مواد ممنوع برای لوله بازکنی که باید بدانید!

مواد ممنوع برای لوله بازکنی :  اسید های لوله بازکنی قوی

از مواد ممنوع برای لوله بازکنی اسید های لوله بازکنی قوی می باشند. مسمویت و آسیب چشم ها از جمله خطرارت این لوله بازکن های اسیدی می باشد.

فرقی نمی کند جنس لوله ی شما چه باشد چه فلزی و چه از چه از جنس پلاستیک مقاومت کمی در برابر اسید لوله بازکنی داشته و این مواد به آن ها آسیب می رساند.

این اسیدها معمولا در گرفتی های شدید لوله مورد استفاده قرار می گیرد اما باید بدانید که هر قدر گرفتگی لوله بیشتر باشد ممکن است آسیبی که اسید به لوله وارد می کند بیشتر بشود چون افراد هر چه میزان گرفتگی لوله بیشتر باشد، زمان بیشتری اسید را در لوله نگه می دارند و آسیب به همان میزان بیشتر خواهد بود.

از دیگر دلایلی که نباید از این مواد برای لوله بازکنی استفاده کرد این است که این مواد سلامت افراد را نیز به خطر می اندازد.

 

مواد ممنوع برای لوله بازکنی : جوهر نمک

از دیگر مواد ممنوع برای لوله بازکنی ، جوهر نمک هستند که خانه ها از آن برای تمیز کردن توالت و رفع گرفتگی استفاده می کنند.

جوهر نمک با فاضلاب موجود در لوله واکنش داده و مواد خطرناکی از آن متصاعد می شود که تنفس را مختل کرده و به چشم نیز آسیب می رساند.

پس رفع گرفتگی لوله از طریق جوهر نمک نیز خطر آفرین می باشد.

خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی معین سرویس به شکل شبانه روزی در شمال ، جنوب ، غرب و شرق تهران با مجرب ترین کارشناسان کار آزموده در اولین و سریع ترین زمان ، همراه با بهترین کیفیت و کم ترین کثیف کاری انجام خواهد شد که سبب می شود مشتریان ارجمند و عزیز رضایتی بالا از مجموعه خدماتی ما داشته باشند.

راه های ارتباط با معین سرویس در قسمت پایانی صفحه درج شده است.

 

Comments 0

Leave a Comment