لوله بازکنی فوری در تهران

لوله بازکنی فوری در تهران به صورت شبانه روزی توسط تیم ما به شما عزیزان ارائه می شود ، برای اطلاعات بیشتر در زمینه ی لوله بازکنی به صورت فوری در تهران ، هزینه ی لوله بازکنی میتوانید با ما همراه باشید.

روزانه در تهران افراد زیادی با مشکل گرفتگی لوله مواجه میشوند و برای حل این مشکل ناچار به تماس با شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه هستند و همین موضوع باعث شده شغل لوله بازکنی از اهمیت بالایی برخوردار شده و قیمت های آن دستخوش تغییر شود. تغییر قیمت ها در بعضی موارد چند برابر بوده و برخی نیز قیمت های بالایی اعلام کرده اند. لازم است تعرفه ای برای لوله بازکنی تهران وجود داشته باشد تا این قبیل مشکلات رفع شود. با تعیین قیمت مصوب توسط اتحادیه این صنف تا حدود زیادی امکان کلاهبرداری و زیاده خواهی توسط شرکت های غیرمجاز کاهش میابد.

مطلب بیشتر : لوله بازکنی و تخلیه چاه تهرانپارس ارزان

لوله بازکنی فوری در تهران-معین سرویس

لوله بازکنی معمولا در چه نقاطی از خانه انجام می شود؟

مشکل گرفتگی لوله برای هر ساختمان رخ میدهد اما این مشکل زمانی جدی میشود که در آپارتمان های چند واحدی رخ دهد و لوله فاضلاب یکی از واحد یا بدتر از آن لوله فاضلاب کل آپارتمان بگیرد. در این صورت است که کل آپارتمان با مشکل گرفتگی لوله درگیر میشوند و فاضلاب از تمام واحد ها بیرون میزند. گرفتگی های کفشوی حمام، چاه توالت، روشویی و ظرفشویی برخی از گرفتگی های رایج در آپارتمان ها میباشند که توسط شرکت های فنی لوله بازکنی رفع میشود.

اما در خصوص شرکت های لوله بازکنی باید گفت که بخاطر افزایش تعداد عملیات های لوله بازکنی در تهران تعداد این شرکت ها نیز افزایش یافته بطوریکه در لوله بازکنی یک منطقه یا محله رقابت شدیدی بین این شرکت ها بوجود می آید.

همین رقابت شدید و افزایش تعداد شرکت ها باعث شده نظارت روی آن ها کاسته شود و بعضا اصلا نظارتی وجود نداشته باشد. تبلیغات لوله بازکنی و تخلیه چاه روی دیوار ها گویای این عدم نظارت میباشد. زیرا هر شرکتی با عنوانی جذاب و فریبنده بدنبال جلب مشتری بوده و در این میان برخی کلاهبرداران نیز از فرصت استفاده میکنند.

مطلب پر بازدید : لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر تهران 

لوله بازکنی فوری در تهران شبانه روزی - معین سرویس

لوله بازکنی با دستگاه به روز 

لوله بازکنی با استفاده از دستگاه های مخصوص لوله بازکنی نظیر دستگاه ارابه ای بسیار آسان میباشد و رفع گرفتگی لوله با این دستگاه ها به سرعت انجام میشود و در نهایت گرفتگی بدون هیچ مشکلی رفع خواهد شد. بسیاری از شرکت های لوله بازکنی از این دستگاه ها جهت حل مشکل استفاده میکنند بطوری که یکی روش های لوله بازکنی در تهران لوله بازکنی با دستگاه ارابه ای میباشد.

اگر تا به حال با یکی از شرکت های لوله بازکنی تماس گرفته باشید خواهید دید که روش های مختلفی جهت رفع گرفتگی لوله وجود دارد که استفاده از دستگاه لوله بازکنی یا ژنراتور یکی از آن روش هاست.

با توجه به این که دستگاه های لوله بازکنی قدرت بالایی داشته و توانایی رفع هر نوع گرفتگی را دارند بنابراین استفاده از این دستگاه ها بسیار رایج شده و شرکت های بسیاری از این دستگاه ها استفاده میکنند. باید گفت که اختراع این دستگاه ها تحول عظیمی در صنعت لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها ایجاد کرده است.

دستگاه مخصوص لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله ها برخی آن را ژنراتور ارابه ای میگویند دستگاهی مهم در لوله بازکنی میباشد. نوع الکترو فنر ارابه ای که در طراحی جدید خود امکانات جدیدی نیز به آن اضافه شده است. به هر صورت ژنراتور لوله بازکنی جدید یکی از بهترین ژنراتورها میباشد و لوله بازکنی های عزیز و شرکت های فنی میتوانند از نوع جدید آن جهت افزایش کیفیت کار استفاده نمایند.

مطلب پیشنهادی : لوله بازکنی و تخلیه چاه ظرفشویی

لوله بازکنی فوری در تهران-معین سرویس

فنر مخصوص لوله بازکنی چیست؟

فنر های مخصوص دستگاه بخاطر انعطاف پذیری بالایی که دارند از هر نوع پیچ و خم داخل لوله به راحتی عبور میکنند و استفاده از آن لوله بازکنی کاربرد دارد. هم چنین میتوان از این دستگاه برای رفع گرفتگی شبکه فاضلاب نیز استفاده کرد. زیرا متراژ فنر ها متنوع میباشد و برای هر نوع استفاده از نوعی از این فنر ها تولید شده است.

لازم بذکر است که جهت دوران فنر با دستگاه ارابه ای لازم است فنر به الکترو موتور متصل شده باشد تا در صورت روشن شودن موتور فنر نیز به دوران در آید. در خصوصی موتور دستگاه باید گفت که این وسیله لوله بازکنی دارای یک موتور گرداننده است که کار اصلی یعنی دوران فنر را انجام میدهد. الکترو موتور ها دارای امکانات مختلفی نظیر کلید چپ گرد و راست گرد میباشند که برای رفع گرفتگی های مختلف و هم چنین افزایش عملکرد دستگاه تعبیه شده اند. از این امکان میتوان جهت شل کردن گرفتگی ها استفاده کرد.

لوله بازکنی فوری در را از ما بخواهید !

برای انجام خدمات لوله بازکنی فوری میتوانید با تیم ما ، معین سرویس در ارتباط باشید تا آنها به صورت حرفه ای و کاملا تخصصی لوله بازکنی ، تخلیه چاه را برای شما انجام دهند. تیم متخصص معین سرویس براساس تجربه ای که دارند در زمان انجام عملیات لوله بازکنی کمترین کثیف کاری را انجام میدهند ، از ابزارهای به روز و کاملا حرفه ای استفاده میکنند تا لوله بازکنی به صورت تخصصی انجام گیرد.

معین سرویس در تمام مناطق تهران به صورت ۲۴ ساعته بدون تعطیلی به شما عزیزان در زمینه ی لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، تشخیص ترکیدگی لوله و … خدمات  ارائه می کند که میتوانید با شماره های زیر با ما در هر نقطه ای از تهران که هستید در ارتباط باشید.

Comments 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی

    2019-10-21 | پاسخ

    مرسی از مطلب خوبتون.

  • parisa

    2020-02-12 | پاسخ

    من چجوری تشکر کنم ازتون اخه، تو هوای سرد به اون سردی مشکل لوله های مارو برطرف کردین

    • بی پروا

      2020-02-16 | پاسخ

      سلام دوست عزیز وظیفه ی ما بود ممنون از نظری که برای ما گذاشتید

  • Leave a Comment