دستگاه واترجت و کاربرد آن در لوله بازکنی

شرکت های تخلیه چاه و لوله بازکنی از دستگاه های مختلفی برای رفع گرفتگی لوله استفاده میکنند. استفاده از این دستگاه ها میتواند مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را برای مدت زیادی رفع کند و مانع از تکرار این مسئله خواهد شد. همچنین انجام لوله بازکنی با واترجت کمترین آسیب را به لوله ها میرساند. یکی از این دستگاه ها واترجت است که از جمله پیشرفته ترین و بهترین دستگاه ها برای رفع گرفتکی لوله است.

عملکرد دستگاه با فشار بالای آب انجام میگیرد. هزینه خرید دستگاه واترجت زیاد است و شرکت های لوله بازکنی تنها به خرید آن اقدام میکنند. استفاده از این دستگاه هم به تخصص و مهارت خاصی را میخواهد. بزرگترین فایده این دستگاه پاکسازی مسیر لوله فاضلاب است. که لوله بازکنی با واترجت را توجیه میکند.

کارکرد دستگاه واترجت چگونه است؟

دستگاه واترجت دارای یک شلنگ آب است که به وسیله آن میتوان آب را با قدرت به بیرون پاشید. شلنگ میتواند فشار زیاد آب را تحمل کند و بسیار محکم و مقاوم است. دستگاه به یک پمپ متصل است و به وسیله آن کار میکند. برای استفاده از واترجت باید ابتدا دهانه لوله آب با درپوش یا پارچه بسته شود. سپس دهانه شلنگ درون آن قرار گیرد تا بتوان آب را به داخل لوله هدایت کرد. فشار آب تنظیم میشود و سپس اهرم آزادسازی را فشار میدهیم.

آب به صورت دایره وار داخل لوله حرکت میکند و فشار آن موجب میشود تا مانند یک چاقوی تیز بتواند مواد زائد را ازبین ببرد. همه چربی ها و رسوبات چسبیده به لوله با فشار آب و چرخش آن از بین میرود و لوله باز خواهد شد. از این دستگاه برای از بین بردن گرفتگی های سخت استفاده میشود.

مطالب پیشنهادی :

دلایل پرشدن چاه فاضلاب

مهارت های لازم لوله کشی

لوله بازکنی سیفون حمام و توالت 

تخلیه چاه معین سرویس

کابرد دستگاه واترجت برای چه گرفتگی هایی ضروری است؟

– برای رفع گرفتگی شدید در لوله فاضلاب

– رفع گرفتگی در خطوط فاضلاب و لوله های طولانی

– از بین بردن قطعات فلزی گیرکرده در لوله مانند آلومینیوم

– از بین بردن و شکستن چوب درخت که باعث گرفتگی لوله شده است

– از بین بردن چربی ها و مواد روغنی موجود در لوله فاضلاب منازل یا رستوران ها

– از بین بردن چربی روغن موجود در راه فاضلاب تعمیرگاه

مزیت استفاده از دستگاه واترجت چیست؟

بزرگترین مزیت لوله بازکنی با واترجت، رفع گرفتگی سریع لوله فاضلاب است. فشار آب در واترجت قابل تنظیم است و به خوبی فشار آب را کنترل میکند. لوله بازکنی با این دستگاه کوچکترین آسیبی به لوله های فاضلاب نمیزند. هیچ تخریب و خرابی به دنبال نخواهد داشت. همچنین واترجت یک دستگاه تمیزکننده زیست محیطی است که بدون هیچ ماده شیمیایی میتواند گرفتگی لوله فاضلاب را رفع نماید.

مطالب پیشنهادی :

درآمد شغل لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی با کیفیت

لوله بازکنی معین سرویس

لوله بازکنی با واترجت

پیش از استفاده از دستگاه باید با استفاده از دوربین مخصوص داخل لوله بررسی شود. در این صورت اگر شکستگی یا ترکیدگی وجود داشته باشد مشخص میشود. از دوربین بعد از عملیات لوله بازکنی هم استفاده میشود تا مطمئن شویم گرفتگی کاملا رفع شده است.

واترجت میتواند قدرتی معادل Psi 20000 تا Psi 5000 را وارد کند. فشار بالاتر از این مقدار میتواند باعث تخریب لوله شود. پس لازم است تنها افراد ماهر با دستگاه کار کنند و هرگز اگر مبتدی هستید به سمت این دستگاه نروید. زیرا مشکلات بزرگ تری را به دنبال خواهد داشت. برای این منظور و جلوگیری از شکستگی لوله ها لازم است تا مهارت لازم را کسب کنید.

دستگاه واترجت در دو نوع مستقل و یا با استفاده از نبروی محکره خودرو کار میکند. واترجت از ترکیب هوا و آب برای لوله بازکنی کمک میگیرد و از مهمترین دستگاه ها برای استفاده به این منظور می باشد. هر نوع از دستگاه در شرایط خاصی استفاده میشود. استفاده توامان از آب و هوا میتواند لجن و آلودگی را به کلی از لوله های فاضلاب رفع نماید.

مطالب پیشنهادی :

انتخاب شرکت مناسب تخلیه چاه

با معین سرویس هیچ راهی بسته نمیمونه

لوله بازکنی ماهر در تهران

برای انجام امور لوله بازکنی تا زمانیکه روشهای موثر و کاربردی چون استفاده از دستگاه ها وجود دارد، بهتر است هرگز به دنبال محلول شیمیایی نباشید. استفاده از محلول ها و اسیدها تنها تخریب لوله را سرعت میبخشد و برای سلامتی شما نیز مضر خواهد. برای اینکار حتما یا شرکت خدمات لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید. شرکت معین سرویس با سالها سابقه و کادری ماهر و مجرب آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز در تهران می باشد. ساکن هر نقطه از تهران که هستید میتوانید برای خدمات تخلیه چاه، رفع نم و حفرچاه از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

Comments 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اکبر

    2020-02-09 | پاسخ

    چه دستگاه پرکاربردی دمتون گرم

  • مبین

    2020-02-24 | پاسخ

    چقدر کامل توضیح دادین همه چیز واضح گقته شده بود

  • Leave a Comment