لوله بازکنی با دستگاه جدید و مدرن جهانی

خدمات لوله بازکنی و کار های عمده ای که توسط آن ها انجام می گردد:

۱-لوله بازکنی با فنر مخصوص
۲- بازکردن انواع لوله فاضلاب از جمله لوله چدنی و سیمانی و …
۳- باز کردن لوله حمام و دستشویی
۴- بازکردن سینک ظرفشویی
۵- لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها با دستگاه فنر لوله بازکنی و دستگاه تراکم هوا

بیشترین علت های گرفتگی لوله های فاضلاب آشپز خانه یا لوله فاضلاب لباسشویی به این مربوط میشود که روغن وغذای ته مانده ظروف وکولک لباس که وارد لوله میشود در داخل لوله فاظلاب ته نشین شده وبه مرور زمان روی هم انباشته می شود ولوله شروع به بستن روسوب می کند و مسیر لوله باریک شده و باعث گرفته شدن مسیر می شود  و در این هنگام از لوله بازکنی با فنر استفاده می کنیم. برای جلو گیری از این مشکل بهتر است که هر دوسال یک بار لوله فاضلاب فنر زده و مسیر لوله شستشو داده شود.

یکی دیگر از علت های گرفتگی لوله وکف شور نداشتن طوری دهانه کف شور وافتادن اشغال داخل سیفون می باشد. اگر چاه فاضلاب منزل و یا شرکت شما مشکل زود پر شدن پیدا کرده بهتر است بدانید که به مرور زمان لجن و چربی و یا مواد شوینده که داخل چاه می شود چشمه و روزنه های چاه را مسدود کرده و راه نفوذ فاضلاب را می بندد در این صورت هم ما از لوله بازکنی با فنر استفاده می کنیم.

اگر شما در این زمان با این مشکل بر خورد کرده اید بهتر است که از تخلیه کردن های مکرر خودداری کنید چرا که هزینه بر می باشد بهترین راه این است که برای یک بار تخلیه کامل ولایروبی و عملیات تراش و باز کردن چشمه و روزنه های چاه را انجام دهیم و برای همیشه از این مشکل راحت باشیم .

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment