تخلیه چاه تخصصی و تضمینی

تخلیه چاه تخصصی و تضمینی خدمتی است که روزانه درخواست زیادی دارد و در بیشتر مناطق تهران مردم به آن نیاز خواهند داشت. زیرا هنوز تمام محله ها در شهر به سیستم فاضلاب شهری متصل نیستند و در ساختمان محل زندگی خود چاه فاضلاب دارند. پر شدن چاه اگر به تعویق بیافتد، معمولا با بوی نامطبوع همراه است و میتواند سلامت و آسایش اهالی ساختمان را بهم بزند.

این بو در هرجای ساختمان می پیچد و علاوه بر بوی بد، سمی هم هست. از این جهت بهتر است اگر در ساختمان شما چاه فاضلاب وجود دارد به صورت دوره ای پر شدن چاه را چک کنید. در این صورت از مشکلات بعدی و همجنین هزینه های اضافی برای تخلیه راحت میشوید. قیمت تخلیه چاه متناسب با ماشین مورد نیاز برای تخلیه و تانکر آن تعیین میشود.

عوامل موثر دیگر در تعیین قیمت تخلیه چاه حجم چاه می باشد. حجم چاه به این مفهوم است که عمق آن چقدر است و چند ساعت زمان برای تخلیه آن لازم می باشد. ممکن است علاوه بر خدمات تخلیه فاضلاب نیاز باشد تا چاه لایروبی شود. لایروبی چاه همچنین از پرشدن مجدد آن جلوگیری میکند و هزینه های بعدی را کاهش خواهد داد.

توجه داشته باشید که رسیدگی به موقع و بازبینی شرایط چاه فاضلاب از خطرات جلوگیری میکند. زیرا در صورت عدم توجه و خالی نکردن چاه امکان ریزش آن وجود دارد که تلفات جانی و هزینه مالی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

تخلیه چاه تخصصی

خدمات تخلیه چاه و ضروت آن 

لوله بازکنی و تخلیه چاه یک کار کاملا تخصصی است که باید توسط افراد ماهر و متخصص انجام گیرد. فردی که در این زمینه تجربه داشته باشد و مشکل چاه را کاملا حل کند. تخلیه چاه تخصصی و تضمینی نیاز هر ساختمانی است زیرا پرشدن آن دفع فاصلاب را با مشکل مواجه میکند. اما چه زمانی چاه پر میشود و عامل آن چیست ؟

چاه فاضلاب بر اساس جنس خاک میزانی از پسماند را جذب میکند اما همه چیز توسط آن جذب نمیشود. چاه تنها آب و فاضلاب را جذب مینماید و مواد خارجی چون مو، دستمال کاغذی و هر گونه جسم خارجی باعث پر شدن چاه میگردد. علاوه بر این سن لوله های فاضلاب هم میتواند در پر شدن چاه موثر باشد. نشانه های پر شدن چاه میتواند بوی بد فاضلاب، ازدیاد حشرات موذی مانند سوسک و … و بالا آمدن سطح فاضلاب داخل حمام یا توالت باشد.

اگر لوله کشی ساختمان شما قدیمی است، رسوب ناشی از ریزش بدنه لوله میتواند به مرور چاه را پر کند. ماندن جامدات در چاه مانع جذب آب و فاضلاب میشوند. ایجاد لایه در دیواره های چاه ممکن است در چاه های قدیمی ریزش چاه را هم به دنبال داشته باشد. پس حتما برای استفاده از خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به طور مرتب اقدام کنید تا از این مشکلات جلوگیری شود.

لایروبی چاه بعد از تخلیه بسیار ضروری است و موجب افزایش طول عمر چاه خواهد شد. پس لازم است که پس از تخلیه حتما نسبت به لایروبی اقدام کنید. زیرا فضولات باقی مانده در چاه خیلی زود دوباره فاضلاب را پر میکنند و مانع از جذب مایعات درون چاه خواهند شد. با لایروبی کردن نیاز به تخلیه چاه دیرتر ایجاد میشود.

تخلیه چاه تخصصی و تضمینی
عوامل موثر در تعیین قیمت و هزینه تخلیه چاه 

۱) خدمات جانبی تخلیه چاه :

چاه فاضلاب با عمر بالا نیاز است که آبکشی و لجن کشی شود. اما برای چاه های جدید تنها بعد از تخلیه باید کف تراشی انجام گیرد.

۲) تعداد ماشین برای تخلیه چاه :

تعداد سرویس های مورد نیاز برای تخلیه چاه تخصصی و تضمینی و خالی کردن چاه نیز روی قیمت و هزینه تاثیر گذار است.

۳) موقعیت چاه برای تخلیه :

ممکن است موقعیت چاه به گونه ای باشد که برای تخلیه نیاز به تخریب بیش از اندازه باشد . یا ممکن است محل چاه مناسب نباشد و یافتن آن سخت باشد.

۴) حجم چاه در زمان تخلیه :

هرچه عمق چاه بیشتر باشد نیاز است تا زمان بیشتری به تخلیه آن اختصاص دهی. از این جهت هزینه سرویس بر اساس حجم چاه تعیین میشود.

تخلیه چاه تخصصی معین سرویس
تخلیه چاه و خدمات آن 

برای تخلیه چاه تخصصی و تضمینی باید از ماشین مخصوص با تانکر مناسب استفاده شود. ماشین تخایه چاه یا همان تانکر مکنده برای خالی کردن چاه لازم است و معمولا به این منظور استفاده میشود. نتیجه استفاده از این ماشین تخلیه فوری و تضمینی چاه است. در ادامه به بررسی برخی خدمات شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی میپردازیم .

– اعزام سریع نیروهای متخصص به محل برای بررسی و تخلیه چاه

– بررسی و یافتن علت پرشدن و گرفتگی جاه فاضلاب

– استفاده از خدمات با کیفیت و تضمینی برای حل مشکل چاه

تخلیه چاه از فاضلاب و مواد جامد موجود در آن

– ارائه مشاوره برای پیشگسری از مشکلات احتمالی بعدی

– لایروبی چاه برای جلوگیری ار پرشدن مجدد و ریزش چاه

– کول گذاری و ترمیم چاه در صورت لزوم برای افزایش طول عمر چاه فاضلاب

تخلیه چاه و لوله بازکنی معین سرویس

تخلیه چاه و لوله بازکنی با معین سرویس

برای جلوگیری از بیشتر شدن زحمت و تخلیه چاه تخصصی و تضمینی باید در اولین فرصت برای این مشکل اقدام کرد. شرکت معین سرویس در خدمت شما مشتریان عزیز برای ارائه خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی به صورت شبانه روزی می باشد. برای دریافت سرویس های ما میتوانید از طریق لینک های زیر در هر نقطه تهران اقدام کنید.

Comments 0

Leave a Comment