لوله بازکنی سعادت آباد

مشکلات گرفتگی لوله

ممکن است بار ها مشاهده کرده باشید که لوله فاضلاب مسدود شده باشد و آب از آن عبور نکند. اما چرا این اتفاق می افتد؟ معمولا گرفتگی در لوله های فاضلاب اتفاق می افتد. این لوله ها مخصوص عبور آب و فاضلاب به داخل چاه یا شبکه فاضلاب هستند و با ورود مواد اضافی امکان گرفتگی در آنها وجود دارد. اگر در لوله های فاضلاب مواد غیر از آب به وفور وارد شود و آب در آنها جریان نداشته باشد، این مواد اضافی در پیچ لوله ها انباشته می شود و راه عبور آب و بقیه مواد را می بندد. و اگر وضع به همین صورت ادامه پیدا کند این مواد لوله را به صورت کامل مسدود می کنند و اجازه عبور هیچ چیز را نخواهند داد. برای جلوگیری از بروز اینگونه اتفاقات باید آب درون لوله ها جریان داشته باشد و هیچ وقت مواد اضافی به درون آن وارد نشوند و در صورت وارد شدن، با جریان آب جلوی مسدود شدن لوله ها را گرفت.

لوله بازکنی سعادت آباد

با همه این تدابیر اگر باز هم لوله ها مسدود شد چه؟ در این صورت اگر لوله ها مسدود شد باید با وسائل و ابزار مناسب این کار، انسداد لوله ها را باز کرد. برای باز کردن انسداد لوله ها ابزار های مناسبی وجود دارد که با استفاده از آنها میشود گرفتگی لوله فاضلاب را باز کرد. این ابزار ها در اختیار هر کسی وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد، نیازمند تجربه کافی کار با آنها می باشد. شخصی که از این ابزار ها استفاده می کند باید اطلاعات کافی نسبت به آن را داشته باشد و در صورت لزوم از آن ها استفاده کند. اگر شخص بدون اطلاع و تجربه کافی از این ابزار ها استفاده کند ممکن است باعث بروز حادثه و یا تحمیل خسارت به ساختمان و لوله کشی آن شود.

لوله بازکنی سعادت آباد

شرکت های لوله بازکنی بسیاری در تهران وجود دارند که در حال فعالیت می باشند. برخی از این شرکتها کلاهبردار هستند و برخی دیگر به صورت اصولی کار می کنند. شرکتهای کلاهبردار در صنف لوله بازکنی افرادی هستند که با استفاده از مواد شیمیایی و گاهی آب هزینه بالایی را از مشتری طلب می کنند. شرکت های با تجربه و اصولی در تخلیه چاه علاوه بر این که از مواد شیمیایی و اسیدی استفاده نمی کنند از دستگاه مخصوص لوله بازکنی استفاده می کنند. شرکت معین سرویس یکی از شرکتهای فنی و با تجربه در لوله بازکنی است که به صورت کاملا فنی و اصولی کار لوله بازکنی را انجام می دهد.

Comments 0

Leave a Comment