راه های متداول تخلیه چاه تهران

راه های متداول تخلیه چاه بسیار زیاد است ولی در این مطلب به چند نمونه از آن اشاره می کنیم. این امر اجتناب نا پذیر است و هرچقدر که از عمر چاه فاضلاب شما میگذرد شما یک قدم به تخلیه چاه نزدیکتر میشوید. تمام خانه ها برای دفع فضولات خود نیاز به یک خروجی فاضلاب دارند که در شهر های پیشرفته دیگر این خروجی متصل به یک شبکه گسترده فاضلاب شده است و در مکان هایی که از شبکه فاضلاب خانگی برخوردار هستند نگرانی از بابت پر شده چاه فاضلاب خود ندارند.

برای اطلاع از راه های متداول تخلیه چاه تهران بهتر است با ما همراه باشید.

تخلیه چاه با کمک حفر چاه

این روش زمانی انجام میشود که اولا چاه اولیه همچنان ظرفیت پذیری خود را دارد ولی مثلا بدلیل اینکه میزان ورودی مواد به داخل آن زیاد شده و چاه زمان برای خالی شدن ندارد انجام میشود . درواقع چاه جدید کمک میکند که چاه قبلی فرصت پیدا کند تا فضولات وارد شده را به محیط پس دهد.

توجه کنید که در چاه جدید هیچ لوله ی فاضلابی وارد نمیشود و فقط در صورتی که چاه اولیه سر ریز کند مایعات آن به داخل چاه جدید ریخته میشود تا توسط آن به محیط انتقال یابد و فضولات و مواد حل نشدی همچنان در چاه اصلی دفن میشوند.

در این روش دیگر نیازی به تخلیه چاه  از طریق دستگاه های مکنده وجود ندارد و دردسری کم تری هم برای ساکنان اطراف بوجود خواهد آورد.

مطالب پیشنهادی : 

تماس آسان با تخلیه چاه

تخلیه چاه ارزان شهر ری

لوله بازکنی و تخلیه چاه صادقیه

راه های متداول تخلیه چاه-معین سرویس

تخلیه چاه با کمک انواع دستگاه ها

هرچه عمر چاه بیشتر می شود و فاضلاب بیشتری به آن وارد می شود به مرور زمان فضولات،چربی ها،مواد حل نشدنی مثل مو در چاه کمک به ایجاد یک لایه نفوذ ناپذیر در کف و دیواره چاه میکنند که هرچقدر هم که چاه ما در یک زمین شنی و چذب پذیر قرار داشته باشد دیگر راهی برای نفوذ آب به درون زمین باقی نمیماند.

فرض را بر این بگیرید که شما ۱۵ سال است که یک چاه فاضلاب با عمق مناسب دارید که میزان استفاده شما در روز هم از این چاه بصورت متوسط و معقول بوده باشد. در روز که میزان ورود فاضلاب و لجن همراه با آب به داخل چاه زیاد میشود چاه شما همه آن را میپذیرد و در هنگام شب که میزان ورود مواد به آن کم میشود و به اصطلاح چاه آرام میگیرد،فضولات و جامدات و مواد حل نشدنی به کف چاه و انباره آن میرود و مایعات آن توسط دیواره به محیط اطراف پس زده میشود ولی باز هم مقداری از آن در چاه و روی دیواره میماند.

پس از سال ها و ادامه این فرآیند دیگر لایه ای کلفت و سفت از مواد زائد سطح دیواره را میگیرد ، انباره چاه پر میشود و نفوذ آب به محیط کم میشود و در مدت کوتاهی چاه فاضلاب شما پر میشود.در اینجا است که شما نیاز به یک شرکت تخلیه چاه پیدا میکنید.

با حضور نیروهای تخلیه چاه و بررسی آن و ارائه پیشنهادات اگر قرار بر تخلیه چاه باشد باید مواد و مایعات موجود در چاه بوسیله پمپ ها و مکنده قوی از چاه تخلیه شوند و در تانکر های مخصوصی که برای نگهداری این مواد ساخته شده اند وارد شود.

راه های متداول تخلیه چاه

تخلیه چاه تهران به روش سپتیک 

اين روش، شامل شبکه تحت فشار می باشد. در تخلیه چاه، سپتيک تانک مجهز به صافی و پمپ با فشار بالاست. فاضلاب خروجی توسط لوله هايی با قطر کم، که تحت فشار می باشند، پمپاژ می شود. شبکه جمع آوری فاضلاب اصلي نيز در تخلیه چاه تحت فشار می باشد.

از مزیت های تخلیه چاه به روش سپتیک تانک میتوان به مورد زیر اشاره نمود:

دفع بهداشتی فاضلاب های صنعتی و انسانی
صرفه بالای اقتصادی نسبت به روش های سنتی
حفظ سلامت محیط زیست
تخلیه اسان و بدون نیاز به تخریب کردن محل درب چاه فاضلاب
قابلیت نصب اسان در محل دلخواه
همانطور که اشاره کردیم سپتیک تانک یک نوع مخزن ذخیره موقت است که بسته به نوع کاربری و میزان فاضلاب ورودی به داخل مخزن در زمان مشخصی ظرفیت ان پر خواهد شد.

به طور میانگین سپتیک تانک بصورت سالانه باید تخلیه شود و تخلیه چاه سپتیک تانک با پمپ مخصوص تنها یک فریب تبلیغاتی است چرا که پمپ مکنده،کفکش و لجن کش از اصلیترین پمپ های تخلیه فاضلاب هستند.

مطالب پر بازدید : 

لوله بازکنی مناطق جنوب تهران

روش های لوله بازکنی و علت گرفتگی آن

تخلیه چاه محدوده مولوی

تخلیه چاه تهران با روش های مدرن را به ما بسپارید ! 

شرکت فنی معین سرویس در زمینه تخلیه چاه، حفر چاه ، لوله بازکنی به عنوان بهترین شرکت عمل می کند که شما می توانید در هر زمینه ای که نیاز داشتید با ما در تماس باشید.

شرکت معین سرویس از آن دسته شرکتهایی است که به صورت شبانه روزی خدمت شما عزیزان خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی را ارائه می کند فرقی نمیکند در چه ساعتی از شبانه روز گرفتگی لوله یا چاه برای شما پیش بیاید کافیست با ما تماس بگیرید تا با استفاده از ابزار ها و وسایل تخلیه چاه به صورت تخصصی و حرفه ای این کار را برای شما انجام دهیم.

شرکت تخلیه چاه معین سرویس در سراسر شهر تهران به شما عزیزان خدمات ارائه می دهد در هر ساعت از شبانه روز ، حتی روز های تعطیل میتوانید با ما تماس بگیرید. برای سهولت در امر ارتباط شما عزیزان با شرکت فنی معین سرویس میتوانید روی دکمه های زیر کلیک نمایید.

Comments 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دلاوری

    2020-01-06 | پاسخ

    بسیار مطلب مفیدی بود. بنده مدیر ساختمان هستم و اعضای مجتمع رو قانع کردم که حتما سالی یک بار تخلیه چاه بیاد و به چاهمون سر بزنه. بنظرم خیلی کار خوبیه اگه همه اینکارو کنن

  • همایون

    2020-02-24 | پاسخ

    مطلب مفیدی بود ممنون

  • سحر

    2020-03-10 | پاسخ

    تخلیه چاه رو شما واقعا حرفه ای انجام میدین

  • Leave a Comment