لوله بازکنی سیفون حمام و توالت

گرفتگی لوله در حمام معمولا به دلیل جمع شدن مو در لوله  است. در حمام همیشه مو و صابون میتوانند راه سیفون را سد کنند و باعث شوند تا جریان پایین زفتن آب مختل شود. حتما در این حالت شما معمولا از فنر های کوچک استفاده میکنید. اما این مشکل همیشه تکرار میشود. بهترین راه حل همیشه پیشگیری است. اما در صورت بروز چنین مسئله ای حتما با شرکت های لوله بازکنی تماس بگیرید. چون معمولا مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب با راه حل های خانگی رفع نمیشود و دوباره دردسرساز خواهند شد.

لوله بازکنی سیفون حمام و توالت معمولا با محلول مخصوص یا فنر انداختن حل میشود. این کار هم تنها از کارگران شرکت های لوله بازکنی بر می آید. پس بهتر است پیش از صدمه زدن به لوله ها با این شرکت ها تماس بگیرید.

مهمترین بخش هر ساختمان سرویس بهداشتی است و بروز مشکلات در این مکانها میتواند آسایش کل ساکنین را بهم بریزد. استفاده هر روزه از توالت و حمام باعث میشود مواد زائد مانند مو داخل راه فاضلاب شوند. در نهایت و به مرور زمان گرفتگی لوله فاضلاب پیش خواهد آمد.

لوله بازکنی سیفون حمام و توالت معمولا کار آسانی نیست. مواد زائد پس از ورود به لوله درون سیفون گیر میکنند و بازکردن سیفون هم تنها از متخصص این کار بر میآید. اما همیشه بهترین راه پیشگیری از این کار بهتر است. تا قبل از اینکه به دردسر بیافتید باید به فکر باشید و برای ورودی فاضلاب ها از سبدهای کوچک استفاده کنید.

مطالب مرتبط :

لوله بازکنی و تخلیه چاه یوسف آباد

روشهای موثر برای لوله بازکنی توالت فرنگی

شرکت معین سرویس لوله بازکنی تهران تخلیه چاه

ابزارهای لوله بازکنی 

لوله بازکنی سیفون حمام و توالت با ابزارهایی چون محلول و فنر لوله بازکنی انجام میشود. برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب میتوان از دستگاه لوله بازکنی تراکم هوا یا پمپ تراکم هوا هم استفاده کرد. اما معمولا این روش خیلی نتیجه نمیدهد. اگر گرفتگی لوله جزئی باشد میتوان از محلول برای باز کردن راه لوله فاضلاب استفاده کرد.

مشکل استفاده از این محلول ها خاصیت اسیدی آنها است. این محلول ها موجب خوردگی و از بین رفتن دیواره های لوله فاضلاب میشوند. محلول لوله بازکنی تنها برای از بین بردن گرفتگی های جزئی موثر است و نمیتواند گرفتگی های بزرگ را رفع نماید. بهترین راه برای لوله بازکنی سیفون حمام و توالت استفاده از فنر لوله بازکنی است. فنر ها راه فضلاب را کاملا باز میکنند و  مواد زائد را از آن بیرون میکشند. دستگاه فنر لوله بازکتی ابزار کار شرکت های تخلیه چاه است و در دسترس همه نیست.

متخصصین لوله بازکنی با تشخیص میزان گرفتگی لوله از فنر یا محلول برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب استفاده میکنند. آنها تجربه لازم را در این امر دارند و در سریع ترین زمان اقدام به بازکردن لوله مینمایند. بهتر است هرگز خودتان برای حل این مشکل اقدام نکنید چون میتواند دردسرهای بیشتری به همراه داشته باشد. برای رفع گرفتگی و لوله بازکنی سیفون حمام و توالت تجربه حرف ائل را میزند. بهترین عملکرد را تنها متخصصان میتوانند ارائه دهند.

مطالب مرتبط :

تخلیه چاه شبانه روزی در تهران

لوله بازکنی و تخلیه چاه خیابان پیروزی

شرکت معین سرویس لوله بازکنی تهران تخلیه

سیفون سرویس بهداشتی و مشکلات آن 

سیفون توالت و حمام یک ظرف حاوی آب است که در اثر گرفتگی آب نمیتواند از آن خارج شود. سیفون خراب آب را داخل خود نگه نمیدارد و معمولا نشتی میدهد. این امر باعث نم و رطوبت در ساختمان میگردد. به ویژه اگر این مشکل در طبقات بالای ساختمان رخ دهد میتواند رطوبت را به طبقات پایین تر هم منتقل کند. لوله بازکنی سیفون حمام و توالت مانع از خراب شدن سیفون میشود.

پس اگر سیفون توالت چکه میکرد بهتر است آنرا جدی بگیرید تا دردسرهای بیشتری را برایتان به وجود نیاورد. سیفون سالم هیچ وقت چکه نمیکند اما سیفون خراب نم میدهد و دیوار را خراب میکند. سیفون خراب آب را در خود نگه نمیدارد و به راحتی دیوار پشت خود را از بین میبرد. تعمیر نم و رطوبت هزینه زیادی دارد و درست کردن آن هم دشوار است. برای تعمیر باید علاوه بر لوله بازکنی هزینه بنایی هم بدهید.

تعمیر یا تعویض سیفون توالت توسط شرکت های لوله بازکنی انجام میگیرد. این کار کمی دشوار است، زیرا سیفون در زمان بنایی ساختمان کار گذاشته میشود. برای تعمیر و تعویض این قطعه نیاز است تا از افراد متخصص کمک بگیرید. اگر سیفون دچار مشکل شد به راحتی از آن نگذرید. بسیاری آنرا بدون استفاده رها میکنند. اما حضور این لوله ها میتواند به ضرر شما باشد. پس بهتر است آنرا تعمیر یا تعویض کنید.

مطالب مرتبط :

لوله بازکنی و تخلیه چاه تهران

لوله بازکنی شبانه روزی در تهران

لوله بازکنی مطمئن در تهران 

اگر ساکن تهران هستید و نیاز به خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه دارید با ما تماس بگیرید. شرکت معین سرویس به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. برای تماس با ما میتوانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. برای انجام خدمات تخلیه چاه، رفع نم و حفرچاه میتوانید با ما در ارتباط باشید.

Comments 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • دلارام

    2020-01-23 | پاسخ

    مگه سیفون هم لوله ش گرفته میشه؟؟ چقدر عجیب تا الان نمی دونستم!

  • Leave a Comment