رفع گرفتگی لوله در ساختمان

رفع گرفتگی لوله در ساختمان یکی از دغدغه های اهالی ساختمان ها در همه جای شهر میتواند باشد. گرفتگی لوله و نیاز به لوله بازکنی دلایل مختلفی دارد مانند گرفتگی لوله با قیر و گچ و سیمان و …. ورود هرکدام از این مواد میتواند مسیر آب را در لوله فاضلاب ببندد. بیشتر این مشکل زمانی رخ میدهد که ساختمان در حال ساخت یا بنایی است و مواد و مصالح وارد راه آب میشوند.

ورود این مصالح ساختمانی میتواند گرفتگی های سختی را ایجاد کند و لوله بازکنی در این شرایط اصلا آسان نیست. کسانیکه در حوزه لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت دارند در میان انواع روش های رفع گرفتگی لوله تنها استفاده از فنر را برای این مشکل استفاده میکنند.

لازم است پیش از توضیح این مورد باید گفت دلیل گرفتگی لوله چیست؟

گرفتگی سیفون توالت، سینک ظرفشویی، کفشور حیاط یا پارکینگ، گرفتگی روشویی و کفشور حمام  یا وان و گرفتگی کف سرویس بهداشتی از شایع ترین موارد گرفتگی لوله است. گرفتن راه فاضلاب میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از رایج ترین دلایل آن گرفتگی با فضولات انسانی یا تفاله چای و چربی است. در حمام هم معمولا گرفتگی لوله ها به دلیل گیر کردن مو یا ورود اجسام خارجی و رسوب صابون می باشد.

دلیل گرفتگی لوله هرچه که باشد روسی برای رفع ان وجود دارد و شرکت خدماتی میتواند با استفاده از محلول لوله بازکنی و فنر آنرا رفع نماید. اما رفع گرفتگی لوله در ساختمان با سیمان تنها به وسیله فنر ممکن است. زیرا گرفتگی از نوع سخت است و به آسانی قابل باز شدن نیست.

 

لوله بازکنی و تخلیه چاه معین سرویس

لوله بازکنی مطمئن و سریع 

معمولا در زمان ساخت ساختمان و یا بنایی مشکل گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح پیش می آید. مصالح و مواد ساختمانی وارد لوله میشوند و راه اب را میبدند. اگر متوجه این مسئله نباشید و سریعا مصالح را از لوله خارج نکنید میتواند مشکل بزرگتری را برایتان پیش بیاورد. متاسفانه معمولا کارگران متوجه این مسئله نیستند و مواد به آسانی وارد لوله فاضلاب میشود. برای این مشکل دیگر نیاز به خدمات لوله بازکنی است و نمیتوان شخصا به رفع آن اقدام کرد.

سیمان معمولا داخل سیفون توالت یا کفشور گیر میکند و راه آب را میبندد. به مرور زمان میزان مواد در لوله ضخیم میشود و گرفتگی شدت پیدا خواهد کرد. بهترین کار برای رفع گرفتگی لوله در ساختمان این است که از ورود این موادی مانند سیمان به داخل لوله جلوگیری کنیم. برای اینکار باید سریعا سیمان داخل لوله تخلیه شود و با آب داخل لوله را شست و شو دهید. اگر سیمان با آب مخلوط شود خاصیت چسبندگی خود را از دست خواهد داد و به لوله نمیچسبد. اما بعد از مدتی که خسک شود دیگر ریختن آب مشکل را حل نمیکند.

سیمان ریخته شده در لوله فاضلاب به سختی از دیواره لوله ها جدا میشود و ممکن است آسیب به لوله را به دنبال داشته باشد. برای لوله بازکنی در این روش از فنر استفاده میشود که کمی خطرناک است و در صورت گرفتگی شدید نیاز است تا سیستم لوله کشی تعویض گردد.

رفع گرفتگی لوله در ساختمان معین سرویس

رفع گرفتگی لوله ساختمان با بنزین 

مشکل دیگر ساختمانهای در حال ساخت ریخته شدن قیر داخل لوله است. قیر خاصیت چسبندگی دارد و پس از ورود به لوله فاضلاب بر خلاف سیمان میتوان آنرا جدا کرد و راه آب باز میشود. رفع گرفتگی لوله در ساختمان با قیر، با ریختن نفت و گازوئیل یا بنزین قابل حل است. این مواد محلل خوبی برای قیر هستند و به خوبی آنرا از راه آب پاک میکنند.

اگر قیر وارد لوله فاضلاب شود به دیواره لوله میچسبد اما برخلاف سیمان لوله بازکنی در این شرایط آسان تر خواهد بود. میتوان با ریختن مقداری بنزین و گازوئیل داخل لوله قیر را شست و شو داد و انرا از راه آب خارج کرد. میتوانید در صورت استفاده از گازوئیل و نفت مقدار زیادی از آنرا داخل لوله بریزید و مشکلی به وجود نمی آید. اما بهترین کار کمک گرفتن از شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه است تا این مشکل را به آسانی و خیلی سریع برای شما حل کنند.

همچنان برای رفع گرفتگی لوله در ساختمان بهترین روش استفاده از فنرهای لوله بازکنی است. استفاده از فنر هم سلامت لوله کشی ساختمان را به خطر نمیاندازد و هم برای مدت زیادی شما را از شر گرفتگی لوله ها راحت میکند. لوله بازکنی با فنر مطمئن و تضمین شده است و در موارد مختلف میتوان از آن استفاده کرد.

رفع گرفتگی لوله در ساختمان

تخلیه چاه و لوله بازکنی در تهران با معین سرویس 

برای بیشتر ساختمانهای در حال ساخت یا بنایی ممکن است گرفتگی لوله با سیمان یا مصالح ساختمانی دیگر اتفاق بیافتد. بهترین کار تماس با شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه جهت استفاده از خدمات با کمک دستگاه و فنر است. شرکت معین سرویس مجرب و مطمئن آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت شبانه روزی و در هرجای تهران می باشد. برای تماس با ما روی لینک های درج شده کلیک نمایید.

Comments 0

Leave a Comment