تخلیه چاه را جدی بگیرید

تخلیه چاه را جدی بگیرید تا جان خود و فرزندانتان را نجات دهید ، در اخبار یا روزنامه ها شاید خوانده باشید که بر اثر ریزش چاه چند نفر جان خود را از دست داده اند ممکن است شما با شنیدن این خبر خیلی ناراحت شوید اما بهتر است به فکر خود باشید تا این اتفاق برای شما نیفتد ، تخلیه چاه اصولی باعث پیشگیری از این اتفاق خواهد شد.

بهتر است تخلیه چاه را جدی بگیرید حتی اگر نشانه های کوچکی از پر شدن چاه را مشاهده کردید سریعا با ما تماس بگیرید تا تخلیه چاه را به صورت اصولی برای شما انجام دهیم که دیگر نگران ریزش چاه نباشید.

مطالب پیشنهادی : 

تخلیه چاه با روش پمپ زدن

تخلیه چاه اصولی و بهداشتی

تخلیه چاه در سراسر تهران

علائم پر شدن چاه را میدانید ؟

از علائم پر شدن چاه می تواند به منتشر شدن بوی بد فاضلاب، دیده شدن حشرات موذی مانند سوسک، نم کف پارکینگ یا زیرزمین و بالا زدن مکرر آب فاضلاب چاه هایی همچون توالت و حمام اشاره نمود.

البته این موارد ۱۰۰% نشانه های پر شدن چاه نیست و به همین دلیل باید حتما متخصصین تخلیه چاه در تهران از محل بازدید نمایند.

با در نظر گرفتن علائم پر شدن چاه باید سریعا به متخصصین تخلیه چاه تماس بگیرید تا آنها با استفاده از ماشین تخلیه چاه ، فاضلاب را خالی نموده و از خطرات احتمالی جلوگیری نمایید.

مطالب پر بازدید : 

تخلیه چاه فوری در تهران

لوله بازکنی فوری در تهران

استانداردهای تخلیه چاه فاضلاب

رفع یخ زدگی لوله های آب

تخلیه چاه را جدی بگیرید-معین سرویس

با تخلیه چاه به موقع از خطرات جانی و مالی دوری کنید !

برای جلوگیری از ریزش، اگر احساس می کنید چاه فاضلابتان مشکل دارد، حتما حداقل یک بار نسبت به بررسی آن توسط مرکز خدمات تخلیه چاه مناسبی اقدام کنید تا از این مشکلات جلوگیری نمایید.

باز هم می گوییم که یکبار هزینه کردن بهتر از خسارات جبران ناپذیر است که علاوه بر هزینه های مالی، صدمات جانی نیز به همراه دارد.

چون چاه فاضلاب ساختمان های کشورمان معمولا در زیر آنها حفر شده اند و با استفاده از لوله ها مخصوص، پسماندها وارد آن می شوند.

همچنین چون درب چاه نسبت به سطح زمین کمی با فاصله قرار می گیرد، پس تشخیص پر شدن چاه کار هر کسی نیست و نیاز به متخصص دارد، چرا که میان گرفتگی لوله و پر شدن چاه در ظاهر تفاوت چندانی وجود ندارد.

به خاطر همین باید نسبت به بررسی و تخلیه چاه تهران با متخصصین تماس بگیرید.

 

تخلیه چاه اصولی

روزانه خیلی از مردم در ساختمان های خود این مشکل را دارند اما توجه چندانی به آن نمی کنند و همین امر باعث می شود زمانی که کار از کار گذشته به فکر راه چاره بیافتند که آن موقع خیلی دیر شده است به قول معروف نوشدارو بعد از مرگ سهراب که هیچ فایده ای نخواهد داشت.

آیا شما برای تخلیه چاه به موقع اقدام میکنید ؟ اصلا برایتان مهم است که چاه ساختمان یا منزل خود را بعد از چند وقت تخلیه نمایید ؟

بهتر نیست همین حالا به تخلیه چاه فکر کنید و بهترین چاره را برای این امر برگزینید؟

تخلیه چاه را به نیروی متخصص بسپارید !

