لوله بازکنی در تمام مناطق ( معین سرویس )

تنها راه پیشگیری از گرفتگی لوله این است که بجز آب چیز دیگری وارد لوله دفع فاضلاب نشود. در مقاله با عنوان پیشگیری از گرفتگی لوله آشپزخانه شرح کاملی از روش های جلوگیری از گرفتگی لوله داده ایم ولی به اختصار باید بدانید که دشمن لوله های فاضلاب شما روغن ها و چربی ها، جامدات، برگ چای و … هستند.

روغن ها پس از برخورد با آب به حالت جامد تغییرشکل میدهند و به دیواره لوله های شما میچسبند و نیز دیگر جامدات نیز در اثر برخورد با چربی ها به راحتی به آن ها چسبیده و موجب گرفتگی شدید لوله میشود.

تشدید گرفتگی لوله های فاضلاب

عاملی که میتواند گرفتگی لوله را تشدید کند و احتمال آن را بسیار بالا ببرد باقی ماندن آشغال ها در داخل لوله است. بعضا اتفاق می افتد که بطور ناخواسته مقداری از زباله ها بهمراه آب به داخل لوله میروند و کاری از دست انسان بر نمی آید. اگر این آشغال ها داخل لوله باقی بمانند باعث رسوب در انتهای آن میشود گرفتی سختی در لوله ایجاد میشود.

حال آنکه میتوان با ریختن مقداری آب مخصوصا آب داغ از این گرفتگی جلوگیری کرد. ریختن آب باعث میشود آشغال هایی که وارد لوله شده اند با فشار آب به داخل چاه هدایت شوند و داخل لوله فاضلاب باقی نمانند. ریختن آب داغ نیز علاوه بر این باعث شسته شدن روغن و چربی های موجود در لوله شده و احتمال گرفتگی را بسیار کاهش میدهد.

لوله بازکنی در تمام مناطق تهران و کرج توسط معین سرویس انجام می گیرد ، معین سرویس در تمام محله های تهران در شمال ، جنوب ، غرب ، شرق میتوانید با ما در ارتباط باشید:

Comments 0

Leave a Comment