لوله بازکنی سعادت آباد با وسایل مدرن
لوله بازکنی سعادت آباد با وسایل مدرن تشخیص گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی و رفع آن
در مواردی که کشش آب به سختی و کندی انجام می شود، با پمپ کردن معمولی به طریق زیر می توان لوله را باز کرد:
١- نحوه عمل لوله بازکنی به این شکل است که آب را در محل کاسه توالت ، دستشویی و یا کفشویی باز می کنیم و سپس پمپ را با فشار در محل قرار می دهیم فشار و نیروی وارده سبب متراکم شدن لاستیک پمپ به داخل سیفون و شتر گلو می شود و در نتیجه گرفتگی لوله بر طرف می شود.

٢- تراکم هوا:در لوله بازکنی اگر گرفتگی به خاطر وجود شئی خارجی یا سخت شدن فضولات باشد باید لوله را با دستگاه تراکم هوا باز کرد.

توجه ١: این دستگاه مخزنی دارد که با تلمبه زدن، هوا درون آن انباشته می شود و عقربه با حرکت روی صفحه مدرج ، مقدار هوا را نشان می دهد. در لوله بازکنی با نگهداری دقیق و مطمئن دستگاه به طوری که خطر پس زدن و سانحه بوجود نیاید ، اهرم دستگاه را می کشیم و عمل پمپ کردن با تولید صدای شدیدی انجام ولوله بلافاصله باز می شود.
توجه ٢: اگر لازم باشد، عمل کمپرس هوا با دستگاه مذکور را چند بار انجام می دهیم تا لوله گرفته شده باز شود.(لوله بازکنی سعادت آباد با وسایل مدرن)

توجه ٣: در لوله بازکنی با روان کردن آب به داخل لوله ها و مشاهده کشش سریع، باز شدن لوله آزمایش می شود. فنر زنی چنانچه به روش تراکم هوا نتوانیم لوله را باز کنیم ، روش فنر زنی را انجام می دهیم. فاصله مکان گرفتگی لوله با شتر گلو زیاد است وعمل فنر زنی با دستگاه مخصوصی انجام می شود . این دستگاه با برق کار
می کند.

فنر زنی یا لوله بازکنی با فنر برای باز کردن گرفتگی توالت ایرانی

چنانچه به روش تراکم هوا نتوانیم لوله را باز کنیم ، روش فنر زنی را انجام می دهیم. فاصله مکان گرفتگی لوله با شتر گلو زیاد است وعمل فنر زنی با دستگاه مخصوصی انجام می شود . این دستگاه با برق کار می کند.(لوله بازکنی سعادت آباد با وسایل مدرن)

نوک فنر حدود ١٠٠ سانتیمتر تز و مستقیم و از جنس مقاوم است . قسمت اولیه پیچهای مخروطی در فنر ، سبب سردادن اشیا به جلو می شود.
توجه ١: در لوله بازکنی این دستگاه با صدای وزوز و با چرخش فنر و بازی کردن آن به سمت جلو گرفتگی را باز می کند.(لوله بازکنی سعادت آباد با وسایل مدرن)
توجه ٢: با روان کردن آب با فشار شدید و کشش سریع آن ، عمل انجام شده را آزمایش می کنیم.(لوله بازکنی سعادت آباد با وسایل مدرن)

توجه ٣: امروزه از دستگاههای لوله بازکنی مدرن که بسرعت کار را انجام مدهند و به فرمهای مختلف است استفاده می شود.(لوله بازکنی سعادت آباد با وسایل مدرن)

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment