دستگاه مناسب برای لوله بازکنی

دستگاه مناسب برای لوله بازکنی چیست؟ ، آیا میدانید بهترین روش برای لوله بازکنی چیست؟ اگر به فکر این هستید که از روش های خانگی برای رفع گرفتگی لوله استفاده کنید بهتر است این ریسک را نکنید چون ممکن است خطراتی جبران ناپذیر به دنبال داشته باشد تنها راه بی خطر این است که با شرکت های لوله بازکنی که در این زمینه تخصص دارند تماس بگیرید تا آنها با به کار گرفتن بهترین روش لوله بازکنی را بدون هیچ خطری انجام دهند.

پس برای انجام لوله بازکنی سینک ظرفشویی، لوله بازکنی روشویی، لوله بازکنی سرویس بهداشتی و … میتوانید با ما تماس بگیرید.در ادامه ی مطلب شما را بیشتر با بهترین دستگاه لوله بازکنی آشنا میکنیم پس تا آخر مطلب همراه ما باشید.

چرا شرکت ها برای لوله بازکنی از فنر استفاده می کنند؟

برای رفع گرفتگی لوله ها روش های متعددی وجود دارد که یکی از آنها استفاده از دستگاه مناسب برای لوله بازکنی یعنی فنر است. دستگاه فنر لوله بازکنی دستگاهی متشکل از یک فنر و یک موتور است که می تواند هر نوع گرفتگی ایجاد شده در لوله را باز کند. بسیاری از شرکت های خدمات فنی برای لوله بازکنی از این دستگاه استفاده می کنند.

از میان صدها شرکت لوله بازکنی که در ایران فعالیت می کنند اکثر آنها از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده می کنند. دستگاه فنر لوله بازکنی بهترین و مطمئن ترین دستگاه برای رفع گرفتگی لوله است.

دستگاه فنر لوله بازکنی که برخی به آن فنر برقی یا دستگاه لوله بازکنی میگویند یک دستگاه مخصوص لوله بازکنی است که توانایی رفع انواع گرفتگی های لوله را دارد. این دستگاه متشکل از یک موتور الکتریکی و یک فنر بلند است که گرفتگی لوله را رفع می کند.

فنر متصل به این دستگاه یک فنر بسیار منعطف و بلند است که با فشرده شدن به داخل لوله فرو می رود و با گرفتگی ها برخورد می کند. این کار باعث می شود گرفتگی به سرعت در لوله رفع گردد.

مطالب پربازدید : 

روش های تخلیه چاه

لوله بازکنی و تخلیه چاه غرب تهران

تخلیه چاه و لوله بازکنی در تمام مناطق تهران

دستگاه های متعدد برای لوله بازکنی چیست؟

به طور کلی سه نوع دستگاه برای لوله بازکنی وجود دارد : دستگاه فنر لوله بازکنی ، دستگاه تراکم هوا و دستگاه واترجت. تراکم هوا و واترجت به کمک فشار هوا و آب کار می کنند و این هوا و آب است که گرفتگی لوله را باز می کند. به این صورت که هوا با فشار زیاد وارد لوله می شود و باعث می شود گرفتگی داخل لوله با فشار حرکت کرده و انسداد لوله باز شود. این دستگاه برای رفع گرفتگی های غیرسخت مناسب است مثل گرفتگی ناشی از دستمال کاغذی، چربی، رسوب، صابون که سختی چندانی ندارند.

اگر گرفتگی با خاک، سنگ، آجر ایجاد شده باشد دیگر با فشار هوا یا آب قابل رفع نمی باشند. باید یک شی بلند وارد لوله شده و آنها را از بین ببرد. در این مورد دستگاه مناسب برای لوله بازکنی ، فنر است که هم بتواند داخل لوله حرکت کند و هم بتواند به سنگ و کلوخ یا هر چیز سختی که داخل لوله است، فشار آورد. سرفنر لوله بازکنی به خرد شدن سنگ و آجر کمک می کند. به همین دلیل گفته می شود بهترین دستگاه لوله بازکنی سنگ و خاک است.

خوبی فنر لول بازکنی این است که طول آن بلند است و می تواند بیش از ده متر وارد لوله شود. اگر گرفتگی در لوله فاضلاب آپارتمان باشد تنها دستگاه قابل استفاده فنر لوله بازکنی است. به همین دلیل بیشتر شرکت های لوله بازکنی از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده می کنند.

دستگاه مناسب برای لوله بازکنی-معین سرویس

از دستگاه فنر لوله بازکنی عمدتاً برای چه نوع گرفتگی هایی استفاده می شود؟

همانطور که گفتیم دستگاه مناسب برای لوله بازکنی ، فنر است . یعنی برای بسیاری از گرفتگی های لوله می توان از این دستگاه استفاده کرد. این دستگاه قابلیت های فراوانی دارد و برای رفع گرفتگی انواع لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد که شامل موارد زیر می شود :

– باز کردن گرفتگی کفشور حیاط و پارکینگ
– رفع گرفتگی کفشور حمام
– باز کرد سیفون و لوله توالت ایرانی
– باز کردن توالت فرنگی

بیشترین نقطه ای که از دستگاه فنر لوله بازکنی برای رفع گرفتگی مورد استفاده قرار می گیرد سرویس بهداشتی ایرانی است. سیفون توالت ایرانی در بسیاری از مواقع به خاطر وجود فضولات دچار گرفتگی می شود که این گرفتگی با فنر لوله بازکنی رفع می شود . اگر گرفتگی سخت باشد باید شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید که آنها با استفاده از فنر لوله بازکنی آن را باز کنند که در کسری از ثانیه این کار انجام می شود و دیگر نیازی به کارهای دیگر نخواهد بود.

مطالب پیشنهادی : 

تخلیه چاه و لوله بازکنی نعمت آباد

لوله بازکنی و تخلیه چاه نظام آباد

لوله بازکنی و تخلیه چاه اختیاریه

دستگاه مناسب برای لوله بازکنی-معین سرویس

لوله بازکنی شبانه روزی با استفاده از تجهیزات به روز را از ما بخواهید!

برای دریافت خدمات لوله بازکنی با دستگاه های به روز می توانید با شرکت معین سرویس در ارتباط باشید. معین سرویس با در نظر گرفتن میزان گرفتگی لوله ی شما با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد می تواند بهترین خدمات را در زمینه ی لوله بازکنی به شما عزیزان ارائه کند.

برای دریافت خدمات لوله بازکنی شبانه روزی و همه روزه حتی روز های تعطیل کافیست با ما در هرجای تهران که هستید در ارتباط باشید. شرکت ما علاوه بر خدمات لوله بازکنی در زمینه های دیگری نظیر تخلیه چاه ، حفر چاه ، لوله کشی و … تخصص کامل دارد و حرفه ای عمل می کند.

هر کدام از خدمات ذکر شده را که خواستید کافیست روی دکمه های زیر با توجه به محدوده ی محله ی خود کلیک کنید تا مستقیماً بدون اتلاف وقت در محل مورد نظر حاضر شویم.

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • mina

    2020-02-06 | پاسخ

    چاه توالت ماهم همش میگیره، اگه ادامه دار بود تماس میگیرم باهتون

  • Leave a Comment