لوله بازکنی نیاوران

همیشه قسمت زانویی لوله ها دچار گرفتگی شده که در نهایت این امر آب به داخل لوله ها جریان پیدا نمی کند و و فضولات حتی به سمت بالا داده میشوند که در ادامه می خواهیم ببینیم مشکل چگونه برطرف خواهد شد و لوله بازکنی نیاوران چه چاره ای برای شما دارد .

گرفتگی لوله ها

در بسیاری از موارد پیش می آید که جریان آب به سختی و یا خیلی آرام هدایت می شود در چنین مواقعی می توان با پمپ زدن مشکل باز کردن لوله را رفع کرد.

باید در چنین مواقعی آب را در ظرفشویی یا کاسه توالات یا حمام حالا هر جا که هست باز کنین و سپس پمپ تلمبه را با فشاری که می توانید در محل لوله قرار دهید . هواس تان باشد که با آب گرم کار کنید و قبل از هر کاری تلمبه را با آب گرم کنید تا منعطف تر بشه . زیرا که تلمبه و پلاستیکی که گرم شود بهتر میتواند کار کند تا پلاستیکی که خشک باشد. فشاری که به تلمبه وارد می کنید باعث متراکم شدن لاستیک پمپ می شود و در نتیجه چند بار تکرار این کار گرفتگی لوله برطرف می شود.

استفاده از دستگاه تراکم هوا در مرحله ای که کار کمی سخت تر می شود. اگر هر زمان یک شی خارجی یا وسیله یا اسباب بازی به داخل چاه آب بیفتد برای لوله بازکنی نیاوران باید از دستگاه تراکم هوا استفاده کنین دستگاه تراکم هوا دارای یک مخزنی است که هوا داخل آن انباشته می شود و صفحه ای دارد که میزان هوای موجود در مخزن را نشان می دهد. لوله بازکنی نیاوران با رعایت اصول و استفاده از دستگاه تراکم هوا اهرم دستگاه را میکشد و پمپاژ کردن را شروع می کند. این کار با صدای شدیدی انجام می شود و لوله بلافاصله باز می شود. ممکن است استفاده از دستگاه تراکم هوا برای لوله بازکنی نیاوران در تهران چند بار انجام شود تا گرفتگی لوله ها باز شود. پس مشکلی وجود ندارد.

برای تست اینکه ببینیم آیا لوله ها باز شدند و آیا کار ما توانست موفق باشد یا نه می توانیم به آرامی آب را باز کرده تا ببینیم که آیا به راحتی جاری میشود و به داخل لوله ها می رود یا نه . با داشتن کشش خوب آب به داخل لوله ها می توانیم متوجه شیم که کار لوله بازکنی نیاوران به خوبی انجام شده است.

 

Comments 0

Leave a Comment