تخلیه چاه و انواع روش های آن
تخلیه چاه و انواع روش های آن۱- تخلیه چاه و انواع روش های آن یکی از روش های مرسوم برای تخلیه چاه توالت فرنگی و ایرانی به وسیله تلمبه دستی و فنجانی و قیفی می باشد. قبل از شروع کار باید بدانید که تلمبه دستی باید مقداری گرم شود. هواس تان باشد که تلمبه های شق و خشک مانند تلمبه های نرم نمیتوانند به درستی کار کنند و آن نتیجه مطلوب را بگیرید. تلمبه دستی تان را برای تخلیه چاه و لوله باز کنی به فاضلاب کاسه توالت بچسبانید و سوراخ آن را به طور کامل بپوشانید. چیزی که در این قسمت شاید برای شما هم جالب باشد این است که همانقدر که پایین بردن تلمبه مهم است بالا کشیدن آن با قدرت نیز مهم است.این کار را چند بار انجام دهید و سپس فلاشر را باز کنید و باز هم به کارتان ادامه دهید.(تخلیه چاه و انواع روش های آن)

۲-یکی دیگر از روش های تخلیه چاه و لوله بازکنی لوله توالت فرنگی و ایرانی استفاده از دیلم میباشد. در این روش میتوانید دیلم را با روش مارپیچی به پایین هدایت کنید.دسته را تا جایی که میتوانید بپرخانید رمانی که دیدید دیگر نمیچرخد بدانید که همانجا به گرفتگی لوله و چاه رسیده اید و باید تخلیه چاه انجام شود. دیلم را تا آنجا که میتوانید داخل ببرید اگر دیگر نرفت آن را به بیرون بکشید در این هنگام چیزی حتما به انتهای آن چسبیده است که یا گرفتگی حل شده است و یا اینکه هنوز چیزی باقی مانده که در این زمان معمولا با چند بار تلمبه زدن اساسی باقی مانده جرم نیز برطرف خواهد شد. در این هنگام اگر آب توالت را باز کنید آب شفافی خواهید داشت.

۳-از دیگ(تخلیه چاه و انواع روش های آن)ر روش های تخلیه چاه و کاسه توالت استفاده از پمپ میباشد. این روش نیز از روش های معمول تخلیه چاه میباشد. در این روش میتوانید آب را داخل چاه ریخته و شروع به پمپ زدن نمایید. فشار آب شدیدی که به سیفون وارد می آید باعث میشود که چاه باز شود. پمپ زدن را تا جایی که لوله ها باز شوند ادامه میدهیم (تخلیه چاه و انواع روش های آن)

۴- یکی دیگر از روش های لوله بازکنی و تخلیه چاه که استفاده کردن از دستگاه تراکم هوا برای لوله بازکنی چاه توالت فرنگی و سیفون توالت ایرانی است. استفاده از روش های ذکر شده در بالا معمولا برای گرفتگی های ساده و کوچک پیشنهاد میشود اما استفاده از دستگاه تراکم هوا تخلیه چاه برای گرفتگی های شدید لوله و چاه میباشد. این دستگاه برای گرفتگی های مختلف ساخته شده است و تنظیم فشار برای فشار های گوناگون در آن تعبیه شده است و برای هر نوع گرفتگی از اندازه فشار دستگاه تراکم لوله باز کنی استفاده میشود. از آنجا که برای تخلیه چاه از آن استفاده میشود دارای صدای زیادی هنگام باز کردن گرفتگی های بزرگ و استفاده از فشار بالای آن میباشد. کار این دستگاه تراکم هوا تخلیه چاه بدین صورت است که هوا را داخل خود متراکم میکند و سپس با شدت زیادی که مورد تنظیم میباشد آن را رها میکند و بدین صورت سبب باز شدن گرفتگی لوله و چاه میشود.(تخلیه چاه و انواع روش های آن)

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment