باز کردن لوله ظرفشویی

لوله بازکنی لوله ظرفشویی یک معضل بزرگ برای خانم های خانه دار می باشد. عموما بیشترین درگیری مادران در منزل با ظزفشویی است فکر کنید وسواس داشته باشد که دل از ظرفشویی نمی کند! با سوسک ها ریز و پشه ها در آشپزخانه مواجه شده اید از خود پرسیده اید این موجودات از کجا وارد آشپزخانه شما شده اند. لوله های ظرفشویی هر لحظه امکان دارد در طول شبانه روز به هر علتی بگیرید یکی از این علت ها استفاده ی دائمی از این لوله ها باشد. برای لوله بازکنی ظرفشویی باید مثل تمام گرفتگی های لوله که وجود دارد از افرادمتخصص این کار کمک بگیرید. هر اقدام اشتباه می تواند مشکلات لوله ی شما را افزایش دهد پس اقدام خود سرانه را کنار بگذارید و با یک شرکت لوله بازکنی تماس بگیرید تا به کمک شما بیایند و لوله بازکنی را به صورت اصولی برای شما انجام دهند.

لوله بازکنی لوله ظرفشویی - معین سرویس

نشانه هایی که مشخص می کند شما نیاز به لوله بازکنی دارید

اولین نشانه ای که مشخص می کند سینک گرفته و شما نیاز به لوله بازکنی دارید این است که آب از سینک شما به کندی پایین می رود این نشانه بیشتر برای وقتی می باشد که شما می خواهید زودتر از موعد گرفنگی لوله فاضلاب خود را برطرف کنید. بهترین نکته ای که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که لوله بازکنی لوله های ساختمان خود را قبل از گرفتگی کامل رفع کنید تا لوله های فاضلاب کاملا  سلامت داشته باشید در این صورت شما هزینه کمتری را نیز برای لوله بازکنی پرداخت خواهید کرد.

برای تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب پیشنهاد می شود یک کتری آب جوش آماده کرده و آن را درون ظرفشویی خود خالی کنید و صبر کنید که آب به طور کامل از لوله عبور کند. اما چرا آب جوش؟ آب چوش بهترین محلول برای از بین بردن چربی های درون لوله های فاضلاب می باشد در زمستان به دلیل یخ زذن لوله ها روغن درون لوله ها نیز یخ زده و این باعث می شود که گرفتگی لوله فاضلاب به وجود آید به همین علت است بیشتر افراد در زمستان با شرکت لوله بازکنی تماس می گیرند و درخواست سرویس لوله بازکنی را دارند. اما آب جوش به تنهایی نمی تواند باعث رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ساختمان شما شود.

آب جوش تنها برای گرفتگی لوله های فاضلاب کوچک کاربرد دارد و برای گرفتگی لوله های خفیف تر باید با شرکت لوله بازکنی تماس گرفته و از متخصصان آن ها کمک بگیرید تا مشکلات لوله های خود را برطرف نمایید.

لوله بازکنی لوله ظرفشویی - لوله بازکنی تهران

دستگاه فنر لوله بازکنی

اگر می خواهید لوله بازکنی خود را به کمک تلمبه های دستی انجام دهید باید به شما بگوییم که راه حل مناسبی برای گرفتگی های شدید نمی باشد و برای حل لوله بازکنی لوله ظرفشویی بهتر است از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده کنید.  بعد از استفاده از تلمبه و جواب نگرفتن از آن به سراغ محلول های شیمیایی می روید اما به نظر شما این محلول های گزینه مناسبی برای باز کردن لوله ظرفشویی می باشد؟  محلول های شیمیایی در کنار سرعت بالایی که در لوله بازکنی دارند می توانند آسیب های جدی را نیز به لوله های شما وارد کنند. برای لوله بازکنی بهتر است از متخصص این کار کمک بگیرید.

برای هر خانواده ای حساس ترین منطقه آشپزخانه می باشد جایی که در آن پخت و پز انجام می شود به همین علت برای لوله بازکنی باید از فردی کمک بگیرید که هم ایمنی در کار را به خوبی بلد باشد و همچنین متخصص این کار باشد و در آخر در هنگام لوله بازکنی بهداشت را به خوبی رعایت کند. در بیشتر مواردی که لوله بازکنی را انجام داده اند از دستگاه لوله بازکنی فنر برای باز کردن سینک ظرفشویی استفاده می شود.

لوله بازکنی لوله ظرفشویی - شرکت معین سرویس

استفاده از محلول های شیمایی برای لوله بازکنی را به دور اندازید

استفاده از محلول های شیمایی را فراموش کنید این محلول ها بیشترین آسیب را به لول های شما وارد می کنند و باعث می شوند شما هزینه های بالا را برای تعمیر لوله ها پرداخت کنید. شاید با خود بگویید بهترین راه برای لوله بازکنی باشد اما مواظب باشید استفاده از این مواد برای خود شما نیز ضرر دارد. در زمان استفاده از این محلول فراموش نکنید که از دستکش استفاده کنید و همچنین ماسک را نیز فراموش نکنید این محلول های شیمیایی دارای بخارهایی می باشد که بر روی تنفس انسان تاثیر می گذارد. تنها با برخورد چند قطره از این محلول های شیمیایی بر روی دست شما امکان دارد آسیب های جبران ناپذیری بر روی بدن شما وارد شود و شما سوختگی شدیدی را تجربه کنید. برای لوله بازکنی از یک شرکت معتبر کمک بگیرید تا هیچ نگرانی برای لوله های خود نداشته باشید.

لوله بازکنی تخصصی با معین سرویس

برای لوله بازکنی تخصصی می توانید با شرکت معین سرویس تماس گرفته و درخواست سرویس کار داشته باشید. شرکت معین سرویس در تمام نقاط تهران به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. خدمات شرکت ما شامل تخلیه چاه و لوله بازکنی می باشد. برای دریافت خدمات لوله بازکنی بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از خدمات ما بهره مند شوید.

Comments 0

Leave a Comment