لوله بازکنی و تخلیه چاه تهرانپارس ارزان

لوله بازکنی و تخلیه چاه تهرانپارس ارزان ، گرفتن مسیر فاضلاب در منزل مشکلی است که برای بیشتر ما اتفاق افتاده. در کل مشکل بزرگی نیست اگر از همان اول سریعا با یک سرویس کار لوله بازکنی تماس بگیرید در کمتر از نیم ساعت مشکل بصورت قطعی و اساسی برطرف می شود .

متاسفانه برخی از همشهریان عزیز خود اقدام به باز کردن لوله می کنند و از محلول های اسیدی و  ایجاد فشار آب استفاده می کنند که با اینکار هم محل را به حد زیادی آلوده می کنند و هم زمان زیادی را به هدر می دهند و در آخر هم موفق به باز کردن لوله نمیشوند و اگر هم باز کنند کار اساسی نمیشود و باز خواهد گرفت.

این کار باعث می شود برای دفعات بعدی ذهنیت بدی از گرفتگی برایتان پیش بیاید که زمان زیادی می خواهد و یا کثیف کاری زیادی ایجاد می شود . ولی اگر از همان اول لوله بازکنی را به متخصصش بسپارید ، گرفتگی لوله یک امر بسیار پیش پا افتاده برایتان می شود.

تخلیه چاه تهرانپارس

اولین کار برای تخلیه چاه پیدا کردن و باز کردن سر چاه است که قالباً توسط سیمان و آجر بسته شده است البته اندازه این کار بستگی به روش تخلیه دارد.

برای تخلیه چاه با پمپ آب کش و لجن کش باید دایره ای به قطر ۴۰ سانتی متر باز شود ولی برای تخلیه با مکنده به اندازه یک لوله ۱۰ سانتی متری کفایت میکند . لجن کشی با تانکر بزرگ و پمپ تک فاز و سه فاز لجن کش بدون کثیفی و آلودگی انجام میشود.

برای لوله بازکنی و تخلیه چاه تهرانپارس در هر ساعت از شبانه روز حتی روز های تعطیل سر تا سر هفته میتوانید با معین سرویس در ارتباط باشید. معین سرویس آمده خدمت رسانی به شما عزیزان در تهران و حتی کرج است.

Comments 0

Leave a Comment