تخلیه چاه مکانیزه با روشی نوین

تخلیه چاه مکانیزه به استفاده از ابزار و وسایل نوین در امر تخلیه چاه گفته می شود. در تخلیه چاه مکانیزه شرکت تخلیه چاه از ابزار و وسایل نوین و پیشرفته جهت تخلیه چاه استفاده می کند. تانکر مکنده و دارای پمپ، انواع پمپهای ساکشن و مکنده، کارگران زبده و با تجربه و بسیاری از وسایل و ابزار نوینی که در تخلیه چاه بسیار مفید هستند. تخلیه چاه نوین و مکانیزه شعار بسیاری از شرکتهای تخلیه چاه است و برخی از آنها از این ابزارها استفاده می کنند.

ابزارهای لازم جهت تخلیه چاه مکانیزه

برای اجرای تخلیه چاه مکانیزه حداقل وسایل مورد نیاز تانکر تخلیه چاه ده هزار لیتری، پمپ مکنده و پمپ ساکشن تخلیه چاه، پمپ لجن کش تخلیه چاه، انواع ابرازهای مخصوص تخلیه چاه، کارگران زبده و با تجربه جهت تخلیه چاه می باشد. هر یک از این ابزار و وسایل نقش مهمی در اجرای تخلیه چاه مکانیزه ایفا می کنند. اگر هر یک از آنها وجود نداشت باشد روند اجرای تخلیه چاه مختل خواهد شد. اگر تمام ابزارهای لازم جهتتخلیه چاه مکانیزه حاضر باشند امر تخلیه چاه به راحتی قابل انجام خواهد بود. در این صورت است که تخلیه چاه مکانیزه معنا پیدا می کند.(تخلیه چاه مکانیزه با روشی نوین)
به فرآیندتخلیه چاه از هرگونه لجن , جامدات و مواد دیگر را تخلیه چاه می گویند(تخلیه چاه مکانیزه با روشی نوین)
علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند. گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد. همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است .(تخلیه چاه مکانیزه با روشی نوین)
خدمات تخلیه چاه مکانیزه
۱- تخلیه مکانیزه چاه کاملا تضمینی به کمک پمپ های لجن کش قدرتمند در اسرع وقت
۲- تخلیه چاه با ماشین های مکنده با تخریب حداقلی درب چاه
۳- لایروبی چاه و کف تراشی توسط نیروی انسانی مجرب
۴- تشخیص دقیق محل درب چاه با دستگاه و باز و بسته کردن درب چاه و کلیه کارهای بنّایی مرتبط
۵- تخلیه سپتینگ های لجن گیر و چربی گیر و منحول و لایروبی سپتیک
۶- طوقه چینی و کول گذاری میله ی چاه و جلوگیری از ریزش دیوارهای چاه فاضلاب(تخلیه چاه مکانیزه با روشی نوین)

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment