جدی نگرفتن تخلیه چاه و خطرات آن

همانطور که میدانید چاه بعد از مدتی دچار گرفتگی می شود و باید سریعا برای تخلیه چاه اقدام کرد ولی اگر اینکار را انجام ندهید خطرات عدم انجام تخلیه چاه بسیار زیاد و جبران ناپذیر است که این خطرات میتواند جانی و مالی باشد. پس برای جلوگیر یاز خطرات عدم انجام تخلیه چاه بهتر است این کار را به موقع انجام دهید.

تخلیه چاه به موقع شامل مزایایی می شود که در ادامه به آن می پردازیم تا بدانید که تخلیه چاه به موقع به نفع شما تمام می شود و خطرات عدم انجام تخلیه چاه به ضرر شما خواهد بود. پس با ما همراه باشیدتا اطلاعات دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم .

دلایل پر شدن چاه و نیاز فوری به تخلیه چاه

استفاده بیش از حد از چاه فاضلاب :

هر چاه ظرفیت مشخصی دارد که که در صورت استفاده بیش از حد زودتر از زمان مورد انتظار پر می شود و لازم است تخلیه شود. بنابراین رعایت تناسب بین جمعیت ساختمان و فاضلاب تولید شده در آن با ظرفیت چاه نکته ای است که باید مورد توجه مجریان حفاری چاه قرار گیرد.

اجتماع زیادی از مواد زائد داخل چاه :

محتویات فاضلاب خود می توانند سبب پر شدن چاه شوند به این ترتیب که مواد جامد درون فاضلاب به دیواره چاه می چسبد و لایه ای مقاوم در برابر آب ایجاد می کند و دیگر دیواره چاه قدرت جذب فاضلاب را نخواهد داشت و به زودی چاه پر می شود. در این صورت خالی کردن چاه تنها برای دفع این مواد کافی نیست و لازم است در کنار آن لایروبی نیز انجام شود.

گازهای خطرناک در اثر عدم انجام تخلیه چاه از چاه بیرون می آید بسیار خطرناک است که این گاز ها شامل :  آمونیاک ،  سولفید هیدروژن (هیدروژن سولفوره) ، متان ، کربن دی اکسید (گازکربنیک) ، کربن مونوکسید

این عمده گازهای تولید شده در چاه ۵ نوع است که اکثر آنها بدون رنگ و بو بوده و باعث مشکلات تنفسی، خفگی و مرگ انسان میشود. معمولا افرادی که گازهای چاه فاضلاب را تنفس میکنند متوجه وجود آنها نمیشوند و یا در صورت متوجه شدن امکان خروج از آن وضعیت را ندارند.

مطالب پیشنهادی : 

سوسک های توالت و حمام

خدمات معین سرویس

روش های تخلیه چاه فاضلاب

مزایای انجام تخلیه چاه به موقع چیست؟

اصولا بیشتر ساختمان ها تخلیه چاه را به عقب می اندازند و با درگیری با مشکلات و زندگی رومزه کلا به فراموشی میسپارند همین امر باعث می شود که خطراتی که در بالا ذکر شد برای ساختمان و شخصی پیش بیاید که جبران ناپذیر باشد. پس بهتر است تخلیه چاه را در یک زمان معینی هر چند وقت یکبار انجام دهید تا مشکلی پیش نیاید.

پس میخواهیم در اینجا مزایای تخلیه چاه به موقع را برای شما ذکر کنیم تا بتوانید با آگاهی از آن دیگر تخلیه چاه را عقب نیندازید :

