• 09191449436 info@moein-service.com

رفع نم ساختمان

Homeرفع نم ساختمان
رفع نم ساختمان شبانه روزی-معین سرویس

چگونگی رفع نم در ایام گذشته تا به امروز

از گذشته های دور تا به امروز و  در طول اعصار گوناگون سعی بر این بوده که از روش های مختلفی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده  کنند .  ولی با تمام تلاشی که در این راستا شده بیشتر ساختمان ها در قسمت های از آن نم و رطوبت  وجوددارد که دلایل گوناگونی مانند جذب رطوبت باران , معیوب بودن ایزوگام و …  میتوان داشته باشد . با تماس با معین سرویس دیگر نگران هیچ چیز نبوده ، خدماتی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت را برای شما انجام خواهد داد.

همیشه سعی بر این بوده که دیوار های ساختمان را طوری ساخته  تا از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری کنند زیرا نم و رطوبت خسارت جبران ناپذیری را بر ساختمان وارد می کند. برای رفع نم باید از روش های اصولی و اساسی استفاده کرد تا با این کار خسارات ناشی از نم را به کمترین حد خود برساند. معین سرویس با سابقه طولانی که در رفع نم ساختمان داشته کارهای اجرا شده زیادی را در کارنامه موفق خود دارد .

رفع نم ساختمان قسمت سقف-معین سرویس

دلایل نم در ساختمان چه مواردی هستند؟

در برخی از موارد علت نم شکستگی لوله آب و فاضلاب خودتان یا همسایگانتان میباشد که در این صورت باید از تجربه افراد موفق در این زمینه استفاده کرد تا مشکلتان در اسرع وقت قبل از این که خسارتی به بار آورد حل شود . یکی از مهمترین دلایلی که می تواند باعث بروز این مشکل شود رطوبت خانه ها است. بهترین راه نیز کم کردن میزان این رطوبت است. در برخی از خانه ها از وسیله های افزایش رطوبت به میزان زیادی استفاده شده که بهتر است میزان کمتری از این وسایل استفاده شود. برای صرفه جویی در وقت و هزینه ، با یک تماس تلفنی، کارشناسان مجرب معین سرویس در محل حاضر شده تا مشکل پیش آمده را به عالی ترین نحو ممکن رفع کنند.

رفع نم سرویس بهداشتی بدون خرابی-معین سرویس

رفع نم بدون خرابی 

نم ساختمان پدیده ای آزار دهنده است که هم برای ساکنین یک واحد و هم برای واحدهای هم جوار و زیرین دشواری ایجاد می کند. این روزها ساختمان های بلند مرتبه و آپارتمان های کوچک و بزرگ در سطح تهران بیشتر شده اند. دیگر خبری از منازل شخصی و خانه های مستقل نیست. به این ترتیب رسیدگی به ساختمان و نگهداری از آن هم یک وظیفه جمعی است که بر دوش ساکنین ساختمان است. برای جلوگیری از آزار و اذیت همسایه ها به محض مشاهده نم و رطوبت در ساختمان برای رفع آن با ما تماس بگیرید.

مطالب پیشنهادی برای مطالعه : 

راه های مختلف تعمیر لوله کشی

دستگاه های مورد نیاز لوله بازکنی

لوله بازکنی و تخلیه چاه مولوی

رفع نم ساختمان
رفع نم حمام و توالت

شکی نیست که سرویس ها بیشترین لوله ها و اتصالات تاسیساتی را دارا هستند. انواع لوله کشی های سنتی و زیرکار یا لوله کشی های روکار با نیوپایپ و حتی سیستم لوله کشی زیر سقفی در سرویس ها کار می شود. بنابر این دور از ذهن نیست که بیشترین لکه های نم و رطوبت در این قسمت از ساختمان وجود داشته باشد. نشتی لوله های آب و فاضلاب از سرویس ها بدترین مشکل تاسیساتی در یک ساختمان است که آسایش خانواده ها را سلب می کند. اگر نم، کپک و یا نشتی در سرویس ها مشاهده شد سریعا با معین سرویس تماس بگیرید تا نیروهای خدماتی ما سریعا در محل حاضر شده و رفع نم سرویس بهداشتی شما را انجام دهند.

رفع نم داخل کمد دیواری

اگر بوی نم و رطوبت از داخل کمد دیواری به مشام می رسد یک هشدار جدی از وجود نم یا نشتی در دیوار است. در صورتی که کمد دیواری در پشت دیواری حمام یا دستشویی نصب شده است، لوله کشی آب گرم و سرد داخل دیوار کار شده است. در این صورت ترکیدگی لوله آب سرد یا گرم علت اصلی نم دیوار است. برای رفع نم کمد دیواری ابتدا باید منبع اصلی رطوبت را از بین برد. آیا کاشی های حمام دارای درزهای ریز است؟ آیا دیوار حمام کپک زده؟ آیا شب ها صدای چکه آب از داخل کمد دیواری شنیده می شود؟ این موارد نشانه های هشدار دهنده ای است که گوشزد می کند وقت تماس با شرکت خدماتی برای تعمیر لوله ها رسیده است.

رفع بوی نم کمد دیواری

پس از ترمیم خرابی و عایق بندی دیوار پشت کمد دیواری هنوز بوی نم زیادی در داخل کمد دیواری حس می شود. از ترفندهای خانگی برای از بین بردن این بوی آزار دهنده کمک بگیرید. همه لباس ها را از کمد بیرون آورده و با اسپری سرکه سفید را داخل کمد دیواری بپاشید. درب کمد را باز بگذارید تا پس از چند ساعت بوی رطوبت کاملا از بین برود. سپس درون یک کیسه کوچک پارچه ای مقداری جوش شیرین ریخته و کیسه را داخل کمد لباس قرار دهید. به این ترتیب بوی نامطبوع کاملا از بین می رود.

رفع نم سرویس بهداشتی - معین سرویس

رفع نم بدون خرابی ساختمان با متد های روز را به ما بسپارید تا بهترین خدمات نوین را با استفاده از تکنولوژی روز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم فقط کافیست با معین سرویس در تماس باشید فرقی نمیکند در چه ساعتی از شبانه روز و در چه روزی باشد همان لحظه با ما تماس بگیرید.

Comments 0

Leave a Comment