برای تخلیه چاه فاضلاب ابتدا باید مطمئن بود که فاضلاب پر شده است ، اگر خودتان نمیتوانید تشخیص دهید میتوانید با متخصصین ما تماس بگیرید تا آنها به محل آمده و به شما بگویند که چاه پر شده است یا خیر .

تخلیه چاه فاضلاب و توالت معمولا به وسیله ماشین های مکنده قدرتمند انجام می شود. این ماشین ها در انتهای تانکر خود لوله ای بلند دارند، که باید آن لوله در چاه فاضلاب قرار گیرد تا کار مکش آغاز شود.

این کار به دلیل نیازمند بودن به تخصص کافی باید توسط افراد با سابقه صورت گیرد. چرا که ابتدا با فنر زنی مشخص می شود دهانه ورودی چاه کجاست و سپس لوله مکنده را وارد آن می کنند و عمل تخلیه چاه انجام می شود. ماشین های ساکشن تمام فضولات، چربی ها و مواد اضافی را از چاه خارج می کنند.

بهتر است بعد از تخلیه چاه هم لایروبی انجام شود ، لایروبی چاه باعث می شود که سنگریزه ها و خاک هایی که در ته چاه جمع شده اند کاملا خالی شود. این کار سبب طولانی کردن عمر چاه و دیر پر شدن چاه می شود پس بهتر است از شرکت منتخبتان بخواهید که لایروبی چاه هم انجام دهد.

برای پیدا کردن محل دقیق چاه متخصصان با دستگاه یا بدون دستگاه این کار را انجام میدهند که در هر دو روش این کار با بهترین کیفیت و رعایت اصول ایمنی توسط کارشناسان ما در معین سرویس به بهترین شکل ممکن انجام میگیرد.

تخلیه چاه را جدی بگیرید-معین سرویس

تخلیه چاه تضمینی با معین سرویس 

تخلیه چاه تضمینی اهمیت زیادی دارد چراکه اگر این کار با اصول و قواعد خاص خود صورت نگیرد میتواند مشکلات زیادی به همراه داشته باشد.

یعضی شرکت های غیر معتبر تخلیه چاه ، لوله بازکنی هستند که این امر را به صورت اصولی با رعایت قواعد اصلی آن انجام نمیدهند و ممکن است مشکل کوچک را به مشکل بزرگ تبدیل کنند و باعث پر شدن مکرر آن می شوند.

برای آسودگی خاطر شما مشتریان معین سرویس خدماتی که خدمت شما عزیزان ارائه می دهد با روش اصولی و کیفیت عالی انجام خواهد داد . تخلیه چاه فوری در کنار تضمینی بودن کار ما یکی از مهمترین خدمات ما می باشد.

خدمات تخلیه چاه شرکت فنی ما به صورت شبانه روزی ، بدون تعطیلی در سراسر تهران به شما عزیزان ارائه می شود ، کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Comments 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • مصطفی

    2019-11-12 | پاسخ

    من ساعت 2 نصفه شب بهشون زنگ زدم یه جوری برخورد کردن انگار نه انگار نصفه شبه ، خیلی سریع خودشونو رسوندن تخلیه چاه را انجام دادن و هزینه ی خیلی خیلی خوبی ازم گرفتن و رفتن واقعا ممنونم از تیم خوب معین سرویس . مرسی

  • سهیل

    2019-11-28 | پاسخ

    درود یه سوال داشتم میخواستم بدونم چاه اپاراتمان خیلی زود پر میشه دلیلش چی میتونه باشه

  • سهیل

    2019-11-28 | پاسخ

    دلیل این که چاه اپارتمان ما خیلی زود میتونه پر میشه چیه

  • مریم

    2020-02-12 | پاسخ

    ریزش چاه!! حتی فکر کردن بهش هم درد آوره

  • Leave a Comment