لوله بازکنی تضمینی و فوری

شرکت های تخصصی تخلیه چاه و لوله باز کنی این کار را با دستگاه های مخصوص انجام میدهد، ولی قبل از این از فنر و دریل نیز در این روند استفاده میشد. در این حالت فنر لوله باز کنی را بسر دریل وصل میکردند، ولی به دلیل سرعت بالای دریل، برخورد فنر به اطراف خطر بسیاری داشت.

دستگاه های لوله بازکنی :

دستگاه لوله باز کنی دارای موتور و فنر است. اگر برایتان جالب است بدانید که چرا فنر در این روند نقش مهمی دارد باید بگوییم که انعطاف پذیر بودن آن حرکت راحت تری را در لوله و شیرآلات ممکن میسازد. این دستگاه به برق شهری وصل میشود و فنر را در لوله گرفته شده قرار میدهند تا تخلیه را انجام دهد. باید بدانید که تا زمانی که سر فنر لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله نرسیده باشد، دستگاه لوله بازکنی روشن نمیشود.

دلایل گرفتگی لوله :

باید بدانید دلایل مختلفی میتواند موجب گرفتگی چاه فاضلاب شود. مو و مواد پلاستیکی از جمله درب شامپو از عمده ترین دلایل آن هستند. برای جلوگیری از این مشکل حتما برای چاه سرویس بهداشتی و حمام خانه خود از درپوش استفاده کنید تا مانع از ورود اشیای اضافی به فاضلاب شود. گاهی نیز بازسازی منزل و استفاده از گچ و سیمان در سرویس بهداشتی موجب گرفتگی لوله ها میشود.

در آشپزخانه مواد غذایی باقی مانده میتواند موجب گرفتگی شیرآلات و لوله ها شود. اگر زود متوجه این قضیه شوید، باز کردل لوله های زیر سینک آشپزخانه و خالی کردن مواد زاید درون آن میتواند از خطرات آتی جلوگیری کند.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر بهترین روش برای از بین بردن و جدا کردن مواد زاید درون لوله های فاضلاب است. البته باید این نکته را هم بدانید که نفر دارای نوک تیز است و بعد از استفاده از آن ممکن است کاسه توالت را دچار خط و خش کند.

لوله بازکنی تضمینی و فوری توسط معین سرویس از جمله خدمات بی نظیر این مجموعه است که هر لحظه گرفتگی لوله پیش بیاید میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که هستید با معین سرویس در تماس باشید.

معین سرویس آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در محله های شادآباد ، مجیدیه ، شوش ، مولوی و … در تمام محله های تهران و کرج آماده فعالیت است کافیست با شماره های معین سرویس در ارتباط باشید .

همچنین در ۲۴ ساعت شبانه روزی خدمت رسانی را انجام خواهد داد ، هزینه ای هم که از شما عزیزان دریافت میشود به اندازه ی خدماتی است که به شما ارائه می دهد دریافت خواهد شد.

با راه های ارتباطی زیر با لوله بازکنی تضمینی و فوری معین سرویس در تماس باشید :

  شمال – ۲۲۸۹۱۳۹۲

  مرکز – ۸۸۸۲۵۲۶۷

  غرب – ۴۴۴۸۵۴۲۵

  شرق – ۷۷۵۸۲۲۸۱

  جنوب – ۳۳۳۱۰۶۷۳

  مدیریت – ۰۹۱۲۲۱۰۸۰۱۱

  همراه – ۰۹۱۲۸۵۰۷۹۳۲

Comments 0

Leave a Comment