بهترین پمپ برای تخلیه چاه چیست ؟

بهترین پمپ برای تخلیه چاه را در متن زیر به شما معرفی می کنم تا درباره ی انواع پمپ برای تخلیه چاه بیشتر بدانید.

اکثر پمپهای رایج در دنیا برای پمپاژ آب معمولی (آب تمیز) ساخته شده اند اما اگر آب غلظت داشته باشد و دارای مواد معلق جامد باشد در این صورت از پمپهایی که مخصوص برای ای کار طراحی شده اند استفاده میکنند.
در زمینه ی تخلیه چاه و فاضلاب بصورت مکانیزه با پمپهای کف کش و لجنکش و همچنین پمپهای دنده ای کاربردهای فراوانی دارد.

پمپهای لجنکش:

پمپهای لجن کش براى انتقال آبهايى که همراه با مواد معلق از جمله پارچه کهنه،کيسه گونى، طناب، قطعات لاستيکى واجسامى نظير آن ها است.و کاربرد بسیار زیادی در تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی چاه دارد.
در اين پمپ پروانه فقط داراى دولبه تيز در دو طرف مىباشد و با گردش خود موادى راکه ازمجراى مکش واردآن شده بعد از ۹۰ درجه چرخش داراى شتاب کرده از طريق مجراى مکش به داخل محفظه و پس ازآنجا به طرف مجراى رانش میفرستد .

 

بهترین پمپ برای تخلیه چاه

پمپهای دنده ای:

پمپ دنده‎ای در حالی که جهت پمپ کردن سیالات رقیق مانند روغنها، حلالها، فاضلاب رقیق تخلیه چاه و … کاربرد دارد، برای سیالات غلیظی چون آسفالت، قیر، مشکلات و فاضلاب غلیط تخلیه چاه توالت نیز استفاده میشود.

 

بهترین پمپ برای تخلیه چاه

پمپ کف کش:

پمپ کفکش با توجه به نوع کاربرد و موادی که پمپ پمپاژ میکند متفاوت است.پمپها معمولا از جنس استنلس استیل، چدن، مواد پلیمری و …. میباشند.جنس پروانه از نوع استیل، تکنوپلیمر، نوریل (پلاستیک فشرده )، چدن وبرنج میباشد.از جمله کاربرد های این پمپ شامل موارد زیر میباشد.

 

 

بهترین پمپ برای تخلیه چاه

 

برای تخلیه چاه و رفع نم ساختمان ، لوله بازکنی میتوانید با راه های ارتباطی معین سرویس در ارتباط باشید تا از خدمات معین سرویس بهره ببرید. برای در ارتباط بودن با راه های ارتباطی معین سرویس در ارتباط باشید.

Comments 0

Leave a Comment