لوله بازکنی در تمام مناطق تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم می خورد که این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب هستند که در آن جریان داشته و به مرور این مواد ته نشین شده و باعث گرفتگی جریان لوله شده و باعث کیپ شدن لوله میشود برای جلوگیری از این مشکل باید سعی شود غیر از آب چیز اضافی در داخل لوله ها جریان نداشته باشد. در این مواقع افراد خود اقدام به لوله بازکنی با سیم بلند و یا فنر کوتاه میکنند که نتیجه آن باعث آسیب رساندن به لوله میشوند.

لوله بازکنی با بهترین امکانات و وسایل در مورد بازکردن لوله توالت،دستشویی،پشت بام، سینک ظرفشویی، حمام، لباس شویی، لوله های اصلی، لوله هایی که داخل آن سیمان یا قیر رفته باشدویا رسوب گرفته باشد راتوسط سرویس کاران زبده و کار آزموده با ادوات و فنرهای با قطر هایی که مناسب سایز لوله باشد را استفاده می کند رسوب گیری لوله فاضلاب که به دلیل آهکی بودن آب وچربی ها یا کرک لباس به وجود می آید را نیز با فنرهای مخصوص رسوب گیری انجام می دهیم.

مطالب مرتبط  : لوله بازکنی و تخلیه چاه نارمک ، ارزانترین لوله بازکنی ، تخلیه چاه و لوله بازکنی مولوی

عوامل تاثیر گذار در گرفتگی لوله

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربیهای فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب میشود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را میپوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه میباشد.

همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب میتوان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد در زمینهای غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر میشود. در زمینهای شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کم تر از زمینهای خاکی است .

لوله بازکنی در تمام مناطق تهران توسط معین سرویس که به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ی تخلیه چاه ، لوله بازکنی در تمام مناطق میباشد میتوانید در هر ساعت از شبانه روز در تهران و کرج با معین سرویس در ارتباط باشید .

راه های ارتباطی با لوله بازکنی در تمام مناطق تهران معین سرویس :

Comments 0

Leave a Comment