لوله بازکنی با فنر برقی

یکی از روش های متداول برای باز کردن لوله، لوله بازکنی با فنر برقی می باشد. فنر برقی در واقع به این دلیل محبوب است که می تواند هر نوع گرفتگی را از بین ببرد و به همین علت است شرکت های لوله بازکنی برای باز کردن لوله از این روش استفاده می کنند. همه می دانند که بهترین روش لوله بازکنی که می توان نام برد استفاده از فنر است. فنر می تواند هر نوع گرفتگی راحت و شدید را در کمتر از چند دقیقه باز کند. اگر لوله های شما توسط سیمان و سنگ گرفته است لوله بازکنی را به کمک فنر می توانید به راحتی انجام دهید.

خیلی ها نگران این هستند که در هنگام لوله بازکنی خانه ی آن ها کثیف شود اما با وجود قنر برقی شما مشکلی نخواهید داشت و می توانید به راحتی بدون هیچ مشکلی لوله بازکنی را انجام دهید. در قدیم فنر را بر سر یک دریل وصل می کردند و از آن برای لوله بازکنی استفاده می کنند اما خب این روش درستی نبود زیرا دریل از قدرت بالایی برخوردار نبود و فنر را به لرزش در می آورد و هر لحظه این لرزش ها می توانست باعث شود لوله بشکند و در این صورت شما باید هزینه ی زیادی را برای ترمیم لوله پرداخت می کردید اما در دستگاه فنر برقی دیگر این مشکلات رایج نیست و دستگاه به راحتی سرعت و قدرت مناسب را به فنر انتقال می دهد و لوله بازکنی شما را انجام می دهد.

از متراژهای فنر لوله بازکنی خبر دارید؟

همانطور که می دانید هر لوله با لوله های دیگر متفاوت می باشد و هر فنری مناسب با یک متراژ لوله می باشد اما دستگاه فنر لوله بازکنی به دلیل ساخت مناسب آن توسط شرکت سازنده ی آن می در متراژ های مختلفی تولید می شود. فنر لوله بازکنی ۱ متر تا ۶ متر یکی از متراژهای فنر می باشد. از متراژ های دیگر آن که می توان اشاره کرد متراژ ۶ تا ۱۰ متر، فنر لوله بازکتی ۱۲ متر تا ۲۰ متر و فنر لوله بازکنی بلند تا ۲۵ متر می باشد. استفاده از این متراژ فنر ها به لوله ی شما بستگی دارد و بستگی به این دارد گرفتگی لوله در کجای لوله ی شما اتقاق افتاده است. اما شما نباید نگران لوله بازکنی باشید فنر برقی به شما کمک می کند در کمترین زمان مشکلات لوله ی خود را به راحتی حل کنید.

لوله بازکنی با فنر برقی - لوله بازکنی - معین سرویس

استفاده از فنر لوله بازکنی برای جه گرفتگی هایی مناسب است؟

سوالی که پیش می آید این است که آیا فنر لوله بازکنی می توان انواع گرفتگی شدید و کم را برطرف کند؟ بله لوله بازکنی با فنر برقی برای هر نوع گرفتگی مناسب می باشد و می تواند گرفتگی را به راحتی برطرف کند اما برای مثال هم که شده به چند موارد زیر توجه داشته باشید که فنر لوله بازکنی می تواند چه نوع گرفتگی هایی را برطرف کند:

۱- گرفتگی لوله ی شما توسط جرم و رسوب است اما فنر برقی می تواند به راحتی آن را رفع کند

۲- تجمع موهای بلند در لوله می تواند باعث گرفتگی لوله شود اما خوراک فنر لوله بازکنی باز کردن این نوع گرفتگی می باشد

۳- وجود چربی و مواد زئد می تواند باعث گرفتگی شود این مورد را هم به فنر برقی بسپارید

۴- گرفتگی با شن، ماسه، دوغاب، قیر و… نیز توسط فنر برقی امکان پذیر است

فنر برقی بسیار انعطاف پذیر می باشد به همین علت می تواند هر نوع گرفتگی لوله را به راحتی باز کند.

لوله بازکنی با فنر برقی - لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی با فنر برقی کثیف کاری دارد؟

در جواب این سوال شما باید بگوییم که خیر لوله بازکنی با فنر برقی هیج کثیف کاری ندارد و تنها دلیل آن ساختار دستگاه فنر برقی می باشد. هر فردی در هر زمانی یک تجربه بد از لوله بازکنی داشته یا خواهد داشت اما این تنها به این بستگی دارد شما برای لوله بازکنی از چه شرکتی کمک گرفته باشید. شرکت های زیادی در زمینه ی لوله بازکنی فعالیت دارند اما نمی توان گفت تمام این شرکت ها مجوز دارند.

یکی از راه های تشخیص لوله بازکنی این است که شرکت لوله بازکنی مجاز برای لوله بازکنی هیچ کثیف کاری انجام نمی دهد که مشکلی برای ساختمان و خانه ی شما پیش نیاید اما یک شرکت غیرمجاز نه! شاید تمام تلاششان را بکنند کثیف کاری انجام نشود اما می شود چه با دستگاه فنر برقی باشد چه با دستگاه دیگر و دلیل اصلی آن این است که کار با این دستگاه ها را به خوبی بلد نیستند.

لوله بازکنی با فنر برقی - معین سرویس

قیمت لوله بازکنی با فنر برقی

قیمت شرکت های لوله بازکنی با یک دیگر متفاوت می باشد اما چیزی که مهم است این است که یک شرکت لوله بازکنی باید هزینه را بر اساس نرخ اتحادیه لوله بازکنی از شما دریافت کند. نرخ اتحادیه هر ساله توسط اتحادیه تعیین می گردد و اگر از شما هزینه ی بیشتری دریافت کردند بدانید که از یک شرکت لوله بازکنی غیرمجاز کمک گرفته اید.

لوله بازکنی حرفه ای را به معین سرویس بسپارید

برای آن که لوله بازکنی با فنر برقی شما به درستی انجام شود و به لوله های شما آسیبی وارد نشود می توانید با شرکت معین سرویس در تماس باشید. شرکت ما در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی  در تمام نقاط تهران فعالیت دارد و مشکلات لوله های شما را به راحتی حل می کند. معین سرویس خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه را به مشتریان خود ارائه می دهد برای دریافت این خدمات از طریق لینک زیر با ما در تماس باشید.

Comments 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اصغری

    2020-04-05 | پاسخ

    این روش لوله بازکنی خیلی موثره ما استفاده کردیم و راضی بودیم

  • شاهرخ

    2020-04-08 | پاسخ

    من دیدم لوله بازکنی رو با فنر برقی خیلی راحت انجام میشه واقعا هم هیچ کثیف کاری نداره!

  • Leave a Comment