تماس آسان با تخلیه چاه معین سرویس

شاید شما هم یکی از کسانی باشید که برای رفع این مشکل با شماره های درج شده بر روی برچسب های تبلیغاتی تماس گرفته اید و با قیمت های کذایی و نجومی رو به رو شده اید، یا حتی یکی از این افراد جهت لوله بازکنی و تخلیه چاه به منزل شما آمده و خدمات غیر اصولی انجام داده باشد که باعث می شود پس از چند روز دوباره لوله فاضلاب دچار مشکل گردد.

باید بدانید که تمام گرفتگی ها ابتدا با علائمی مثل تخلیه کند آب، بوی بد فاضلاب یا مسائلی ازین قبیل آغاز می شوند که اگر در چنین شرایطی برای رفع مشکل به موقع اقدام نشود، مسلما لوله به شدت خواهد گرفت و چیزی که برای شما خواهد ماند، تنها هزینه های سنگین لوله بازکنی با تجهیزات پیشرفته می باشد.

برای تخلیه ابتدا باید مطمئن بود که فاضلاب پر شده است. تخلیه چاه فاضلاب و توالت معمولا به وسیله ماشین های مکنده قدرتمند انجام می شود. این ماشین ها که در انتهای تانکر خود لوله ای بلند دارند، باید آن لوله در چاه فاضلاب قرار گیرد تا کار مکش آغاز شود. این کار به دلیل نیازمند بودن به تخصص کافی باید توسط افراد با سابقه صورت گیرد. چرا که ابتدا با فنر زنی مشخص می شود دهانه ورودی چاه کجاست و سپس لوله مکنده را وارد آن می کنند و عمل تخلیه چاه انجام می شود. ماشین های ساکشن تمام فضولات، چربی ها و مواد اضافی را از چاه خارج می کنند.

مطالب مرتبط : تخلیه چاه و لوله بازکنی شهرک ولیعصر ،  تخلیه چاه شاد آباد

علاوه بر فعالیت شبانه روزی لوله بازکنی در مناطق تهران و تخلیه چاه معین سرویس ، دارا بودن از ابزار و تجهیزات پیشرفته ما را جزو بهترین شرکت های خدماتی قرار داده است.

از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با معین سرویس تماس بگیرید:

 

Comments 0

Leave a Comment