه چاه های خانگی و کوچک در کوچه ها از پمپ های لجن کش استفاده میکنند که هم آسان تر است و هم مزاحمت آن برای همسایه ها و ساکنین کم تر میباشد.

مطلب پر بازدید : تخلیه چاه محدوده راه آهن 

تخلیه چاه با روش پمپ زدن-معین سرویس

زمان مناسب برای تخلیه چاه 

زمان تخلیه چاه یکی از موارد بسیار مهمی است که ما همیشه آن را به مشتریان خود اخطار میدهیم. چرا که اگر چاه پر شده در زمان درست تخلیه نشود، علاوه بر نشت امکان ریزش چاه و هم چنین ریزش قسمتی از ساختمان نیز وجود دارد. این خطر که در تهران بسیار زیاد اتفاق می افتد علاوه بر ضرر و زیان مالی، خسارات جانی هم در بر دارد.

به همین خاطر پیشنهاد میشود حتما اگر زمان زیادی از تخلیه قبلی چاه ساختمان شما گذشته یا چاه قدیمی است، موضوع را با یکی از شرکت های تخلیه چاه تهران در میان بگذارید و سعی نمایید شرکتی را انتخاب کنید که فعالیت های مجاز طبق قوانین اتحادیه داشته باشد. متخصصین با راهنمایی های اصولی به شما کمک میکنند تا مشکلتان برطرف شود.

 

تخلیه چاه با پمپ لجن کش - معین سرویس 09122108011
 

علائم پر شدن چاه چیست؟

چون در تمامی ساختمان های تهران، چاه فاضلاب در طبقات زیرین حفر شده و درب چاه هم نسبت به سطح زمین نیم متر و یا بیشتر فاصله دارد، به همین خاطر تشخیص پر شدن آن برای یک فرد عادی غیر ممکن و سخت است.

اینگونه افراد تنها میتوانند با نشانه های احتمالی مانند انتشار بوی بد فاضلاب در طبقات پایین ساختمان، دیده شدن ناگهانی تعداد زیادی حشره مانند سوسک، پر شدن چاه دستشویی و تخلیه نشدن فاضلاب توالت حدس بزنند که چاه پر شده است. به همین خاطر حتما پیشنهاد میشود از یک متخصص در این حرفه استفاده نمایید.

سرویسکار تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران با بازدید از محل به راحتی براساس تجربه و علم خود میتواند پر بودن یا نبودن چاه را تشخیص دهد تا شما را از خطرات احتمالی نجات دهد.

این کار به این دلیل است که روشهای تخلیه چاه با هم متفاوت است و هر کدام قیمت خاص خود را دارد و پس از پرسیدن برخی سوالات از شما عزیزان، مشخص میشود که چاه فاضلاب ساختمان شما باید با چه روشی خالی شود تا هزینه تخلیه چاه را به شما اعلام نمایند.

مطلب بیشتر : تخلیه چاه و عوامل پر شدن چاه 

تخلیه چاه با روش پمپ زدن-معین سرویس

تخلیه چاه با سرعت بالا را به ما بسپارید ! 

برای تخلیه چاه با سرعت بالا میتوانید با بهترین شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی ، معین سرویس در ارتباط باشید. معین سرویس در نظر دارد که بهترین روش تخلیه چاه را برای شما عزیزان انجام دهد تا کثیف کاری کمتر ، سرعت بالاتر ، عدم ایجاد مزاحمت برای همسایگان را در پی داشته باشد.

معین سرویس دارای نیروهای زبده و کاربلد است که در این زمینه تخصص دارند و میتواند خدمات تخلیه چاه را با بهترین روش ها و دستگاه ها به شما عرضه کنند ، همچنین معین سرویس در تمام روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته به شما عزیزان خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه ارائه می دهد پس در هر منطقه ای از تهران که هستید با آن ها تماس بگیرید.

Comments 0

Leave a Comment