درامد شغل لوله بازکنی چقدر است ؟

اگر لوله باز کنی در سطح شهر تهران اگر روز تنها ۵ بار سرویس ارائه بدهد، درآمد ماهانه‌ اش در حدود ۱۰ میلیون تومان است در حالی که کارش پیچیده یا زمان‌ بر و طاقت‌ فرسا نیست. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، با فرا رسیدن تابستان و افزایش مصرف آب در سطح شهر ها و روستا ، اتفاقی که معمولا برای هر واحد مسکونی می‌ افتد، انسداد لوله‌ های خروجی آب است. معمولا با وقوع این اتفاق، آب موجود در لوله‌ ها دوباره به سطح آشپزخانه‌ ها، حمام‌ ها و . . . برمی‌ گردد و فاضلاب طبقات مختلف و حتی خانه‌ های مجاور در محله روی سرامیک‌های خانه جا خوش می‌ کند.

قیمت ها 

قیمت خدمات لوله بازکنی و  تخلیه چاه در هر نقطه از تهران متفاوت می باشد. اگرساکن شمال شهر تهران باشید،نرخی که برای بازکردن لوله یا تخلیه چاه ارایه میشود،با جنوب تهران زمین تا آسمان تفاوت دارد. درست در این هنگام است که خانواده‌ ها به یاد شماره‌ هایی می‌ افتند که در حاشیه در ورودی خانه‌ شان چسبانده شده است. یکی از مشکلات دایمی آپارتمان ها،گرفتگی لوله و چاه توالت یا دستشویی است که اتفاقا جز مشاغل با درآمد محسوب می‌ شود.

حتما روی در و دیوار شهر آگهی های یک کادری تخلیه چاه و لوله بازکنی را دیده اید. جالب است بدانید،در این شغل خدماتی اگر چه رقابت سر سختی در جریان است،اما گاهی نظارت بر قیمتها هم فراموش میشود. فاضلاب های خانگی از توالت، حمام و آشپزخانه به شیوه سنتی در چاه فاضلاب دفن میشوند.

با توجه به تولید فاضلاب زیاد در منازل، رعایت بهداشت مربوط به لوله های انتقال فاضلاب و نکات قابل توجه در نگهداری چاه فاضلاب روز به روز اهمیت بیش تری پیدا میکند. اما اگر شما هم دچار مشکلاتی از این دست شدید عملیات چاه بازکنی، کلیه کار های مرتبط با باز کردن لوله فاضلاب و… را به افراد متخصص بسپارید تا از ایمنی لازم برای رفع مشکل خود برخوردار شوید.

چگونه با لوله بازکنی معین سرویس تماس بگیریم؟

راه های ارتباطی با معین سرویس در قسمت پایانی صفحه درج شده است.
کافیست به آخر همین سایت مراجعه کنید و از طریق شماره های تماس با همکاران ما تماس بگیرید.

Comments 0

Leave a Comment