سوسک های توالت و حمام و از بین بردن آن ها

سوسکها گرما را دوست دارند و پشت رادیاتور ها و لوله های آب گرم و یا کابینتهای گرم نزدیک به آبگرمکن مخفی میشوند.
روز ها در شکاف و درز دیوار ها، چهارچوب در ها ومبلها و کابینتها پنهان میشوند.

نقاط تاریک مانند: تختخواب، پشت یخچال و اجاق خوراک پزی و ظروف آشپزخانه، کابینتها، توالت، حمام – لوله بخاری، محل نگهداری حیوانات، زیرزمینها، داخل تلویزیون و رادیو و دیگر وسـایل الکـتریکی، آبرو ها و سیستم فاضلاب محل اختفای سوسکهاست .
گروهی از سوسک ا از طریق راه رفتن و پرواز حرکت کرده و نیز همراه وسایط حمل و نقل، کشتی و هواپیما مسافتهای طولانی را طی می کنند.

شب هنگام فعالیت  میکنند در مواردی  که آلودگی شدید باشد یا بشدن گرسنه باشند در طول روز نیز مشاهده میشوند.

راه های خلاص شدن از سوسک های توالت و حمام

با پیدا کردن محل آن ها میتوانید اقدام به نابودی آن ها کنید. سایر اثرات حاصل از وجود سوسک‌ ها مثل پوسته بدن، کپسول تخم و مدفوع آن ها نیز راهنمای موثری برای پی بردن به محل اصلی آلودگی است.

با پیدا کردن محل آلودگی میتوانید سوسک ها را پیدا کنید. سوسک‌ ها یا سوسری‌ ها همیشه به دنبال غذا و پناهگاه گرم و مرطوب هستند و در این مکان ها تجمع دارند. پس این دو عامل را حذف کنید. در غیر این صورت بطور موقت از حشره‌ کش‌ ها کمک بگیرید.

لوله بازکنی و تخلیه چاه معین سرویس:

علاوه بر فعالیت شبانه روزی لوله بازکنی و تخلیه چاه معین سرویس ، دارا بودن از ابزار و تجهیزات پیشرفته ما را جزو بهترین شرکت های خدماتی قرار داده است.

نیروهای مجرب ما با آموززش هایی کامل و بروز به نزد شما آمده و با بیشترین دقتع و کمترین زمان حل مشکل گرفتگی لوله ها را برطرف خواهند کرد.

اگر نیاز به لوله بازکنی و تخلیه چاه داشتید کافیست از طریق راه های ارتباطی آخر صفحه با ما تماس بگیرید.

لوله بازکنی و تحلیه چاه معین سرویس در غرب و شرق ، شمال ، جنوب تهران + کرج و بقیه شهرستان های تهران دارای شعبه بوده که همین امر خدمات رسانی را تسهیل کرده است.

هزینه های پرداختی در این شرکت خدماتی طبق مصوبه دریافت میشود و ارزان ایمن بودن خدمات ما از نشانه های اعتبار ماست.

Comments 0

Leave a Comment