هشدار برای پر شدن چاه ( از کجا بفهمیم چاه پر شده ؟ )

پر شدن چاه فاضلاب علائم مختلفی دارد؛ این علائم تایید حتمی پر شدن چاه نیست و ممکن است با وجود این علائم باز هم چاه پر نشده باشد و عامل دیگری باعث ایجاد این علائم شده باشد:

۱- بوی نامطبوع

۲- نم بالای چاه

۳- صدای آب

۴- بیرون زدن فاضلاب

از متداول ترین هشدار برای پر شدن چاه :

. از محل قرارگیری کفشوی و سیفون دستشویی (فلاش تانک) بوی نامطبوعی به مشام می رسد.
. به طور معمول به منظور تهویه چاه و تعمیر چاه فاضلاب و خارج کردن گازهای درون چاه، تا بلندترین نقطه ساختمان هواکش نصب می کنند.
. در صورتی که مادر چاه در حیاط خانه قرار داشته باشد ، به علت پرشدن چاه کف موزاییک فرش روی دهانه آن خیس می شود پس باید سریعتر یک تخلیه چاه را خبر کنید.
. در موارد حاد، سرریز شدن چاه با بی کششی آب و به اصطلاح بالازدن و پس زدن آب و فضولات در توالت، آب و کف صابون در کفشوی حمام، همینطور در سیفون دستشویی و یا آشپزخانه مشخص میشود.
به علت مرطوب شدن سطح روی چاه، محل مورد نظر نسبت به سایر سطوح دیگر بوی ناخوشایندی پیدا می کند. به طور معمول محل چاه فاضلاب در ساختمان مسکونی یا اداری مشخص است. اما اگر محل چاه نامعلوم باشد، می توانیم خیلی ساده به روش زیر محل مورد نظر را شناسایی کنیم:

هنگامی که سکوت کاملی برقرار است نظیر بعد از نیمه شب ، یکی از شیرهای آب را باز می کنیم تا آب وارد لوله فاضلاب و در آن جاری شود.
گوش را در سطح نقاط گوناگون زمین قرار میدهیم ، در صورتی که چاه فاضلاب پر شده باشد، صدای ریزش آب در ارتفاعی نزدیک به شما به گوش می رسد.
در چنین مواردی درپوش یا سر چاه را بر می داریم تا ارتفاع سطح آب معلوم شود. سپس با دستگاه تخلیه چاه، فاضلاب را خالی می کنیم.

تخلیه چاه حرفه ای معین سرویس

لوله بازکنی و تحلیه چاه معین سرویس در غرب و شرق ، شمال ، جنوب تهران + کرج و بقیه شهرستان های تهران دارای شعبه بوده که همین امر خدمات رسانی را تسهیل کرده است.

هزینه های پرداختی در این شرکت خدماتی طبق مصوبه دریافت میشود و ارزان ایمن بودن خدمات ما از نشانه های اعتبار ماست.

Comments 0

Leave a Comment