علت نیاز به خدمات لوله بازکنی

علت نیاز به خدمات لوله بازکنی ، وقتی که موادی غیر از آب وارد لوله سینک ظرفشویی می شود ، در قسمت شترگلو یا سیفون زیر سینک یا همان زانویی و خمیدگی لوله انباشته شده و باعث بسته شدن راه آب و در نتیجه گرفتگی لوله میشود. البته این گرفتگی ها ممکن است در هر قسمت دیگر  هم اتفاق بیفتد.

اولین کاری که برای باز کردن گرفتگی لوله میکنیم استفاده از لوله بازکنی خانگی است که بوسیله مکش مواد زاید رو خارج میکند. اگر گرفتگی لوله ها برطرف نشود بیشتر افراد  به اشتباه و بدون آگاهی و اطلاع از محلول لوله بازکنی که عواقب خطرناکی دارد استفاده میکنند.

محلول لوله بازکنی با حل کردن لجن و مواد زاید گرفتگی رو باز میکند ولی اگر گرفتگی به علت گیر کردن یک جسم سخت در لوله فاضلاب باشد باید از فنر های مخصوص لوله بازکنی که بسته به نوع گرفتگی دارای انواع مختلفی هستند کمک بگیرید.

 

دلایل گرفتگی لوله در مکان های مختلف

از عوامل نیاز به لوله بازکنی در مکان های مختلف منزل با هم متفاوت می باشند . مثلا در اشپزخانه ها بیشتر به علت عدم استفاده از سرپوش سینک رخ داده و گرفتگی لوله ایجاد میشود. یکی از نشانه های گرفتگی لوله ها رسیدن بوی بد به مشام است.

لوله بازکنی معین سرویس یکی از شرکت های موفق در  زمینه لوله بازکنی که از همه تجهیزات لازم مربوطه برخودار بوده و به با داشتن کادر فنی مجرب ، مشکل مشتری را با سرعت و دقت بالا انجام میدهد.

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment