آموزش لوله بازکنی به دست خودتون

لوله خونه تون گرفته و می خواین به شرکت خدماتی زنگ بزنین؟

 

آموزش لوله بازکنی
 

دست نگه دارین چون قراره در این مطلب آموزش لوله بازکنی رو براتون قرار بدیم.

قبل از جدی شدن گرفتگی لوله فاضلاب و با دیدن نشونه گرفتگی لوله، کمی آب جوش درون لوله سینک ظرفشویی بریزین تا بافتای چربی که به جداره لوله می چسبه و مواد زاید درون لوله شسته شه.

هم چنین می تونین از چاه بند و یا صافی برای جلوگیری از ورود مواد جامد داخل لوله فاضلاب استفاده کنین. هرگز روغن استفاده شده رو درون لوله فاضلاب نریزین و قبل شستن ظرف روغنی، با دستمال چربی و روغن اون رو پاک کنین.

توصیه می شه قبل از به کار بردن محلول لوله بازکن شیمیایی از ماسک استفاده کنین. در حقیقت روش ساده ی بالا، نوعی لوله بازکنی برای گرفتگی کوچیک و جزئی ای هستن

که باعث گرفتگی کامل لوله نمیشن ولی کم کم همین ، سر و کار شما رو به لوله بازکنی می ندازه.

 لوله بازکنی به روش دستی

لوله بازکنی دستی (تلمبه) برای گرفتگیهای ضعیف و سطحی مناسبه. قسمت پلاستیکی لوله بازکن رو طوری بر روی دهانه ی لوله قرار بدین که راه خروج هوا نداشته باشه.

بهتره که مقداری پارافین هم دور لبه پلاستیکی لوله بازکنی دستی بمالید و کمی آب روی سینک دستشویی بریزید، این کار باعث چسبندگی لوله بازکنی دستی می شه. حالا دسته لوله بازکنی رو به پایین فشار بدین و همین کار رو چندبار انجام بدین،

طی انجام این کار هوای درون پمپ لوله بازکن به سمت لوله حرکت می کنه و مواد زاید رو حرکت می ده. تو گرفتگیهای کوچیک، لوله بازکن دستی از مواد لوله بازکنی شیمیایی بهتره.

دقت کنین تا:

_بعد از باز شدن لوله، کمی آب درون لوله بریزین تا مواد اضافی داخل لوله دوباره باعث گرفتگی نشن و برن تو چاه
_هنگام تلنبه زدن هوا به زیر پمپ نفوذ نکنه

همانطور که در مطلب ذکر شده میبینید خیلی خطرات پیش بینی شده و پیش بینی نشده وجود داره که احتمال حتی مرگ می شه چرا این همه خطر را به جون میخری راه حلش یه تماس کوتاهه ، کافیه به معین سرویس زنگ بزنی تا لوله بازکنی را راحت و بی دغدغه انجام بده برات نگران هزینه هم نباشد انقدر در این زمینه کم ازت میگیره که مشتری دائمش میشی در هر منطقه ای از تهران و کرج هم که هستی زنگ بزن بهش و باهاش در ارتباط باش و از خدماتش استفاده کن در زمینه ی لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه هم خدمات می دهد.

شماره تماس های معین سرویس :

شمال – ۲۲۸۹۱۳۹۲

مرکز – ۸۸۸۲۵۲۶۷

غرب – ۴۴۴۸۵۴۲۵

شرق – ۷۷۵۸۲۲۸۱

جنوب – ۳۳۳۱۰۶۷۳

مدیریت – ۰۹۱۲۲۱۰۸۰۱۱

همراه – ۰۹۱۲۸۵۰۷۹۳۲

شبانه روزی

Comments 0

Leave a Comment