لوله بازکنی را به ما بسپارید !

لوله بازکنی با ما میتواند به شما کمک کند که دیگر مشکل گرفتگی لوله را نداشته باشید . لوله بازکنی و تخلیه چاه یکی از پردرخواست‌ترین سرویس‌های معین سرویس است.

در لوله بازکنی، تمامی خدمات ما با مناسب‌ ترین قیمت انجام می‌شود. در واقع لوله بازکنی با ما میتواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب های شما در زمینه ی خدمات لوله بازکنی ارزان سریع و باکیفیت باشد. پس اگر برای لوله بازکنی به دنبال لوله بازکنی ارزان و با کیفیت هستید روی ما حساب کنید.

لیستی از خدمات ما در زمینه ی لوله بازکنی

-رفع گرفتگی لوله فاضلاب
-بازکردن گرفتگی سینک ظرفشویی
-رفع گرفتگی ورودی تخلیه حمام و وان
-بازکردن گرفتگی توالت فرنگی
-ارائه خدمات چاه و فاضلاب
-بازکردن چاه توالت فرنگی
-رفع بوی بد چاه فاضلاب
-رفع گرفتگی با پمپ آب یا واترجت
-رفع گرفتگی با فنر لوله بازکنی

تمام خدمات ما در این زمینه به شما عزیزان تمام و کمال ارائه خواهد شد بدون اینکه کم و کاستی داشته باشد. لوله بازکنی با ما میتواند منجر به اتفاقات خوش آیندی از جمله عدم گرفتگی لوله در کوتاهترین زمان ، رفع کامل بوی بد ، تسریع در خالی شدن آب و … خواهد شد.

مطالب زیر را از دست ندهید : 

تخلیه چاه را جدی بگیرید

رفع یخ زدگی لوله های آب

لوله بازکنی را به ما بسپارید !

لوله بازکنی با جدید ترین روش ها 

قبل از لوله بازکنی و رفع گرفتگی لازم است روش مورد استفاده برای لوله بازکنی متناسب با محل و نوع گرفتگی مشخص شود. در ادامه به روش‌های مورد استفاده برای لوله بازکنی پرداخته ایم .

استفاده از فنر لوله بازکنی :

فنر لوله بازکنی موثرترین روش برای لوله بازکنی است که برای باز کردن گرفتگی‌های سخت لوله استفاده می‌شود. فنر لوله بازکنی از موتور و فنر تشکیل شده است که موتور لوله بازکنی فنری وسیله ای به شکل دریل می‌باشد که فنر به سر آن متصل شده است. فنر لوله بازکنی هم فنری متناسب با لوله است که بایستی انعطاف لازم را داشته باشد تا درون خمیدگی لوله بتواند خم شود.

لوله بازکنی به روش تراکم هوا

لوله بازکنی به روش تراکم هوا زمانی استفاده می‌شود که خاک و ماده‌های اضافی در لوله انباشته شده باشد.نحوه استفاده از این دستگاه به این شکل است که با تلنبه زدن، هوا داخل دستگاه لوله بازکنی فشرده می‌شود و مقدار فشار درون دستگاه لوله بازکنی توسط یک عقربه نشان داده می‌شود. هوایی که داخل دستگاه لوله بازکنی به شکل فشرده است وارد لوله می‌شود و گرفتگی‌های داخل لوله را مجبور به حرکت میکند.

لوله بازکنی با تلمبه دستی

لوله بازکنی با تلمبه دستی وسیله ای برای باز کردن گرفتگی‌ های سطحی و ضعیف در لوله فاضلاب ساختمان است. این وسیله شامل پمپ و دسته است. تلمبه دستی دارای یک قطعه پلاستیکی نیم دایره ای شکل (پمپ) و یک دسته است.

مطالب را از دست ندهید : 

استاندارد تخلیه چاه فاضلاب

لوله بازکنی فوری در تهران

تخلیه چاه در سراسر تهران

لوله بازکنی با ما - معین سرویس !

از تماس با لوله بازکنی های تقلبی دوری کنید ! 

تمام در و دیوار شهر پر شده است از برچسب‌های تبلغاتی با عنواین: لوله بازکنی فوری، لوله بازکنی شبانه روزی، لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی تخلیه چاه، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، رفع گرفتگی توالت فرنگی و … . که این یک هشدار است برای جلوگیری کلاهبرداری لوله بازکنی. باید به شما بگوییم که برای دریافت خدمات لوله بازکنی دقت زیادی خرج دهید و به هرکسی اعتماد نکنید.

دلایل عمده گرفتگی لوله را میدانید ؟

باید بدانید دلایل مختلفی می تواند موجب گرفتگی چاه فاضلاب شود. مو و مواد پلاستیکی از جمله درب شامپو از عمده ترین دلایل آن هستند. برای جلوگیری از این مشکل حتما برای چاه سرویس بهداشتی و حمام خانه خود از درپوش استفاده کنید تا مانع از ورود اشیای اضافی به فاضلاب شود. گاهی نیز بازسازی منزل و استفاده از گچ و سیمان در سرویس بهداشتی موجب گرفتگی لوله ها می شود.

در آشپزخانه مواد غذایی باقی مانده می تواند موجب گرفتگی شیرآلات و لوله ها شود. اگر زود متوجه این قضیه شوید، باز کردن لوله های زیر سینک آشپزخانه و خالی کردن مواد زاید درون آن می تواند از خطرات آتی جلوگیری کند.

استفاده از دستگاه لوله بازکنی و فنر بهترین روش برای از بین بردن و جدا کردن مواد زائد درون لوله های فاضلاب است.

معین سرویس هیچ لوله ای را بسته نگه نمیدارد

معین سرویس با نیروی کاربلد و تخصصی که دارد میتواند لوله بازکنی را با روش نوین با استفاده از دستگاه های مدرن با کمترین سرعت ولی با دقت بالا انجام دهد طوریکه دیگر نیازی به لوله بازکنی مجدد بعد از مدت کوتاهی نداشته باشید.

شرکت فنی معین سرویس به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما مشتریان در تمام نقاط تهران میباشد که میتوانید برای انجام لوله بازکنی به صورت تخصصی با ما در ارتباط باشید و بهترین خدمات را دریافت نمایید.

شعب مختلف معین سرویس : لوله بازکنی شرق تهران ، لوله بازکنی غرب تهران ، لوله بازکنی جنوب تهران ، لوله بازکنی پاسداران و …

برای در ارتباط بودن با معین سرویس در هر منطقه ای از تهران میتوانید روی دکمه ی مورد نظر کلیک نمایید تا بدون اتلاف وقت با آنها در ارتباط بوده هر ساعت و هرکجا که هستید میتوانید با ما در ارتباط باشید.

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • soha.hsn

    2019-11-25 | پاسخ

    من یه بار از خدمات تخلیه چاهتون استفاده کردم و خیلی راضی بودم! مخصوصا برخورد پرسنلتون خیلی خوب بود. سریع اومدن و خیلی م کثیف کاری نداشتن.

  • Leave a Comment