👈 افزایش طول عمر چاه

👈 جلوگیری از ریزش چاه

👈 جلوگیری از سرریز شدن چاه

👈 کاهش هزینه‎ ساختمان

👈 پیشگیری از وقوع حوادث چاه

👈 جلوگیری از تخریب ساختمان

👈 صرفه جویی در هزینه

تمام موارد بالا از مزایای تخلیه چاه به موقع است که می توانید با در نظر گرفتن موارد بالا پی ببرید که چقدر تخلیه چاه می تواند مهم باشد. بنابراین تخلیه چاه را به عقب نیندازید. هر موقع که حسب کردید بوی بد در ساختمان پیچیده است و ساکنین ساختمان از بوی بدی که سرویس بهداشتی و چاه ظرفشویی بیرون می آید شکایت می کنند بدانید که چاه پر شده است و باید تخلیه چاه صورت بگیرد. تخلیه چاه باعث می شود که چاه ریزش نکند و نیازی به حفر چاه نباشدکه هزینه ای دوبرابر پرداخت کند. ممکن است در اثر همین ریزش چاه جان فردی به خطر بیفتد که دیگر جبرانی هم در کار نخواهد بود.

جدی نگرفتن تخلیه چاه و خطرات آن-معین سرویس

تخلیه چاه را به متخصص آن بسپارید ! 

هر فردی که در عملیات تخلیه چاه نقش دارد با عدم رعایت نکات ایمنی می تواند سبب بروز حوادث شود و تخلیه چاه به خودی خود خطر آفرین نیست. بنابراین لازم است افراد با توجه کافی به ایمنی در حفظ جان خود و سایرین کوشا باشند. اگر تخلیه چاه را به فرد متخصصی بسپارید صد در صد هیچ خطری رخ نمی دهد. بلکه می توانید با اطمینان کامل تخلیه چاه تخصصی را به فرد متخصص آن بسپارید.

فرد متخصص با انجام تخلیه چاه اصولی می تواند به شما در انجام تخلیه چاه کمک کنید. تخلیه چاه اصولی کار هر کسی نیست فقط توسط فردی قابل انجام است که در این زمینه تجربه و تبحر خاصی داشته باشد. تخلیه چاه در تهران زیاد است و به وفور پیدا می شود ، در دیوار و درب خانه های تراکت هایشان چسبیده است اما نمی توان این کار خطر دار را به هر کسی بسپارید. تخلیه چاه فقط باید توسط شرکتی انجام گیرد که دارای نیروهای متخصص باشد و با تخصص کامل و ابزارهای به روز این کار را انجام دهد.

مطالب پربازدید : 

لوله بازکنی توالت

تخلیه چاه اصولی

راه های متداول تخلیه چاه

تخلیه چاه را به شرکت معین سرویس بسپارید ! 

برای اینکه تخلیه چاه اصولی  و توسط افراد متخصص انجام دهید کافیست با تیم حرفه ای معین سرویس درارتباط باشید. بهترین شرکت تخلیه چاه تهران شبانه روزی معین سرویس است که کارش را به صورت اصولی انجام می دهد و دارای نیروهای ماهری است که تخصصی کاملی هم در این زمینه دارند.

معین سرویس ، تخلیه چاه در تمام مناطق تهران از جمله : تخلیه چاه شمال تهران ، تخلیه چاه جنوب تهران ، تخلیه چاه شرق تهران ، تخلیه چاه غرب تهران ، تخلیه چاه مرکز تهران به شما عزیزان خدمات تخصصی ارائه می دهد کافیست با ما در هر ساعت از شبانه روز ، هر روز از هفته در ارتباط باشید.

برای در ارتباط بودن با ما کافیست روی دکمه ی زیر کلیک کنید تاکید میکنم هر ساعت از شبانه روز و هر روزی از هفته که باشد فرقی نمی کند ما به شما خدمات لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه و … را ارائه خواهیم داد.

Comments 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • یاری

    2020-02-01 | پاسخ

    ممنون از مطلبتون که خطرات جدی نگرفتن تخلیه چاه را گفتید ممنونم ازتون.

  • سحر

    2020-03-05 | پاسخ

    یک بار نزدیک بود چاه ما ریزش کنه خداروشکر زود فهمیدیم تخلیه چاه انجام دادیم

    • بی پروا

      2020-03-10 | پاسخ

      سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون خداروشکر

  • Leave a Comment